2010-08-20, 02:02
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Ja men inte alltid det beror på det heller som mot Leeds i FA Cupen i Januari. Verkar finnas problem med att ladda och få igång spelarna.

Borde knappast vara något problem att få igång spelarna när dom ska möta Leeds. Det var bara ett praktfiasko.

Tror väl egentligen inte att United spelar dåligt just för att det råkar vara en tidig match. Går säkert att peka på att <insert lag> spelar uselt på tisdagar bara man letar tillräckligt noga.
Citera
2010-08-20, 03:00
Medlem
ischs avatar
Citat:
Som jag ser det var Uniteds problem förra säsongen att de ofta startade med bara en forward på bänken som inte hade någon kvalite'.

Nja, inte enbart även om det finns en del sanning i det. Jag ser det även som att backproblemet som vi hade förra året tvingades oss att spela med vår bästa mittfältare, Fletcher, som back vilket gjorde att mittfältet blev rejält försvagat och att vi därifrån misslyckades att understödja våra anfallare på ett tillräckligt bra sätt.
Citera
2010-08-20, 09:30
Medlem
Nahibos avatar
Riktigt fina odds på Birmingham ska vinna mot Blackburn hemma (2,25), Tottenham ska vinna borta mot Stoke (2,20) samt Sunderland borta mot West Bromwich (2,80)

Blackburn som inte direkt imponerade mot Everton.. dom lär ju inte få ett gratismål igen..
hur illa gick det för Jones i Stoke egentligen? han lämnade väl ändå arenan på kryckor?
Citera
2010-08-20, 10:30
Medlem
Jaha då är Emmanuel Frimpong borta i ca 6mån efter en knäskada. Visst ingen startspelare men hade säkert kunnat va med och slagits som en plats vid någon skada etc.
Citera
2010-08-20, 10:47
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Jaha då är Emmanuel Frimpong borta i ca 6mån efter en knäskada. Visst ingen startspelare men hade säkert kunnat va med och slagits som en plats vid någon skada etc.
Nä, enligt min mening är Frimpong en på tok för dålig passningsspelare för att en tänkas på en startplats i A-laget. Han fick en jäkla hype kring sig sedan han gjorde några extra löpningar mot Barnet. Jag rankar Eastmond före, tyvärr är han också skadad (?).
Citera
2010-08-20, 10:57
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Nej det visar bara att jag var där det hände när ni alla var en spermie om ens det.
Första Chelsea-matchen November 1990. Graeme LeSaux avgjorde med matchens enda mål efter 2-3 minuter mot Villa. Stod bland hundratals skinheads och vid målet blev vågen så enorm att killen bakom mig la sin arm runt min hals och red på min rygg för att inte dras ned under folkmassan. En prövad veteran som var till åren kommen hade hörselproppar på sig matchen igenom. Jag antar att du satt i blöjorna då.
Jag var också på plats då TV3 sände sin första engelska match samma månad och år då Liverpool spöade Spurs med 3-1 på WHT. Jag såg United på OT mot Liverpool Februari 1983 och matchen gick på Tipsextra och Carola vann melodifestivalen på kvällen samma dag. Jag är lätt FB's mest erfarne fan av engelsk fotboll.
Ni kan börja buga er nu!

Beundransvärt. Tråkigt bara att du ger vibbar om att vara en riktig jubelidiot. Ngn som bankar sig själv på bröstet på det viset bara för att använda det i sina argumentationer brukar sluta i att folk tycker han är dum i huvet. Du kanske skulle utnyttja dom här 2 veckorna då det är paus till att utveckla din sociala kompetens...
Citera
2010-08-20, 10:57
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Riktigt fina odds på Birmingham ska vinna mot Blackburn hemma (2,25), Tottenham ska vinna borta mot Stoke (2,20) samt Sunderland borta mot West Bromwich (2,80)

Blackburn som inte direkt imponerade mot Everton.. dom lär ju inte få ett gratismål igen..
hur illa gick det för Jones i Stoke egentligen? han lämnade väl ändå arenan på kryckor?

Negern spelade över, han är aktuell till helgen.
Citera
2010-08-20, 11:03
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Negern spelade över, han är aktuell till helgen.

Tråkigt att höra, Stoke blev ju genast farligare på fasta situationer tack vare det
Citera
2010-08-20, 11:09
Medlem
Citat:

Spela på Stoke istället, tror det ska mycket till för att de inte ska ta minst en poäng i hemmapremiären. Vi snackar trots allt om ett av ligans starkaste hemmalag.
Citera
2010-08-20, 11:33
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Spela på Stoke istället, tror det ska mycket till för att de inte ska ta minst en poäng i hemmapremiären. Vi snackar trots allt om ett av ligans starkaste hemmalag.

jo, och blev nyss upplyst om att Jones är kry också.. dock så är det året då Tottenham ska etablera sig som en titelutmanare och då måste man vinna dessa matcher..
Citera
2010-08-20, 11:42
Medlem
Citat:
jo, och blev nyss upplyst om att Jones är kry också.. dock så är det året då Tottenham ska etablera sig som en titelutmanare och då måste man vinna dessa matcher..

Fast det är väl allmänt känt att Tottenham aldrig vinner matcher som de måste vinna?

Låter kanske sjukt men är faktiskt nervös inför Arsenals match mot Blackpool. Hatar matcher där motståndarlaget verkligen inte har någonting att förlora, och vi har ju sett hur farliga dessa nykomlingar kan bli i genom åren, speciellt i de första omgångarna. Wigan, Hull, Reading och Burnley är klockrena exempel och 0-0 eller ett liknande resultat är mycket möjligt.
Citera
2010-08-20, 12:02
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Titelutmanare? Har inte hört någon överhuvudtaget spekulera om det. Tvärtom tror jag de går sämre i ligan i år om de nu tar sig till CL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in