2010-07-24, 16:38
Medlem
MUFCFelixs avatar
De som seriöst tror att Liverpool kommer vara i topp 4 i år har fått något hårt i huvudet. De har inte gjort något utom att enligt mig byta ut en bättre spelare i Benayoun mot Cole och bytt manager till en person som måste ta tag i allt på cirka en månad. Räkna då in Manchester City som köpt halva världen, United som ALLTID utmanar mer eller mindre. Och Arsenal som har förbättrats något från förra säsongen om Fiberglass stannar.
Citera
2010-07-24, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insertusename
Dags att tippa topp 7 i PL nu!
7. En bra trupp och de har full fokus på ligan. Säkert revanschsugna efter den gångna säsongen och de underpresterade väldigt, deras höstsäsong var usel. Men sedan fick vi till våren se det riktiga Everton. Ingen chans på CL-slutspel men en sjundeplats känns ganska trovärdigt.

Tyck gärna till, tar emot både sågningar och komplimanger.

Everton må ha underpresterat under hösten. Men glöm inte att "vi" hade sjukt många skador, kolla bara på EL spelet, u18 nissar som spelade i vissa matcher.
Citera
2010-07-24, 19:41
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
De som seriöst tror att Liverpool kommer vara i topp 4 i år har fått något hårt i huvudet. De har inte gjort något utom att enligt mig byta ut en bättre spelare i Benayoun mot Cole och bytt manager till en person som måste ta tag i allt på cirka en månad. Räkna då in Manchester City som köpt halva världen, United som ALLTID utmanar mer eller mindre. Och Arsenal som har förbättrats något från förra säsongen om Fiberglass stannar.
Skönt skrivet ! Jag tror på United, Chelsea, Arsenal och City (tyvärr) i topp 4 i år, Tottenham och Liverpool slåss om 5e platsen.
Citera
2010-07-24, 20:41
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Det kommer de inte att göra.
Finns inte ens en liten chans?
Citera
2010-07-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insertusename
Dags att tippa topp 7 i PL nu!

1. Chelsea
2. Liverpool
3. Man United
4. Man City
5. Arsenal
6. Tottenham
7. Everton

1. Chelsea, pengar är makt. De har finansiell kraft och en stark stark trupp. Drogba, Anelka, Lampard och de andra "gubbarna" som passerat 30 sträcket har fortfarande kvar och ge. Nu har Ancelotti dessutom ett års erfarenhet och jag tror att Chelsea kommer vara mer jämnt bra iår.
(...)
Stör mig rätt mycket på att folk fortfarande hävdar att Chelsea är ett av de värsta "köpelagen". Mellan 2003 och 2006 värvade vi mycket och dyrt men efter det har vi bara värvat fyra spelare för över 10 miljoner pund, Zhirkov (18), Bosingwa (16), Anelka (15) och Malouda (13,5). Det finns en rad Premier League-klubbar som värvat mycket mer än Chelsea de senaste åren.
Citera
2010-07-24, 21:38
Medlem
Klowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
City floppar! Det krävs mer än snygga namn i truppen. Tror stenhårt på SPURS i år, inte bara för att jag är full! Tyvärr bara tvåa, efter United, men bäst i London...
Citera
2010-07-24, 21:39
Medlem
Johanboyboys avatar
Topp 7:

1. Man United
2. Chelsea
3. Man City
4. Arsenal
5. Liverpool
6. Tottenham
7. Stoke
Citera
2010-07-24, 21:41
Medlem
Vuxenkos avatar
Tror Chelsea vinner iår igen, men hoppas såklart på storebröderna från Manchester!

Glory Glory Man.United
Citera
2010-07-24, 22:19
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Finns inte ens en liten chans?

http://www.onlineticketexpress.com/index.php
Citera
2010-07-24, 22:21
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klowe
City floppar! Det krävs mer än snygga namn i truppen. Tror stenhårt på SPURS i år, inte bara för att jag är full! Tyvärr bara tvåa, efter United, men bäst i London...

Tack för ett gott skratt...
Citera
2010-07-24, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Det kommer de inte att göra.

Har ni slopat er mytomspunna blandläktare man hört folk prata om? En neutral läktare för både hemma och borta fans. Jag kan förvisso förstå om en sådan inte behövs för att fylla arenan mot manjoo men undra mer av nyfikenhet. Funderar nämligen på att åka över och se Fulham en match då Craven Cottage alltid lockat.

Jag förstår förövrigt inte all hype kring Joe Coles storhet. När han var som bäst var han oerhört sevärd och underhållande men inte ens då särskilt produktiv om man jämför med spelare av yppersta världsklass. Idag är han en skadeförföljd kille med väldigt blandade insatser. Med handen på hjärtat trodde jag att typ Birmingham eller kanske Villa i bästa fall skulle få honom. Det sjuka är att om jag fått välja mellan Coles underskrift eller 2-3 billigare nyförvärv likt de vi redan gjort hade jag valt det senare alla dagar i veckan. Jag tycker han är överskattad. Jag håller också med de som påstår att Chelsea bytt upp sig medan foolsen bytt ner sig i och med bytet av yttrar.
Citera
2010-07-24, 23:59
Medlem
Klowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Tack för ett gott skratt...
You're welcome! Kul att man kan bidra med något. Själv ska jag skratta ordentligt i april.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in