2011-05-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Carlito visar att han kanske är världens bästa striker, herregud vilka mål han gör.

Skulle vara en enorm besvikelse om han flyttade tillbaka till Argentina, vill se honom i engelsk fotboll. Han passar in perfekt där.

Absolut. Kan inte se att barnen egentligen har svårt att anpassa sig i England, men nog är det hans fru som egentligen har problem...

Nog kan man tycka att hon genomför någon typ av självuppoffring. Annars blir det väl nog med all förmodan att han flyttar till Spanien. Tevez är på tok för bra för att sluta eller åka ned till Argentina. Problematiken ligger väl i att Barcelona förhandlar med Rossi, och att Real har Higuain och Benzema. Adebayor kommer med all förmodan åka tillbaka.

Möjligen ett byte mellan Kaka och Tevez?
Citera
2011-05-18, 12:24
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Absolut. Kan inte se att barnen egentligen har svårt att anpassa sig i England, men nog är det hans fru som egentligen har problem...

Nog kan man tycka att hon genomför någon typ av självuppoffring. Annars blir det väl nog med all förmodan att han flyttar till Spanien. Tevez är på tok för bra för att sluta eller åka ned till Argentina. Problematiken ligger väl i att Barcelona förhandlar med Rossi, och att Real har Higuain och Benzema. Adebayor kommer med all förmodan åka tillbaka.

Möjligen ett byte mellan Kaka och Tevez?

Kaká sa nyligen att han inte tänker lämna Real Madrid. Men jag tror nog att han försvinner till Inter, italien.
Citera
2011-05-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Skulle vara en enorm besvikelse om han flyttade tillbaka till Argentina, vill se honom i engelsk fotboll. Han passar in perfekt där.
Han har ju själv sagt att han vill till Italien eller Spanien, inte för det förändrar avståndet men det förenklar sitsen. Inse, han bryr sig enbart om pengarna och kommer med så mycket BS att inget är sant. När han var i West Ham så gilla jag honom, när han kom till ManUtd så var det samma sak, sen visade han sitt rätta jag och det har han fortsatt med i City.
Citera
2011-05-18, 13:32
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Han har ju själv sagt att han vill till Italien eller Spanien, inte för det förändrar avståndet men det förenklar sitsen. Inse, han bryr sig enbart om pengarna och kommer med så mycket BS att inget är sant. När han var i West Ham så gilla jag honom, när han kom till ManUtd så var det samma sak, sen visade han sitt rätta jag och det har han fortsatt med i City.

Jo, han är fel man att vara kapten.
Citera
2011-05-18, 16:31
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Om han enbart skulle bry sig om pengarna så skulle han väl stanna i City? Förstår inte riktigt grejen, det är en argentinare som spelar i en engelsk fotbollsklubb och eventuellt inte trivs så väldigt bra. Varför ska han då inte välja att flytta till ett land som skulle göra honom och hans familj lyckligare?
Citera
2011-05-18, 18:37
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Hmm.

Då börjar vi.

Nasri sätter sig på Henrys plats i bussen, Gallas ber honom att flytta sig och han blir sur på Gallas och får honom att lämna Arsenal. Han vägrar prata med Gallas och tar honom inte i hand inför matcher.
Nasri är långt ifrån den enda som Gallas har bråkat med, tror nog att det ligger betydligt mer bakom än det som du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Han har varit i slagsmål med en Tottenham-supporter på en nattklubb efter en match. Tottenham-supportern frågade efter en autograf och då ska Nasri ha tolkat det som att han var ironisk och började slåss med honom. Vedran Corluka (av alla människor) var i närheten och lugnade ner båda två.
Har heller aldrig hört talas om detta innan. Källa?
Citera
2011-05-18, 19:08
Medlem
devilzeuss avatar
Ta bort
Senast redigerad av devilzeus 2011-05-18 kl. 19:10.
Citera
2011-05-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Om han enbart skulle bry sig om pengarna så skulle han väl stanna i City? Förstår inte riktigt grejen, det är en argentinare som spelar i en engelsk fotbollsklubb och eventuellt inte trivs så väldigt bra. Varför ska han då inte välja att flytta till ett land som skulle göra honom och hans familj lyckligare?
Du inser inte att detta är ett sätt för honom att få shejkerna att ge honom mer betalt ? Hans familj kommer ju inte flytta (de flytta väl inte ens med honom till Brasilien när han spela där..).
Citera
2011-05-18, 19:41
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life
Nasri är långt ifrån den enda som Gallas har bråkat med, tror nog att det ligger betydligt mer bakom än det som du skriver.

Har heller aldrig hört talas om detta innan. Källa?
Är själv Arsenal-supporter men jag måste ändå ifrågasätta Nasris temperament Han är en magisk fotbollspelare som mycket väl kan bli Fabregas arvtagare, men han verkar vara en tjurig jävel.

Att han är osams med Gallas är ju allmänt känt, tycker ändå det är barnsligt och oprofessionellt att vägra skaka hans hand före en match. Då ska Gallas verkligen ha gjort något riktigt svinigt för att det skulle vara berättigat imo, exempelvis ha fysiskt misshandlat Nasri eller liknande. Tvivlar på att det är allvarligt

Man har ju även hört hur han "vägrade" flytta sig från Henrys plats (i omklädningsrummet?) och att det är detta som skulle ligga till grund för hans och Gallas ömsesidiga ogillande. Stämmer detta är det ju minst sagt fjantigt Att han skulle ha blivit förbannad på ett Spurs-fan inne på en nattklubb har inte jag heller hört, dock så känns det ju inte otroligt med tanke på just hans till synes griniga humör.

Han rök väl även ihop (kanske inte fysiskt) med Franck Ribéry i Marseille? Läste att de tydligen fortfarande inte är sams, trots flera år i det franska landslaget efter deras gemensamma tid i Olympigue...

Sedan tycker jag mig även se Nasri "ofta" bli indragen i bråk på planen under match. Arsenal har inte direkt "fula" spelare men är det någon som delar ut/får en ful tackling är ofta Nasri där och knuffas och har sig. Han har även delat ut några fula stämplingar. Verkar med andra ord vara en hetsporre även på planen, kanske oftast då det går lite emot rent fotbollsmässigt.

Nasri är en av mina favoritspelare men man måste kunna vara kritisk ändå. Allt är inte svart eller vitt, t.ex. skulle jag tro att Nasri bär lika mycket skuld till bråket med Gallas som den mer rutinerade mittbacken Gallas är inte normalt funtad, det tvivlar jag inte på Dock så tror jag som sagt att Nasri har ett hetare temperament än man först kan tro. Framförallt verkar han vara jävligt långsint
Citera
2011-05-18, 21:31
Bannlyst
Någon sa för någon vecka sen att Falcao inte är bra i stora matcher, han gjorde precis mål i Europa Leauge finalen.
Citera
2011-05-18, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Någon sa för någon vecka sen att Falcao inte är bra i stora matcher, han gjorde precis mål i Europa Leauge finalen.

I believe that was me Ingen är gladare än jag när han överbevisar mig dock, men vad jag egentligen menade var om han är en spelare som skulle kunna sänka Man United med ett hattrick eller dylikt.
Citera
2011-05-18, 22:48
Bannlyst
Arsenal lär ändå inte få honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här