Citat:
Hur många gånger ser man inte flera lag storma fram mot domaren, däribland både CFC och ManUtd utan att FA får skrämselhicka för de stackars 10 åringarna. Jag pallar inte scrolla tillbaks och se om det var du som drog in Drogba-jämförelsen men du var den sista som prata om det och du påpekar att han får ett hårdare straff. Jaha, skall vi börja påpeka att ett solklart rött kort som Martin Taylors mot Eduardo är hårdare än en tröjdragning när vi ändå jämför äpplen och päron.
Ursprungligen postat av Jole25
Jag har väl inte jämfört utan konstaterat att Drogba blev hårdare straffad och antagligen helt rätt oxå. Tycker fortfarande att ni saknar lite självkritik.. Och se det som att han samlat på sig till detta. Jag ser ofta att spelare skriker fuck off till domaren men Rooney är fan värst av alla.. Hur många gånger ser man han inte skrika fuck off och vända ryggen till domaren? Att han drog det till sin gräns i lördags måste ni ju bara se. Han gör mål och till och med då kan han inte hålla sig från att vara den idiot på plan han är. Det går liksom inte att skylla på att han är ung heller för han är gammal nog för att börja fatta vissa saker. Hoppas SAF nu tar han i örat och får han att fatta en del saker.. Men jag är tveksam... SAF kommer använda detta för att intala alla att det är så synd om United.. Märks verkligen att många här har blivit ordentligt hjärntvättade av den gamle gubben.. Ni låter exakt som han gör...
EDIT: Glöm inte den snygga armbågen han gav innan i februari om jag inte minns fel och kom undan. Men man ser det man vill se antagligen...
EDIT: Glöm inte den snygga armbågen han gav innan i februari om jag inte minns fel och kom undan. Men man ser det man vill se antagligen...
Men det är kul att du tar upp armbågen på McCarthy för jag var den förste här att skriva att jag ansåg det vara tre matchers bestraffning i efterhand då jag ansåg det för jävligt. Du har antingen dåligt minne, subjektiv läsning eller så bara drar du alla rakt över en kam, kanske för laget vi håller på eller t o m representerar (i Rooneys fall då).
Hade det varit Rooneys andra raka armbåge i följd (ex så var Drogba rätt bra på att träffa motståndare ett tag med med armbågar på tal om att se vad man vill) på kort tid så kan jag förstå, köpa, acceptera att FA vill visa att nu är det nog. Men, svordomar ÄR så pass vanligt precis överallt och det är oavsett om vi gillar det eller ej.
Gällande John Terrys ädla och nobla insatser på plan och aldrig sägandes ett ont ord mot en domare så visar vi här JT från sin bästa sida. Inte nog med en jävligt ful tackling på en landslagskollega, märk beteendet efter avblåsning och.. går han fram och ber Milner om ursäkt ? Detta gav ett gult kort, ingen bestraffning för det är ju så här en modig, rakryggad engelsk spelare skall spela.
http://www.youtube.com/watch?v=McOxoOSuX_8