2011-05-15, 02:44
Medlem
Ironworkers avatar
Måste säga att det känns för jävligt rent ut sagt. År efter år blir det "fjasko" men att krydda med att åka ur ligan är ju sådär roligt.

Men man får väl ge det någon säsong, sen får man se mitt undebara Hammers i PL igen. Minns förra gången vi åkte ur, den sejouren blev 2-årig om jag inte minns fel, längre än så vill man INTE vänta!

I'm West Ham til' I die!
Citera
2011-05-15, 03:01
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironworker
Måste säga att det känns för jävligt rent ut sagt. År efter år blir det "fjasko" men att krydda med att åka ur ligan är ju sådär roligt.

Men man får väl ge det någon säsong, sen får man se mitt undebara Hammers i PL igen. Minns förra gången vi åkte ur, den sejouren blev 2-årig om jag inte minns fel, längre än så vill man INTE vänta!

I'm West Ham til' I die!

Som ett Tottenham-fan så skrattar jag lite inombords, men ja så är det.
Men ni har verkligen slarvat till er, rätt tråkigt för West Ham har en väldigt intressant trupp, och nu kommer troligen många utav dom att gå
Citera
2011-05-15, 10:20
Medlem
Hur många kommer stanna kvar i Hammers tror ni ? Green lär väl vara en kandidat för Spurs, Arsenal och kanske t o m United ? Han kan ju inte kosta många pund iaf. Hur är det med resten av truppen, Parker-Upson-Cole-Ba är väl de jag på rak arm kan känna är attraktiva för andra lag i PL.
Citera
2011-05-15, 11:08
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Hur många kommer stanna kvar i Hammers tror ni ? Green lär väl vara en kandidat för Spurs, Arsenal och kanske t o m United ? Han kan ju inte kosta många pund iaf. Hur är det med resten av truppen, Parker-Upson-Cole-Ba är väl de jag på rak arm kan känna är attraktiva för andra lag i PL.

Tottenham på sin höjd. Green har verkligen inget i ett storlag att göra.
De övriga du nämner lär väl hamna i något mittengäng, liksom förmodligen Piquionne.
Citera
2011-05-15, 11:14
Medlem
juha_s avatar
Citat:

Lägg även till Hitzlsberger och Collison. Riktigt tråkigt att West Ham åker ur, hoppas dock som Birminghamsupporter att dom lyckas ta minst ett poäng idag så vi har ett mindre lag att oroa oss för.

Livsviktig match idag för mitt Birmingham, minst en poäng idag mot Fulham och jag skulle känna mig ganska trygg, hoppas att trenden att ta ett rött efter ca: 30 min bryts idag...
Citera
2011-05-15, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Tottenham på sin höjd. Green har verkligen inget i ett storlag att göra.
De övriga du nämner lär väl hamna i något mittengäng, liksom förmodligen Piquionne.
Green är väl rätt stabil, var väl bara i VM som han gjorde bort sig rejält i en match, normalt sett ? Känns ungefär som Shay Given, alldeles för bra och jämna för att ruttna bort på en bänk eller i CCC.
Citera
2011-05-15, 14:48
Medlem
Mark Noble är väl också för bra för att lira i Championsship.

Hur har Zavon Hines och framförallt Junior Stanislas varit i år? Sågs ju som två av Englands bästa spelare i sin årsgrupp.
Citera
2011-05-15, 14:52
Medlem
Ironworkers avatar
Citat:

Jag tror det finns risk för en enorm utrensning i truppen. Givetvis stannar ju inga av de du nämnt, lika så med Hitz och ett par till.

Men de jag hoppas ska vara någon form av ryggrad nästa år är Tomkins, Da Costa, Noble, Collision, Stanislas och sears typ. Men om alla dessa stannar är jag också tveksam till, men det vore ett bra utgångsläge om så blir fallet kryddat med ett par rutinerade killar.
Citera
2011-05-15, 15:43
Bannlyst
Underbart att Newcastle har 1-1, detta bli tre poäng! GOO NUFC!
Citera
2011-05-15, 16:15
Medlem
En annan rolig sak med smolk i bägaren för City nu vid deras första titel på... länge :P och som redan överskuggas av storebror är att Tevez ÅTERIGEN gått ut i media med att han är olycklig i Manchester och funderar på att lämna för att vara hos sin familj.

Kan vi tippa på ett nytt kontrakt i sommar med en väsentlig löneökning kanske ? Eller en flytt till Barca ?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6933327,00.html
Citera
2011-05-15, 16:25
Medlem
jaochss avatar
Andra gången på säsongen som Newcastle snor poäng från Chelsea. Horribel insats från alla inblandade. Mason sämst på plan.

Roman såg inte nöjd ut på läktaren.
Citera
2011-05-15, 16:31
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Andra gången på säsongen som Newcastle snor poäng från Chelsea. Horribel insats från alla inblandade. Mason sämst på plan.

Roman såg inte nöjd ut på läktaren.

Må ha varit bland de sämre matcher jag har sett. Försvaret skötte sig OK förutom vid 2-2 målet. Man kan ju undra sig vad Torres gjorde på plan så länge, ville killen ens spela? Anelka var skit liksom Benayoun. Drogba var det enda positiva, lämnar han till sommaren vet jag inte vad jag tar mig till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in