2011-05-19, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Absolut. Kan inte se att barnen egentligen har svårt att anpassa sig i England, men nog är det hans fru som egentligen har problem...

Nog kan man tycka att hon genomför någon typ av självuppoffring. Annars blir det väl nog med all förmodan att han flyttar till Spanien. Tevez är på tok för bra för att sluta eller åka ned till Argentina. Problematiken ligger väl i att Barcelona förhandlar med Rossi, och att Real har Higuain och Benzema. Adebayor kommer med all förmodan åka tillbaka.

Möjligen ett byte mellan Kaka och Tevez?

Han har ingen fru, han har en ex-fru som han var otrogen mot när hon var gravid och dumpade för en tonårig modell. Tveksamt att hon är särskilt sugen på att flytta ifrån Argentina bara för att det lilla trollet vill vara närmare sin döttrar.

Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Någon sa för någon vecka sen att Falcao inte är bra i stora matcher, han gjorde precis mål i Europa Leauge finalen.

Han satte ju fyra i semin så det var ju rätt klantigt att säga något sådant för en vecka sedan >_<
Citera
2011-05-19, 01:24
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Arsenal lär ändå inte få honom

Förmodligen inte. Skulle inte förvåna mig det minsta om Wenger är intresserad men sedan kommer City med något oproportionerligt pajasbud och så går han till dem. Det blir ju lite lekstuga av alltsammans när vissa inte alls behöver bry sig om pengar.
Citera
2011-05-19, 02:36
Medlem
Quorthons avatar
Jag tror ändå inte att Falcao skulle komma till Arsenal som någon form av Messias och frälsa klubben. Med sådana förväntningar så tror jag faktiskt han skulle floppa rejält.
Citera
2011-05-19, 11:07
Medlem
FabioAugustos avatar
Fox in the box funkar inte i Arsenal. Lupoli, Jeffers, Eduardo etc. Rent allmänt känns det som att man måste vara rätt komplett för att få spela på topp i Arsenal, och med komplett menar jag antingen dominant eller klara av lite olika roller.

http://www.guardian.co.uk/football/2011/may/19/premier-league-finances-black-hole

Arsenal har lägre inkomster i "commercial" och lägre löner än vad jag trodde. Arsenal tjänar sina stora pengar på "premium"-delen på arenan. Dom är väl bara 8000, men står för 30% av matchdagsinkomsterna.

Sedan ser man Blackpool i den där tabellen....
Senast redigerad av FabioAugusto 2011-05-19 kl. 11:11.
Citera
2011-05-19, 11:44
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Bara jag som börjar få riktig ångest över att det snart är slut? Jag hatar den här kommande perioden med värme som gör att man blir sittandes hemma under fläkten och så är det ingen PL på tv, värdelöst.

Blir till att lusläsa varenda bokstav under silly season och följa diverse arenabyggen via webbkamera. Tur att det finns lite annan fotboll att kolla på förvisso, men det är ju inte samma sak trots allt.

Trots att jag inte håller på något av lagen i botten så är man fan rätt nervös ändå Man kan känna deras ångest just nu, fy fan för att hålla på någon av klubbarna i dessa tider..
Citera
2011-05-19, 12:00
Medlem
kavajmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Bara jag som börjar få riktig ångest över att det snart är slut? Jag hatar den här kommande perioden med värme som gör att man blir sittandes hemma under fläkten och så är det ingen PL på tv, värdelöst.

Blir till att lusläsa varenda bokstav under silly season och följa diverse arenabyggen via webbkamera. Tur att det finns lite annan fotboll att kolla på förvisso, men det är ju inte samma sak trots allt.

Trots att jag inte håller på något av lagen i botten så är man fan rätt nervös ändå Man kan känna deras ångest just nu, fy fan för att hålla på någon av klubbarna i dessa tider..

Ut och lira fotboll med polare och drick bärs på uteserveringar!
Citera
2011-05-19, 12:11
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:

Jag längtar till transfermarket!!
Citera
2011-05-19, 15:03
Medlem
gato12s avatar
[quote=Fyrkantig_boll]Bara jag som börjar få riktig ångest över att det snart är slut? Jag hatar den här kommande perioden med värme som gör att man blir sittandes hemma under fläkten och så är det ingen PL på tv, värdelöst.

Håller med fullständigt!

Följer ju Bajen också, men där är ju kvaliteten lite sisådär...
Citera
2011-05-19, 15:10
Medlem
olllies avatar
Längtar redan till Augusti då alla nyförvärv ska spelas in och presenteras.
Citera
2011-05-19, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Längtar redan till Augusti då alla nyförvärv ska spelas in och presenteras.

Presenteras ett par klasspelare för Arsenal så längtar jag också till Augusti.
Citera
2011-05-19, 15:38
Moderator
zanteras avatar
Enda sedan jag var liten har jag verkligen gillat Silly Season.
Visst är det mesta rykten och liknande, så är det ändå intressant att läsa och se hur spelare byter klubbar fram och tillbaka.
Är mest intresserad av Man United som jag hållt på sen 97-98, och även fast det förmodligen inte blir så mycket ändringar där, så är det ändå intressant att se Premier League som helhet och vilka transfers det blir.

Väldigt taggad inför nästa säsong, City kommer bli bättre, Spurs är Spurs och Liverpool kommer bli bättre, det kombinerat med lag som Man U, Chelsea och Arsenal som "alltid" tagit CL-platser.
Känns som det står mellan 6 lag som kan vinna PL, och förhoppningsvis blir det ett dramatiskt år.
Citera
2011-05-19, 17:00
Bannlyst
Citat:

Copa Amerika som sänds på canal plus lite ot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in