2010-10-03, 10:16
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Nån mer än jag som känner att det lossnar för mitt kära Liverpool idag, 3 - 0 ?
ingenting pekar på det
Citera
2010-10-03, 11:18
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Möjligt, om dom vill spela fotboll.
Tyvärr så ser dom inte så intresserade ut under matcherna, likadant förra säsongen.

Blir det seger så blir det nog en lika krampaktig seger som den mot West Brom.
Citera
2010-10-03, 12:28
Medlem
Fan det kommer gå åt helvete ikväll. Har den känslan i magen!
Citera
2010-10-03, 12:37
Medlem
TheBunks avatar
Citat:

Ni Pool-fans har ju skrivit detta inför varenda match typ. Lät likadant inför West Brom hemma, typ "nu blir det islossning, 5-0!". Inte omöjligt att Liverpool kan vinna mot Blackpool med några mål, beror på vilket Blackpool som vaknat denna söndag. Tycker dom har en skön anfallsglad fotboll med bra pssningsspel och rörelse (har dock inte sett överdrivet mycket av dom ska jag säga), men kanske just därför dom kan gå på pumpen rätt hårt också när dom blir avslöjade bakåt. Nä, jag blir inte förvånad om Liverpool står på hälarna och tror att man ska vinna med 4-0 men blir chockade av Blackpools offensivlust och rörlighet åtminstone i första halvlek. Jag tippar 1-1 i detta bottenmöte.

I Chelsea-Arsenal vågar jag knappt hoppas på poäng. Ett skadeskjutet Arsenal med svag målvakt (oavsett vem som står) och en backlinje som inte är samspelt så får man det riktigt tufft mot maskinen Chelsea. Ska Gunners hämta nån pinne krävs att Song skärper till sig rejält och ägnar sig åt defensivt jobb till 90%, att Arsjavin och Nasri har en grym dag och att backlinje+Almunia/Fabianski inte fuckar upp. Och Drogba måste nog ha en dålig dag, typ som mot City då han knappt tog vettiga löpningar utan blev stillastående och gnällig a´la en dålig Zlatan. Tipset lyder 2-0 till Chelsea men jag hoppas verkligen att Arsenal kan rubba dom, inte bara för att jag håller på Gunners utan ligan skulle må bättre av att Chelsea inte rycker ifrån redan nu.

Man City tror jag vinner komfortabelt över Newcastle idag. Även om man har skadeproblem i backlinjen ser man riktigt solida ut och borde kunna stoppa Caroll, Ben Arfa mfl. Tidvis var man rätt bra mot Juve i veckan och jag tror verkligen att man börjar bli ett lag. Yaya Toure börjar verkligen hitta rätt på mitten. Usch va bra jag tror man kan bli framöver. En stark defensiv med De Jong framför backlinjen och Hart i målet, ett mittfält som kryllar av kvalitetsspelare och Tevez som är hur jävla bra som helst. Lägg därtill att man har Kolarov, Balotelli mfl skadade så inser man att det kan vara ett galet storlag på g.

Fan vilken härlig söndag, snudd på pissflaska-varning då man inte kommer vilja lämna soffan en sekund.
Citera
2010-10-03, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Ni Pool-fans har ju skrivit detta inför varenda match typ. Lät likadant inför West Brom hemma, typ "nu blir det islossning, 5-0!". Inte omöjligt att Liverpool kan vinna mot Blackpool med några mål, beror på vilket Blackpool som vaknat denna söndag. Tycker dom har en skön anfallsglad fotboll med bra pssningsspel och rörelse (har dock inte sett överdrivet mycket av dom ska jag säga), men kanske just därför dom kan gå på pumpen rätt hårt också när dom blir avslöjade bakåt. Nä, jag blir inte förvånad om Liverpool står på hälarna och tror att man ska vinna med 4-0 men blir chockade av Blackpools offensivlust och rörlighet åtminstone i första halvlek. Jag tippar 1-1 i detta bottenmöte.

I Chelsea-Arsenal vågar jag knappt hoppas på poäng. Ett skadeskjutet Arsenal med svag målvakt (oavsett vem som står) och en backlinje som inte är samspelt så får man det riktigt tufft mot maskinen Chelsea. Ska Gunners hämta nån pinne krävs att Song skärper till sig rejält och ägnar sig åt defensivt jobb till 90%, att Arsjavin och Nasri har en grym dag och att backlinje+Almunia/Fabianski inte fuckar upp. Och Drogba måste nog ha en dålig dag, typ som mot City då han knappt tog vettiga löpningar utan blev stillastående och gnällig a´la en dålig Zlatan. Tipset lyder 2-0 till Chelsea men jag hoppas verkligen att Arsenal kan rubba dom, inte bara för att jag håller på Gunners utan ligan skulle må bättre av att Chelsea inte rycker ifrån redan nu.

Man City tror jag vinner komfortabelt över Newcastle idag. Även om man har skadeproblem i backlinjen ser man riktigt solida ut och borde kunna stoppa Caroll, Ben Arfa mfl. Tidvis var man rätt bra mot Juve i veckan och jag tror verkligen att man börjar bli ett lag. Yaya Toure börjar verkligen hitta rätt på mitten. Usch va bra jag tror man kan bli framöver. En stark defensiv med De Jong framför backlinjen och Hart i målet, ett mittfält som kryllar av kvalitetsspelare och Tevez som är hur jävla bra som helst. Lägg därtill att man har Kolarov, Balotelli mfl skadade så inser man att det kan vara ett galet storlag på g.

Fan vilken härlig söndag, snudd på pissflaska-varning då man inte kommer vilja lämna soffan en sekund.

Nu talar du inte för alla poolsuopportrar.. =)
Citera
2010-10-03, 13:18
Medlem
jobbins avatar
Mäktiga Eboue kommer att göra elaka saker mot Chelski idag
Citera
2010-10-03, 13:31
Medlem
Arsenals dag idag
Citera
2010-10-03, 13:41
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=6p0XGzohP7E

Hoppas på ett liknande scenario idag
Citera
2010-10-03, 13:44
Medlem
Encias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobbin
Mäktiga Eboue kommer att göra elaka saker mot Chelski idag
Chelski? Vad är det för lag? Söt <3

Jag kräver minst en 3-0 seger på hemmaplan. Speciellt mot avklarade pedofilhärvan som wenger och hans mannar utgör.
Citera
2010-10-03, 14:08
Medlem
Det finns inte en chans att Arsenal tar poäng idag. Så enkelt är det.
Citera
2010-10-03, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supersvenne
Det finns inte en chans att Arsenal tar poäng idag. Så enkelt är det.

Så sa folk om City också..vi såg ju hur det gick. Jag är så nära att betta mot mitt eget lag. Känner så starkt i magen att det kommer gå åt skogen!
Citera
2010-10-03, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Fan det kommer gå åt helvete ikväll. Har den känslan i magen!
Du behöver inte oroa dig! Jag är rädd att Chelsea kommer förnedra Arsenal stort. Utan Cesc och en sammanspelad backlinje kommer detta gå åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in