2011-02-10, 21:05
  #5809
Medlem
NirvanAs avatar
Kan inte Rio Ferdinand hänga upp dom snart? mer skadebenägen spelare får man leta efter...
Citera
2011-02-10, 21:24
  #5810
Medlem
devilzeuss avatar
Det största problemet med en upprustad WHL alt ny arena bredvid är såvitt jag har förstått det rätt kommunikationerna: då situationen redan idag är långt ifrån optimal med transport så ska tydligen inte infrastrukturen klara ytterligare 20-30k personer.
Citera
2011-02-10, 22:04
  #5811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Det största problemet med en upprustad WHL alt ny arena bredvid är såvitt jag har förstått det rätt kommunikationerna: då situationen redan idag är långt ifrån optimal med transport så ska tydligen inte infrastrukturen klara ytterligare 20-30k personer.

Ja, där ska Olympic Stadion ha ett klart försprång i och med att där är kommunikationerna väl utbyggda. Undersökningar har visat att de flesta besökare till Tottenhams matcher pendlar en bit och de från närområdet är i minoritet och därmed behövs bra kommunikationer. Jag tror dock inte att det finns några som helst planer på att rusta upp WHL, det går inte att utöka kapaciteten mer har jag läst.
Citera
2011-02-10, 22:44
  #5812
Medlem
dejvan220s avatar
Imorgon beger jag mig av mot Manchester för att se derbyt på lördag! Ser verkligen fram emot det här, har varit United fan i många år och nu får jag äntligen se de live! Hur tror ni att det går? Jag tror city spelar fegt som vanligt. United vinner med 1-0 efter ett sent mål i andra halvlek.
Citera
2011-02-10, 22:51
  #5813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dejvan220
Imorgon beger jag mig av mot Manchester för att se derbyt på lördag! Ser verkligen fram emot det här, har varit United fan i många år och nu får jag äntligen se de live! Hur tror ni att det går? Jag tror city spelar fegt som vanligt. United vinner med 1-0 efter ett sent mål i andra halvlek.


Grymt avundsjuk på att du ska dit och inte jag . Kan bli en tuff match men mitt älskade United måste ta en vinst där för att stärka självförtroendet efter helgens fiasko emot Wolves. Var fruktansvärt länge sedan jag var så knäckt som i lördags!
Jag tror på en 2-1 vinst till mitt älskade lag Manchester United. Nani och Berbatov målar !
Citera
2011-02-10, 22:52
  #5814
Medlem
dejvan220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Grymt avundsjuk på att du ska dit och inte jag . Kan bli en tuff match men mitt älskade United måste ta en vinst där för att stärka självförtroendet efter helgens fiasko emot Wolves. Var fruktansvärt länge sedan jag var så knäckt som i lördags!
Jag tror på en 2-1 vinst till mitt älskade lag Manchester United. Nani och Berbatov målar !
Hoppas det stämmer! Känns som att united laddar om ordentligt nu efter förlusten mot wolves och kommer in på plan taggade till 120%.
Citera
2011-02-10, 22:53
  #5815
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
34-årige Kuqi från Swansea ersätter Carroll i Newcastle enligt Sportbladet.
Känns som en ganska dålig ersättare om ni frågar mig, men han blir väl förmodligen en kortsiktig lösning fram till sommaren.
Starkt nyförvärv.. Dem kunde inte hitta en äldre spelare?
Citera
2011-02-10, 23:05
  #5816
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Grymt avundsjuk på att du ska dit och inte jag . Kan bli en tuff match men mitt älskade United måste ta en vinst där för att stärka självförtroendet efter helgens fiasko emot Wolves. Var fruktansvärt länge sedan jag var så knäckt som i lördags!
Jag tror på en 2-1 vinst till mitt älskade lag Manchester United. Nani och Berbatov målar !

Själv så studsade jag tillbaka väldigt snabbt efter Wolvesförlusten mest tackvare för att det var den perfekta förlusten.

Chelsea förlorade, Arsenal tappade poäng och United fick äntligen ett knä mellan benen som dom har behövt väldigt länge.

Om vi har tur så är United starkare än någonsin på lördag.
Citera
2011-02-10, 23:10
  #5817
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Tror att City-United spelar lika, känns som att bägge lagen kommer spela fegt.

Hur ställer Ancelotti upp mot Fulham? Tror att han vågar spela som i början mot pool.

Jag skulle vilja att dem ställde upp laget så här:

Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Essien
Lampard Anelka Malouda
Drogba Torres

Frågan är om man inte kommer utnyttja Mikel eller Ramires (känns lite väl offensivt för Chelsea) samt om Ancelotti vågar ställa upp laget annorlunda igen, med tanke på förlusten mot Liverpool.

Men som sagt är detta hur jag vill att det ska se ut på måndag, inte vad jag tror. Ett måste är dock att Luiz startar!
Citera
2011-02-10, 23:48
  #5818
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan inte Rio Ferdinand hänga upp dom snart? mer skadebenägen spelare får man leta efter...
Amen!
Har undrat det en längre tid och han är i samma läge som Gary Neville där en skada leder till andra skador för att kroppen är Foppa-trasig. Jag bara vet att detta är Rio's sista månader som spelare och hur många matcher han avslutar med fram till i Maj vete gudarna.
Citera
2011-02-10, 23:52
  #5819
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Själv så studsade jag tillbaka väldigt snabbt efter Wolvesförlusten mest tackvare för att det var den perfekta förlusten.

Chelsea förlorade, Arsenal tappade poäng och United fick äntligen ett knä mellan benen som dom har behövt väldigt länge.

Om vi har tur så är United starkare än någonsin på lördag.
United brukar vara enorma efter en förlust och det är väl bara våren 2009 som de följde upp en förlust med ännu en. Dock är jag säker på att City inte kommer förlora för det har de helt enkelt inte råd med och då väljer de om de måste att spela defensivt. United har problem mot lag som lyckas stänga igen på mitten så att det hackar i uppspelen där United vill komma med fart och mycket folk som är rättvända. Det blir den avgörande faktorn som leder till att United inte vinner men om City kan vinna eller bara får oavgjort får vi se då.
Citera
2011-02-11, 00:14
  #5820
Bannlyst
Om inte City fegar på lördag kan de vinna nog Dzeko & Teves mot smalling slutar bara på ett sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in