Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Tror att City-United spelar lika, känns som att bägge lagen kommer spela fegt.
Hur ställer Ancelotti upp mot Fulham? Tror att han vågar spela som i början mot pool.
Jag skulle vilja att dem ställde upp laget så här:
Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Essien
Lampard Anelka Malouda
Drogba Torres
Frågan är om man inte kommer utnyttja Mikel eller Ramires (känns lite väl offensivt för Chelsea) samt om Ancelotti vågar ställa upp laget annorlunda igen, med tanke på förlusten mot Liverpool.
Men som sagt är detta hur jag vill att det ska se ut på måndag, inte vad jag tror. Ett måste är dock att Luiz startar!