2011-04-03, 18:41
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
Oj någon är på hugget, berörde min text dig så mycket att du började jämföra mig med SF, och annat..

Du och alla andra hardcore fans här på FB, kan bullshita hur mycket ni vill. Som sagt kan man inte jämföra historier, men man kan jämföra Fotbollsklubbar.

Då är Liverpool störst i England, sedan att ni manchester fans ock Chelsea fans säger annat, skiter jag i.

Skönt att du klöser dig tillbaka och vägrar ge upp. Precis vad tråden behöver...
Citera
2011-04-03, 19:23
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Jag gillar att Sladjan säger att "Nu har City grepp om tredjeplatsen igen" när Chelsea har en match mindre spelad och är 1 poäng bakom, dessutom är nästa match i ligan mot Wigan (Hemma).
Citera
2011-04-03, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Jag gillar att Sladjan säger att "Nu har City grepp om tredjeplatsen igen" när Chelsea har en match mindre spelad och är 1 poäng bakom, dessutom är nästa match i ligan mot Wigan (Hemma).
Sladjan vet ingenting men älskar att säga att det lag som ska möta United härnäst kommer skrälla. Han har sagt detta i flera veckor nu och det börjar bli tjatigt. Tippar man skräll en hel säsong får man rätt till slut enligt devisen att även en blind höna....
Citera
2011-04-03, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Något jag tycker är oerhört kul i min närhet är att så fort Arsenal förlorar en match bombas min facebook, jag blir extremt hånad i skolan och de kallar Arsenal för dagis, värdelösa, sämsta laget någonsin etc. när de själva hejar på Barcelona, Liverpool, Tottenham, City, Chelsea etc. De enda som INTE håller på är faktistk United-fansen. Men det jag vill komma fram till är att det är lite ironi att Arsenal ska bli så jävla hånade när de har varit mer framgångsrika i år än alla förutom Utd.
Vi ligger tvåa i PL, enda laget som fortfarande rent teoretiskt har en möjlighet att vinna ligan. (Rätta mig om jag har fel, kanske är ett till lag, men inte helt 100.)
Vi var faktiskt i final i Carling Cup (hur oviktig alla än säger att det är, final.)
Vi åkte iofs ut mot Utd i FA, rättvist.
Vi åkte ur CL mot Barcelona som på senar eår kallats världens bästa lag, vi vann ett av mötena och de vann det andra mycket mer storslaget och med rättvisa gick BArcelona vidare. Ändå kallar alla Chelseare, Spursare, Poolare och Chelseare Arsenal för värdelösa. Särskilt alla spursare håller på med "Ahah Spurs är vidare i CL, det är inte ni!!!" Svar; Ja, ni mötte AC Zlatan, vi mötte Barcelona. Jämför namnen, smaka på dem. Vilket väger tyngst?

Själv anser jag att det suger ju att vi antagligen inte får någon titel i år men vafan. Hatar alla haters vars lag är så jävla värdelösa och i CL fått möta riktiga rislag och sen har mage till att håna just Arsenal. Sen vill jag påpeka innan alla flamear mig med; MEN SLUTA SKYLLA ALLT PÅ OTUR JEFFLA NAB. Arsenal har haft oflyt x antal gånger, men många gånger har det också varit skickligheten i försvaret som varit bristen. Nä nu ska Gunners fan daska resten av lagen i PL och vinna!
Tack för mig
Fansen till de där lagen du räknar upp från England har ju inte vunnit så mycket om man jämför med United och är så klart desperata efter pokaler och det är helt enkelt en slags småklubbsmentalitet från deras sida. Chelsea tror dom vunnit mycket men jämfört med United har de ju precis börjat vinna och har en lång historielös tid bakom sig då de var ett stort jävla skämt världen över.
Senast redigerad av Ointment 2011-04-03 kl. 20:25.
Citera
2011-04-03, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Det är, som du säger, givetvis inte avgjort. Känns som något man tar till för att slippa bli besvikna och att United bara ska ha en titel att förlora till slut istället för en att vinna.

För övrigt tror jag verkligen på Chelsea just nu, men skulle faktiskt gladeligen skippa ett avancemang om det garanterade en ligaseger, som med rådande situation känns större. Tror United,med nuvarande trupp samt skador, inte klarar tre fronter speciellt länge till, tyvärr.
Suverän analys och skönt med fler United-fans som ser realistiskt på det och för mig har PL alltid varit större än CL på alla sätt och vis men segrarna i CL har ju känts fantastiska men PL är bread and butter.
Citera
2011-04-03, 20:52
Medlem
Jole25s avatar
Varför får jag känslan att någon debatterar med sig själv?
Citera
2011-04-03, 21:27
Medlem
FabioAugustos avatar
Oh, såg detta nyss;

Arsenal innan ligacupförlusten: 9 segrar, 2 oavgjorda, 0 förluster.
Arsenal efter ligacupförlusten: 1 seger, 2 oavgjorda, 2 förluster.

Märkligt eftersom "ingen i Arsenal brydde sig om förlusten i en jävla Kalle Ankacup ju". Motståndet i segern efter ligacupförlusten? Leyton jävla Orient.

Vafan är det med Arsenal och vinnarbiten? Galet. Avgå Wenger och ta med dig Denilson, Vela och alla övriga värdelösa 23-åriga talanger som inte presterar ett skit, men som kommer flytta utomlands när dom väl blir bra.
Citera
2011-04-03, 21:29
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ointment
Suverän analys och skönt med fler United-fans som ser realistiskt på det och för mig har PL alltid varit större än CL på alla sätt och vis men segrarna i CL har ju känts fantastiska men PL är bread and butter.

Spec då titel 19 står på spel. Överlägset större än en CL vinst.
Citera
2011-04-03, 21:47
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Spec då titel 19 står på spel. Överlägset större än en CL vinst.
Äääh, inget speciellt med en 19: onde ligatitel ju! ( )
Citera
2011-04-03, 22:04
Medlem
LuaLuas avatar
Jaha ja, den här tacklingen var såklart inget att bli upprörd över. Det är ju tiofalt värre att någon svär!

http://img534.imageshack.us/img534/8074/essienp.jpg
Citera
2011-04-03, 22:06
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Oh, såg detta nyss;

Arsenal innan ligacupförlusten: 9 segrar, 2 oavgjorda, 0 förluster.
Arsenal efter ligacupförlusten: 1 seger, 2 oavgjorda, 2 förluster.

Märkligt eftersom "ingen i Arsenal brydde sig om förlusten i en jävla Kalle Ankacup ju". Motståndet i segern efter ligacupförlusten? Leyton jävla Orient.

Vafan är det med Arsenal och vinnarbiten? Galet. Avgå Wenger och ta med dig Denilson, Vela och alla övriga värdelösa 23-åriga talanger som inte presterar ett skit, men som kommer flytta utomlands när dom väl blir bra.
Nja, är du inte lite väl förhastad nu? Vem ska vi ersätta honom med, Benítez?
Edit: Vad gäller Denílson håller jag med dig till 100%, men Vela har varit riktigt bra i West Brom, tycker nog han ska få en chans till.
Senast redigerad av Arsenal-For-Life 2011-04-03 kl. 22:22.
Citera
2011-04-03, 22:11
Medlem
snillet_1s avatar
Wenger känns som en svår nöt att knäcka. För oss supportrar är det psykologiskt jävligt jobbigt att tänka sig se honom gå. Själv tänker jag att vi får se nu i sommar, gör han de där värvningarna som behövs, några färdiga klasspelare, med andra ord, så kan det bli någon titel nästa år. Tyvärr tror jag kanske att det har satt sig i truppen och klubben lite för mycket. Wenger är lite... loser just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in