2011-02-11, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Om inte City fegar på lördag kan de vinna nog Dzeko & Teves mot smalling slutar bara på ett sätt
Ja jag tror som du att City kommer leka med Uniteds ihoplappade backlinje där Evra och Rafael inte imponerat och antingen sett trötta ut eller bara varit för offensiva och helt hopplösa i försvarsspelet. Sedan är det länge sen City slog United i ligan och det bara känns som det är dags nu inte minst för att göra ligastriden ännu jämnare vilket de neutrala uppskattar.
Citera
2011-02-11, 00:50
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Jag skulle vilja att dem ställde upp laget så här:

Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Essien
Lampard Anelka Malouda
Drogba Torres

Frågan är om man inte kommer utnyttja Mikel eller Ramires (känns lite väl offensivt för Chelsea) samt om Ancelotti vågar ställa upp laget annorlunda igen, med tanke på förlusten mot Liverpool.

Men som sagt är detta hur jag vill att det ska se ut på måndag, inte vad jag tror. Ett måste är dock att Luiz startar!

Den formationen såg skaplig ut, dock ären nog lite för offensiv vilket du själv poängterade.

Luiz är enligt mig given i backlinjen. Dock får han ej spela CL
Citera
2011-02-11, 02:07
Bannlyst
Oj oj, blir detta verklighet kan ni nog glömma spännande ligastrider under många år framöver.

http://www.express.co.uk/posts/view/228404/Manchester-United-s-1-6billion-Sheikh-up?
Citera
2011-02-11, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Oj oj, blir detta verklighet kan ni nog glömma spännande ligastrider under många år framöver.

http://www.express.co.uk/posts/view/228404/Manchester-United-s-1-6billion-Sheikh-up?

Spelar ju ingen roll med de nya fair play reglerna förutom att United realistiskt sett aldrig kommer att kunna gå i KK.

Tycker personligen att det är tråkigt att det är en massa utländska ägare trots att min egen klubb har samma situation.
Citera
2011-02-11, 07:42
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ja jag tror som du att City kommer leka med Uniteds ihoplappade backlinje där Evra och Rafael inte imponerat och antingen sett trötta ut eller bara varit för offensiva och helt hopplösa i försvarsspelet. Sedan är det länge sen City slog United i ligan och det bara känns som det är dags nu inte minst för att göra ligastriden ännu jämnare vilket de neutrala uppskattar.

Inte imponerat? Så världens kanske bästa vänsterback har inte imponerat? Visst han har inte gjort något magiskt men inte heller några missar.

Sen har Rafael tagit ett stort steg i sin utveckling och jag tror verkligen att han kommer vara Uniteds högerback i många år framöver.

Smalling och Vidic är ett bra mittlås, så länge Vidic guidar Smalling.

Tror på en uddamålsvinst för United då City kommer spela för ett kryss, som vanligt...

United har förövrigt signat upp "den belgiska Beckham"

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-transfer-news-United-snapping-up-Belgian-teen-sensation-dubbed-the-new-David-Beckh am-winger-Adnan-Januzaj-article694907.html
Citera
2011-02-11, 08:41
Medlem
zaffy10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Jag skulle vilja att dem ställde upp laget så här:

Cech
Ivanovic Luiz Terry A.Cole
Essien
Lampard Anelka Malouda
Drogba Torres

Frågan är om man inte kommer utnyttja Mikel eller Ramires (känns lite väl offensivt för Chelsea) samt om Ancelotti vågar ställa upp laget annorlunda igen, med tanke på förlusten mot Liverpool.

Men som sagt är detta hur jag vill att det ska se ut på måndag, inte vad jag tror. Ett måste är dock att Luiz startar!

Hur fan kan Ancelotti spela Anelka som offensiv mittfältare / 10a? Det är ju bara så bedrövligt att placera Frank Lampard på kanten och spela Anelka där, han är ju bara en stor jävla bromskloss i Chelseas spel och var totalt värdelös som offensiv mittfältare? Pinsamt att se ju!
Citera
2011-02-11, 09:28
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Manchester-United-transfer-news-United-snapping-up-Belgian-teen-sensation-dubbed-the-new-David-Beckh am-winger-Adnan-Januzaj-article694907.html

Läste detta och tänkte direkt "Eden Hazard? ", blev tyvärr besviken när jag väl klickade...
Aldrig hört namnet på denna killen, men förhoppningsvis kan han utvecklas och bli bra.
Citera
2011-02-11, 11:34
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Inte imponerat? Så världens kanske bästa vänsterback har inte imponerat? Visst han har inte gjort något magiskt men inte heller några missar.

Inte gjort några missar?
Tycker Evra känns osäker i sitt agerande mest hela tiden, försöker han inte göra en bicikleta framför eget straffområde så tar han alldeles för lång tid på sig med bollen, eller så tjuvar han i sin markering i backlinjen så kanten blir fri, eller så tar han två steg ut från stolpen för att vara snabbt ut på kanten på en försvarande hörna.

Offensivt är han såklart en frisk fläkt som vanligt men defensivt kan jag inte säga att han har varit någon klippa direkt.
Citera
2011-02-11, 11:46
Bannlyst
Citat:

Sen har Rafael tagit ett stort steg i sin utveckling och jag tror verkligen att han kommer vara Uniteds högerback i många år framöver.

Smalling och Vidic är ett bra mittlås, så länge Vidic guidar Smalling.

Tror på en uddamålsvinst för United då City kommer spela för ett kryss, som vanligt...

Evra har varit osynlig i försvarsarbetet och det har varit lätt att slå inlägg från den kanten. Han är bra framåt men hopplös bakåt och är i grunden inte en back utan en mittfältsytter.
Citera
2011-02-11, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Spelar ju ingen roll med de nya fair play reglerna förutom att United realistiskt sett aldrig kommer att kunna gå i KK.

Tycker personligen att det är tråkigt att det är en massa utländska ägare trots att min egen klubb har samma situation.
Haha fair play!

Rikast vinner och köper vad de vill så kan ju såna som du sitta där med fair play-tröjan och gråta!
Citera
2011-02-11, 11:56
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Evra har varit osynlig i försvarsarbetet och det har varit lätt att slå inlägg från den kanten. Han är bra framåt men hopplös bakåt och är i grunden inte en back utan en mittfältsytter.

fast egentligen så är han ju anfallare i grunden
Citera
2011-02-11, 12:36
Medlem
Vem blir det som startar i backlinjen med Vidic imorgon? Det lär väl bli Smalling eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in