Nu är jag visserligen ingen United-supporter men jag måste ändå få gnälla lite på gårdagens "supermål"
Är det bara jag som inte tycker att liknande mål (cykelsparkar/bicicletas) är så jävla snygga? Rent tekniskt är de ju sjuuukt svåra att få till så hatten av men enligt mig kan ett sådant mål aldrig bli "årets mål". Varken i PL eller Gud förbjude Europa. Nästan alla reagerar: "Wow, vilket jävla mål, lätt det snyggaste den här säsongen" så fort någon gör något liknande.
Personligen gillar jag "lagmål" där bollen går som på ett snöre och nästan passas in över mållinjen. Jag tycker fan minst ett mål Barcelona gör per match är snyggare än Rooney´s (då är jag inte Barca-fan heller). Det är samma sak med dribblingsräder från egen planhalva, jag går inte igång på det

Ett stenhårt långskott är aldrig fel men om jag får välja är ett riktigt "passningsmål" flera gånger snyggare än Rooney´s cykelspark. Detta gör ju inte hans fullträff till ett skitmål, det är som sagt jävligt svårt att få till
Det jag undrar är om andra tycker/tänker som jag eller om jag på det här området är helt unik. För nog fan kommer det där målet vevas då säsongen 2010/2011 sammanfattas.