2011-01-25, 20:17
  #5209
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Finns knappt någon spelare som hade stannat i sin klubb om de var tvungna att sänka sin lön med 70&, jag kan bara komma på en och det är Rooney...
Skämtar du lr?
Citera
2011-01-25, 22:30
  #5210
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
vet inte om det är OT men Andy Gray på skysports har ju fått sparken.
Antar att det är det här klippet?
http://www.youtube.com/watch?v=4cS8OkAiXCI&feature=youtu.be

Jag tycker ju det är sjukt att man är så politiskt korrekt i England... Fan den där repliken har man ju dragit ett par ggr Samtidigt så får man ju skylla sig själv lite när man inte har koll på om micken är på eller inte... Som kommentator kommer jag inte sakna han.. Så full av skit ibland...
Citera
2011-01-25, 22:33
  #5211
Bannlyst
united var nära på att åka på sin första förlust.. rekordet borde inte vara så långt borta nu. Sjukt kul att se Giggs fortfarande en av de bästa i laget trots sin ålder.
Citera
2011-01-25, 22:36
  #5212
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostintime99
united var nära på att åka på sin första förlust.. rekordet borde inte vara så långt borta nu.
Verkligen inte, bara 21 matcher kvar...
Citera
2011-01-25, 22:39
  #5213
Medlem
bananjukkas avatar
Undrar vad folk hade sagt om United gjort 2-3 målet efter att skylten med tio minuter kom upp?

Trevlig match och man kan inte låta bli att tycka om Blackpool och speciellt Holloway. Som tidigare nämnts så kan inte Gibson rå för vare sig att han spelades på fel position eller att han är en usel fotbollsspelare så det får nog Ferguson se som en mindre lyckad startuppställning. Giggs fantastisk samtidigt som Scholes kom igång efter paus och kunde styra spelet bäddade för vinsten.

Fanns det någon rättvisa i fotbollsvärlden skulle Hernandez få starta tillsammans med Berbatov ett par matcher framöver, men det tror jag knappast kommer ske.
Citera
2011-01-25, 22:40
  #5214
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Verkligen inte, bara 21 matcher kvar...

absolut inga problem, vilket lag har detta rekord?
Citera
2011-01-25, 22:45
  #5215
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Blackpool fortsätter att charma oss, men visst var dom lite övermodiga efter 2-0? Där ska man ju parkera spelarbussen om man är nykomling i PL. Sen var man ju inte förvånad över att Man Utd vände, dom är äckligt starka mentalt..börjar likna 90-talets Milan nästan.

Charlie Adams hörnor är riktigt vassa, skulle Liverpool mot förmodan lyckas värva honom så har vi hyggliga hörnläggare från bägge kanter i Gerrard och Adam..och skapliga frisparksalternativ
Citera
2011-01-25, 22:47
  #5216
Medlem
fellainis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Fanns det någon rättvisa i fotbollsvärlden skulle Hernandez få starta tillsammans med Berbatov ett par matcher framöver, men det tror jag knappast kommer ske.

Precis, Wayne kan inte bara spela för namnet "Rooney". Han måste prestera lite också! Hoppas dem väljer att spela med Berbatov & Hernandez tills vidare. Sir Alex gjorde helt rätt i att plocka ut Rooney. Förövrigt en sjukt underhållande match!
Citera
2011-01-25, 22:50
  #5217
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Undrar vad folk hade sagt om United gjort 2-3 målet efter att skylten med tio minuter kom upp?

Trevlig match och man kan inte låta bli att tycka om Blackpool och speciellt Holloway. Som tidigare nämnts så kan inte Gibson rå för vare sig att han spelades på fel position eller att han är en usel fotbollsspelare så det får nog Ferguson se som en mindre lyckad startuppställning. Giggs fantastisk samtidigt som Scholes kom igång efter paus och kunde styra spelet bäddade för vinsten.

Fanns det någon rättvisa i fotbollsvärlden skulle Hernandez få starta tillsammans med Berbatov ett par matcher framöver, men det tror jag knappast kommer ske.
Tänkte exakt samma sak. Men nu vet vi att Ferguson lämnar in beskedet om tilläggstid före 88' minuten
Citera
2011-01-25, 22:51
  #5218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostintime99
absolut inga problem, vilket lag har detta rekord?


Arsenal.
Citera
2011-01-25, 22:53
  #5219
Medlem
Jinglebear-Cherrys avatar
Vilken jävla vändning!

Första halvlek var ju fruktansvärd, men i andra började man känna igen laget. Helt rätt att ta ut Gibson för Giggs, Gibson var ju helt ur position. Personligen tycker jag om Gibson, visserligen bara för att han så mycket krut i sin bössa, men jag har inget emot honom. Hoppas att han börjar ta sina chanser snart.

Giggs. Vilket jävla fenomen han är. 37 bast och springer åttor runt försvararna.

Berbatov tog ju bra tillvara på chanserna i andra också. Trodde att Ferguson skulle plocka ut Berbatov för Hernandez, men jag är glad att jag hade fel! Hernandez borde få mer speltid.

Någon som hört hur det gick för Rafael? Såg förjävligt ut. Hoppas det inte är en hjärnskakning. Han har varit bland de bästa i laget på sistone, och jag vågar påstå att han är ligans bästa högerback för tillfället. Hoppas innerligt att han är tillbaka snart!

Nu kan jag fan i mig sova gott inatt!
Citera
2011-01-25, 22:53
  #5220
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Undrar vad folk hade sagt om United gjort 2-3 målet efter att skylten med tio minuter kom upp?

Trevlig match och man kan inte låta bli att tycka om Blackpool och speciellt Holloway. Som tidigare nämnts så kan inte Gibson rå för vare sig att han spelades på fel position eller att han är en usel fotbollsspelare så det får nog Ferguson se som en mindre lyckad startuppställning. Giggs fantastisk samtidigt som Scholes kom igång efter paus och kunde styra spelet bäddade för vinsten.

Fanns det någon rättvisa i fotbollsvärlden skulle Hernandez få starta tillsammans med Berbatov ett par matcher framöver, men det tror jag knappast kommer ske.

Ännu en gång så överraskar Bp, man blir förvånad varje gång som man ser dom.
Gibson tror jag kan bli en riktigt bra spelare, lite mer tempo så!
Sen så kan man tycka att uppställningen var lite konstig med tanke på laget man möte.
Giggs var helt fantastisk när han kom in, behövs nog att han får nåt att tjura till över för att få lite fart under galoscherna.
Paul "When the time gets tough the tough gets going" Scholes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in