2011-02-09, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Nja, jag tycker ärligt talat han har barit en misslyckad värvning. Ser snarare Koscielny som förstaval tillsammans med Vermaelen, Squillaqi håller inte för fem öre.

Skulle vara intressant och veta vad ni icke Liverpool fans tror om pools blivande lagbygge och det faktum att vi spelat 5 matcher nu och inte släppt in ett enda mål. frågar du mig har vi nånting stort på gång.
Citera
2011-02-09, 10:53
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Skulle vara intressant och veta vad ni icke Liverpool fans tror om pools blivande lagbygge och det faktum att vi spelat 5 matcher nu och inte släppt in ett enda mål. frågar du mig har vi nånting stort på gång.

Nu var ju inte frågan ställd till mig men jag skulle ändå vilja påpeka att laget fortfarande har så pass stora brister att topp 4 inte är realistiskt och hade inte varit det ens ifall serien startade idag. Hurvida Liverpool har något stort på gång eller inte kommer vi nog se i sommar då vi får hoppas att det finns pengar till att spendera på nyförvärv för det är ytterst nödvändigt. Även Sunderland och Bolton har haft fina formtoppar iår.
Citera
2011-02-09, 11:29
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Nja, jag tycker ärligt talat han har barit en misslyckad värvning. Ser snarare Koscielny som förstaval tillsammans med Vermaelen, Squillaqi håller inte för fem öre.

Får man fråga vem den femte backen är i Arsenal? Två ordinarie, två backup och sen ett löfte som kommer bli ordinarie.. har Koscielny en tvillingbrorsa i Arsenal även?
Citera
2011-02-09, 19:01
Medlem
Aritzos avatar
Kan en Newcastle fan då menar jag en passionerad Newcastle fan, beskriva hur känslan av Tiote's mål var mot Arsenal? Själva vändningen...
Citera
2011-02-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Kan en Newcastle fan då menar jag en passionerad Newcastle fan, beskriva hur känslan av Tiote's mål var mot Arsenal? Själva vändningen...

Oförtjänt.
Citera
2011-02-09, 21:09
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
En våt dröm personligen för mig, som arsenal-supporter, är att Wenger värvar någon italienare runt 30. De brukar vara stabila. Varför inte Storari?
Från Serie A-tråden.

Behövs detta verkligen? Just målvaktspositionen är ju rätt stabil med fyra bra målvakter.

Szczesny är etta nu och gör han inte en mängd grova misstag lär han fortsätta vara det i många år. Säga vad man vill om Fabianski och Almunia, men när dom är i form är dom ändå helt klart tillräckligt bra för att vara reserver. Dessutom gör Mannone det bra ifrån sig i Hull (en spelare som jag annars inte trodde ett dyft på) samtidigt som Shea tydligen har haft en riktigt bra utvecklingskurva de senaste 1-2 åren, så jag ser inte hur det ska kunna komma in någon målvakt.
Citera
2011-02-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
Snart tar ju OPLC beslut om Olympiska arenan. West Ham eller Tottenham? Vad tycker ni FBare ock speciellt "fans" från Tottenham ock West Ham?

Som Tottenham-fan är jag rejält kluven. Dels innebär en eventuell flytt till arenan att Tottenham kan haka på toppklubbarna och deras inkomster, vilket genererar mer pengar till klubben och de kan utmana i toppen år efter år. Dessa inkomster gör att spetsspelare kan behållas (Modric, Bale exempelvis) och nya stjärnskott kan lockas av att spela i klubben.

Å andra sidan är norra London Tottenhams ursprungliga hemvist, en flytt skulle innebära att klubben förlorar sin identitet. Begreppet "Pride of north London" är därmed ett minne blott. Vad kommer hända med varumärket Tottenham vid en flytt, exempelvis.

Jag har varit Spurs-fan sedan 1991 och som de flesta känner till så har åren från dess och fram till år 2008 inte varit någon framgångssaga för klubben, en Tottenhamsupporter har alltid fått höra att klubben har potential men ändå har de inte levt upp till experternas tippningar. Nu med förra säsongens fjärdeplats och medföljande Champions League-spel har åtminstone jag fått blodad tand av Tottenhams närvaro i de stora sammanhangen. Jag vill ha mer av den varan och lutar mest åt att klubben ska flytta till den nya arenan. 100% övertygad är jag dock inte.
Citera
2011-02-09, 22:15
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Får man fråga vem den femte backen är i Arsenal? Två ordinarie, två backup och sen ett löfte som kommer bli ordinarie.. har Koscielny en tvillingbrorsa i Arsenal även?
Ingen som är på G just nu, men syftade mest på hur det borde vara. Annars är det (som jag ser det) Vermaelen-Koscielny som startar, Djourou-Squilliaqi som backups och möjligtvis Craig Eastmond eller Bartley, kanske Miguel också.
Citera
2011-02-09, 22:28
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ingen som är på G just nu, men syftade mest på hur det borde vara. Annars är det (som jag ser det) Vermaelen-Koscielny som startar, Djourou-Squilliaqi som backups och möjligtvis Craig Eastmond eller Bartley, kanske Miguel också.

Då är jag med, och håller med om att det är det optimala i en klubb.

Hörde någonting om att Smalling och Evans har skadat sig idag, någon som sitter inne på hur allvarligt det är?

Edit:
Hittade iallafall att det inte skulle vara någon fara med Smalling och att han är tillbaka och tränar idag redan.
Senast redigerad av Nahibo 2011-02-09 kl. 22:31.
Citera
2011-02-09, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Då är jag med, och håller med om att det är det optimala i en klubb.

Hörde någonting om att Smalling och Evans har skadat sig idag, någon som sitter inne på hur allvarligt det är?

Edit:
Hittade iallafall att det inte skulle vara någon fara med Smalling och att han är tillbaka och tränar idag redan.
Enligt Ferdinand på hans Twitter är Park tillbaka nu och Valencia är tydligen på g igen och blir som ett nyförvärv enligt Rio.
Citera
2011-02-09, 22:58
Bannlyst
På tal om United så har de tydligen köpt "den nya Messi". Någon ung argentinare som principiellt har skrivit på men ännu skriver bara mindre nätsidor om det så inte förrän BBC bekräftar kan man tro på det.
Citera
2011-02-09, 23:28
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
På tal om United så har de tydligen köpt "den nya Messi". Någon ung argentinare som principiellt har skrivit på men ännu skriver bara mindre nätsidor om det så inte förrän BBC bekräftar kan man tro på det.

Du menar snubben som skrivit på för Porto? Så BBC's bekräftelse lär nog dröja..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in