Sunderland är förbaskat bra, förra matchen lagen emellan var man till och med bättre än United, iallafall sett till skapade målchanser och bollinnehavet var likvärdigt. Defensivt är det inga stjärnor, men att Bruce kunde få Bramble att prestera hög PL-klass bevisar bara att man inte behöver heta Vidic för att vara bra i ett Brucelag. Nu har man dock förbaskat många skador så jag tror 3-1 till United ligger närmare än ett oavgjort resultat.
Om jag inte är ute och cyklar så har väl Sunderland inte förlorat mot vare sig United, Chelsea, Arsenal, City eller Tottenham den här säsongen. Riktigt kompetent lag.
Gällande Everton - Birmingham så är det rören som fryst. Alltså inte fel på planen. Hur man som en elitklubb vägrar ha isolerade vattenledningar på 2000-talet är för mig en gåta. Fruktantsvärt pinsamt att matchen skjuts upp då man inte kan spola efter man pissat...
Gällande Everton - Birmingham så är det rören som fryst. Alltså inte fel på planen. Hur man som en elitklubb vägrar ha isolerade vattenledningar på 2000-talet är för mig en gåta. Fruktantsvärt pinsamt att matchen skjuts upp då man inte kan spola efter man pissat...
Är typiskt England. Där drar de ju för tusan vattenledningarna utanpå huset och gnäller som fan när dem fryser.
Är typiskt England. Där drar de ju för tusan vattenledningarna utanpå huset och gnäller som fan när dem fryser.
Ibland undrar man hur dumma de är? Inte fan ligger England runt ekvatorn och de blir lika förvånade varenda jävla år när det kommer snö och blir minusgrader. Proffsliga? Ja, ibland undrar man.
Någon som har någon koll på vilken kanal Arsenal - Chelsea visas på i FINLAND?!
Jag är här över julen och har inte missar en match än och tänker fan inte göra det heller, dom har en hel del kanaler där vi bor och ber till fotbollsgudarna att den visas på någon av dom.
Jag försökte googla mig till det men förgäves därför vänder jag mig hit.
Någon som har någon koll på vilken kanal Arsenal - Chelsea visas på i FINLAND?!
Jag är här över julen och har inte missar en match än och tänker fan inte göra det heller, dom har en hel del kanaler där vi bor och ber till fotbollsgudarna att den visas på någon av dom.
Jag försökte googla mig till det men förgäves därför vänder jag mig hit.