2010-12-26, 13:17
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Vågar man tro på att Sunderland kan knipa minst 1 poäng från United idag? eller är det dags att sluta drömma?

Dax att sluta drömma skulle jag vilja påstå.
Citera
2010-12-26, 13:28
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Kul att kanal 10 väljer att visa en PL match idag, ingen dålig match heller för den delen. Newcastle mot City, man tackar
Citera
2010-12-26, 14:35
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Fan vad skönt att West Ham visar att dom faktiskt kan spela fotboll! Jag vill ha kvar dom i PL.

Kul också att man bara hör West Ham-klacken under matchen, "im forever blowing bubbles".
Senast redigerad av FotbollsAnalen 2010-12-26 kl. 14:40.
Citera
2010-12-26, 14:44
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Vågar man tro på att Sunderland kan knipa minst 1 poäng från United idag? eller är det dags att sluta drömma?

Man får hoppas. Tro vågar man inte göra men en naiv förhoppning kan man ju alltid ha.
Citera
2010-12-26, 14:56
Medlem
FabioAugustos avatar
Sunderland är förbaskat bra, förra matchen lagen emellan var man till och med bättre än United, iallafall sett till skapade målchanser och bollinnehavet var likvärdigt. Defensivt är det inga stjärnor, men att Bruce kunde få Bramble att prestera hög PL-klass bevisar bara att man inte behöver heta Vidic för att vara bra i ett Brucelag. Nu har man dock förbaskat många skador så jag tror 3-1 till United ligger närmare än ett oavgjort resultat.
Citera
2010-12-26, 15:09
Medlem
bananjukkas avatar
Om jag inte är ute och cyklar så har väl Sunderland inte förlorat mot vare sig United, Chelsea, Arsenal, City eller Tottenham den här säsongen. Riktigt kompetent lag.
Citera
2010-12-26, 15:22
Medlem
CocZs avatar
Gällande Everton - Birmingham så är det rören som fryst. Alltså inte fel på planen. Hur man som en elitklubb vägrar ha isolerade vattenledningar på 2000-talet är för mig en gåta. Fruktantsvärt pinsamt att matchen skjuts upp då man inte kan spola efter man pissat...
Citera
2010-12-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocZ
Gällande Everton - Birmingham så är det rören som fryst. Alltså inte fel på planen. Hur man som en elitklubb vägrar ha isolerade vattenledningar på 2000-talet är för mig en gåta. Fruktantsvärt pinsamt att matchen skjuts upp då man inte kan spola efter man pissat...

Är typiskt England. Där drar de ju för tusan vattenledningarna utanpå huset och gnäller som fan när dem fryser.
Citera
2010-12-26, 15:46
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Är typiskt England. Där drar de ju för tusan vattenledningarna utanpå huset och gnäller som fan när dem fryser.
Ibland undrar man hur dumma de är? Inte fan ligger England runt ekvatorn och de blir lika förvånade varenda jävla år när det kommer snö och blir minusgrader. Proffsliga? Ja, ibland undrar man.

COYB!
Citera
2010-12-26, 20:26
Medlem
Jorgelitos avatar
Någon som har någon koll på vilken kanal Arsenal - Chelsea visas på i FINLAND?!

Jag är här över julen och har inte missar en match än och tänker fan inte göra det heller, dom har en hel del kanaler där vi bor och ber till fotbollsgudarna att den visas på någon av dom.

Jag försökte googla mig till det men förgäves därför vänder jag mig hit.

Carefree!
Citera
2010-12-26, 21:49
Medlem
Mufc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Någon som har någon koll på vilken kanal Arsenal - Chelsea visas på i FINLAND?!

Jag är här över julen och har inte missar en match än och tänker fan inte göra det heller, dom har en hel del kanaler där vi bor och ber till fotbollsgudarna att den visas på någon av dom.

Jag försökte googla mig till det men förgäves därför vänder jag mig hit.

Carefree!

Har luskat fram att deras C+ sport-kanal (?) visar matchen... http://www.canalplus.fi/sport. Tror jag iallafall.

Lycka till i morgon! Skulle vara förbannat roligt med en bortavinst.
Citera
2010-12-26, 21:54
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufc-
Har luskat fram att deras C+ sport-kanal (?) visar matchen... http://www.canalplus.fi/sport. Tror jag iallafall.

Lycka till i morgon! Skulle vara förbannat roligt med en bortavinst.
Svar ja. http://www.canalplus.fi/ottelut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in