2011-02-02, 23:55
Medlem
ischs avatar
Tack Garry, för allt!
Citera
2011-02-03, 00:17
Medlem
Keano16s avatar
Bästa högerbacken i PL historien (så här långt iaf)
Citera
2011-02-03, 01:00
Medlem
Aritzos avatar
Var de bara jag som garva när United fansen sjöng denna låt vid slutet av matchen mot Aston villa?

He looks just like a transvestite, Torres, Torres.
He wears a frock, he loves the c*ck, he sells his a*rse on Albert Dock
Fernando Torres, Carraghers bit on the side!
Citera
2011-02-03, 01:15
Medlem
xenosans avatar
Fantastiskt att se två av (om inte de två) mest otekniska spelarna i hela PL i flera dueller i dagens match. Det mest fantastiska är att den mest otekniska och klumpiga vann varenda duell, om än på ett icke fotbollsestetiskt vackert vis.

Självklart pratar jag om Kyrgiakos vs Carew och tro fan att Greklands destruktiva stil slår allt Drillo-skolat!

Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Hörde nånstans att Torres förmodligen INTE kommer att spela på söndag utan kommer ha sin debut matchen efter. Någon som vet något mer eller hörde jag fel?

För övrigt så kändes det ganska konstigt att se Torres på Chelseas träning idag. Inte särskilt van att se honom i blå kläder skojandes med Terry å grabbarna.

Du har troligtvis hört rätt men det du hört verkar vara fel. Så ja, han kommer troligtvis spela mot oss.

"Jag måste säga att jag inte tror att han debuterar för Chelsea mot Liverpool. Jag tror det blir i matchen efter. Jag tror också det hade varit det bästa." - José Torres (hans far).
http://www.liverpoolfc.nu/news/?18365

"Enligt seriösa The Guardian försökte Liverpool få till stånd en såkallad "gentlemans agreement" med Chelsea i samband med övergången, så att Torres inte skulle medverka i ligamatchen på Stamford Bridge.
Att upprätta ett skrivet avtal på detta hade varit olagligt, enligt FA:s regelverk, men Chelsea var heller aldrig beredda att diskutera den möjligheten."
http://www.liverpoolfc.nu/news/?18356
Senast redigerad av xenosan 2011-02-03 kl. 01:17.
Citera
2011-02-03, 02:57
Medlem
FimpenAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Är det något jag lärt mig genom åren så är det att Liverpool alltid är bra i de stora matcherna, dessutom vann ni ju nu också. Självklart vill jag tro på mitt lag och innerst inne gör jag nog det också men jag skulle inte bli förvånad om Liverpool knep minst en pinne på Stamford Bridge på söndag.

Hur som helst ska det blir underhållande att kolla på!

Blir ingen vinst om vi ställer upp som idag.
Det är en sak att hålla Carew men en annan att sätta Skrtel och Soto mot Torres och Drogba, nej usch blir nervös.
Citera
2011-02-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FimpenA
Blir ingen vinst om vi ställer upp som idag.
Det är en sak att hålla Carew men en annan att sätta Skrtel och Soto mot Torres och Drogba, nej usch blir nervös.

Tror väl inte heller att det blir några poäng på söndag, men det lär inte bli Skrtel och Greken i mittförsvaret.
Tror mer på Carra och Agger med en rak fyrbackslinje, inte som med två wingbacks som idag.
Citera
2011-02-03, 09:46
Medlem
Drömscenario. Torres blir inbytt i 82:a minuten. Skjuter sedan in 3-1 i 90 minuten och gör en Adebayor och rusar ner till de tillresta poolfansen
Citera
2011-02-03, 09:54
Medlem
FimpenAs avatar
Citat:
Drömscenario. Torres blir inbytt i 82:a minuten. Skjuter sedan in 3-1 i 90 minuten och gör en Adebayor och rusar ner till de tillresta poolfansen
Han är inte svart, så det känns tveksamt
Citera
2011-02-03, 10:02
Medlem
ischs avatar
Citat:

Inbytt i 65:e; utbytt i 74:e med en sträckt lårmuskel.
Citera
2011-02-03, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Inbytt i 65:e; utbytt i 74:e med en sträckt lårmuskel.

Haha det vore ju det värsta! Trots att man själv var mot affären så nu när den ändå är klar och genomförd så får man hoppas på det bästa. Det är riktigt mycket pengar det handlar om, fan, tänk om han blir skadad omgående.

He’s now a blue he was a red – Torres! Torres!
He’s left The Kop to join The Shed – Torres! Torres!
He used to go out on the rob
But now he's got a proper job
He didn’t want to be be a scouse,
He hates it when they rob your house
Fernando Torres – Chelsea’s new number nine!
They thought he’d always be a red – Torres! Torres!
You’ll never walk alone he said – Torres! Torres!
They bought the lad from sunny Spain,
He scored a few then grew a brain
He told the club he wants to leave,
To play with Frank instead of Steve
Fernando Torres – Chelsea’s new number nine!

Haha att folk bara orkar snickra ihop!
Citera
2011-02-03, 16:21
Medlem
kavajmongots avatar
Det vore roligt om Chelseafansen faktiskt sjöng en variant på Torres-låten. Roligt för att det är ovanligt att höra dem sjunga och roligt för att de inte kommit på något eget.
Citera
2011-02-03, 17:08
Medlem
Bigmassys avatar
Tack för allt Gary Neville!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in