2011-01-29, 14:52
Medlem
MrOSs avatar
Allvarligt vore det inte bättre att låta Torres gå och ta emot dom €40 miljoner det snackas om och lägga dom tillsammans med lite kapital från de nya ägarna och verkligen bygga upp laget från grunden?
Citera
2011-01-29, 15:35
Medlem
pardeeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Någonstans måste man dra en linje. Antingen får vi pissbra betalt annars så hoppas jag att de låter honom ruttna i reservlaget.

Det kan ju vara så att Torres har en deal med Liverpool att så fort de fått in en ny anfallare så får han lämna. Trots allt samma agent för Torres och Suarez.

Dom har inte alls samma agent.
Citera
2011-01-29, 16:13
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Allvarligt vore det inte bättre att låta Torres gå och ta emot dom €40 miljoner det snackas om och lägga dom tillsammans med lite kapital från de nya ägarna och verkligen bygga upp laget från grunden?
Där sa du något, och jag fruktar den dagen då någon i Liverpool klampar in till ägarna, slår näven i bordet och säger "vi måste för fan börja från början igen, sluta reparera något som inte kommer bli lagat". Personen i fråga kommer säkert bli föga omtyckt av ägarna, men det är ett första steg Liverpool måste ta innan jag tror de kan vara med och konkurrera på allvar igen. Kanske är en utsparkning av Torres en början på detta?
Citera
2011-01-29, 18:51
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Vad är det som har tillkommit av kvalité förutom Suarez då? Är rätt uppenbart att Pool behöver förstärka på ett antal positioner. Torres älskar säkert Liverpool men kan förstå om han vill lämna, han är ingen ynglig längre heller direkt. Tror att det vore förödande för moralen om Torres stack.
Dom jobbar ju med fler namn. Fast dom har flera gånger uttryckt sig att dom helst inte vill köpa i vinterfönstret då det är så lätt att "göra bort sig" och att priserna stiger som fan. Charlie Adam försöker dom med just nu (men om han är en förstärkning vette fan, men det visar ju att dom är benägna att satsa).
Citera
2011-01-30, 05:57
Medlem
kavajmongots avatar
Vill Torres inte spela i Liverpool ska han inte göra det. Det finns mycket pengar att hämta och en trupp att återbygga.
Citera
2011-01-31, 11:15
Medlem
pimpchimps avatar
Torres borde ge Pool en chans till nu när de har värvat suarez. Dock tror jag inte att det blir någon stor skillnad, men ändå värt en chans.
Senast redigerad av pimpchimp 2011-01-31 kl. 11:17.
Citera
2011-01-31, 16:47
Medlem
Jamaicabananers avatar
Som Liverpool-nisse säger jag: Fuck Torres, en skadedrabbad framtida fotbollsinvalid som dessutom är klen. Carroll verkar ju på väg till Liverpool nu och han skulle definitivt få mig att glömma Torres. Hektiskt på transfersidan nu.
Citera
2011-01-31, 18:17
Medlem
Torres på ingång samtidigt som Chelsea för första gången på årtionden visar ett positivt resultat. Det går bra nu.

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2281149,00.html

(Jag har inte kollat igenom siffrorna än så jag reserverar mig för om dom egentligen ska tolkas helt annorlunda)
Citera
2011-01-31, 18:27
Medlem
Jamaicabananers avatar
LFC och Newcastle har enats om pris för Carroll. Då bör Torres hamna i CFC.
Senast redigerad av Jamaicabananer 2011-01-31 kl. 18:32.
Citera
2011-01-31, 18:36
Medlem
Arieswarlords avatar
Så två strikers för ca 65m pund när vi saknar stabila spelare på flera positioner, bland annat CB och LB?

40m pund för Andy Carroll? Snälla någon skjut mig i knät, jag tror jag drömmer.

Visst måste jag ha fått fel siffror?
Citera
2011-01-31, 18:52
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswarlord
Så två strikers för ca 65m pund när vi saknar stabila spelare på flera positioner, bland annat CB och LB?

40m pund för Andy Carroll? Snälla någon skjut mig i knät, jag tror jag drömmer.

Visst måste jag ha fått fel siffror?

Efter lite grävande är den enda vettiga infon om summa jag fått fram att det är nytt transferrekord för Newcastle, borde ligga på ca 15 eller något för Woodgate. Men det verkar vara mycket, mycket dyra pengar för Carroll. 35 miljoner har nämnts.

Annars mest massa rykten. Känns fan som Football Manager hela grejen.
Citera
2011-01-31, 19:26
Medlem
Alltså jag måste starta igång ett FM-spel när denna transfersåpa är slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in