2011-02-19, 21:17
  #6025
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ditt argument funkar ju alls. Adebayor är 26 år gammal, han har gott med tid. Men Lampard och Drogba är båda 32 och deras tid som fotbollsproffs håller på att försvinna.


Pengar kan tydligen inte köpa allt? Försvara dig gärna. Menar du att Chelsea är ett köplag men Barcelona och Man Utd inte är det? Eller vadå?

Så när Adebayor är 32 år och ponera att han inte vunnit cl, då är det synd om honom menar du? Tycker det är ditt resonemang som suger. Hur många fotbollsproffs finns det? Hur många av dessa vinner cl? Synd om alla de som inte vinner och är 32 år alltså. Eller är det bara synd för att det är Chelseas spelare vi snackar om? Jaha... NEHEP. Inte mer synd om dom än ngn annan enligt mig.

Det jag menade var att en ny ägare köper en klubb och trycker in flera miljarder i klubben i jakten på titlar. Detta är inte enligt mig ok. Nya regler visar att jag inte är ensam om denna åsikt. Kolla bara på spelarmarknaden. Ofantliga summor pengar som byter ägare när en spelare flyttar. Jag tror att ryssen och hans likasinnade har gjort sitt för att spelarmarknaden ser ut som den gör idag. Om detta skulle fortsätta så skulle samma klubbar vara i toppen år efter år. Alltså de klubbar med de rikaste ägarna.

Å du lugna ner dig lite nu va. Jag har inte nämnt Barca eller Man U.
Citera
2011-02-19, 22:08
  #6026
Bannlyst
Kärleksförklaring från RvP:

"This is the best team for me to be in. The bottom line is that I want to win trophies with Arsenal, not with anybody else. I know you can win trophies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way and in an Arsenal shirt.

I’m sure I could win things at another team in another country, but would it feel like our trophy, my trophy? I’m not sure it would. Anything we win here will come from the heart and that’s what I want. It’s my dream and I see no point in speaking about other teams when I have these dreams. I think other people know that about me; I’m just hungry to win with Arsenal and that’s it."

Man blir fan tårögd. Hoppas han stannar hela karriären och blir en äkta legend i klubben! Han har potentialen.
Citera
2011-02-19, 22:46
  #6027
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Så när Adebayor är 32 år och ponera att han inte vunnit cl, då är det synd om honom menar du? Tycker det är ditt resonemang som suger. Hur många fotbollsproffs finns det? Hur många av dessa vinner cl? Synd om alla de som inte vinner och är 32 år alltså. Eller är det bara synd för att det är Chelseas spelare vi snackar om? Jaha... NEHEP. Inte mer synd om dom än ngn annan enligt mig.
.

Herregud, det finns väl en anledning till varför jag nämner Drogba och Lampard, eftersom de är stora spelare som förtjänar att vinna det. Jag nämner t.ex. inte Hilario eller Ferreria för de är inte några som har skrivit in sig i historieböcker. Det är lika synd om Drogba och Lampard som det var för Ronaldo som inte heller fick vinna CL.

Jag tycker ditt förstånd suger.
Citera
2011-02-19, 22:57
  #6028
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Herregud, det finns väl en anledning till varför jag nämner Drogba och Lampard, eftersom de är stora spelare som förtjänar att vinna det. Jag nämner t.ex. inte Hilario eller Ferreria för de är inte några som har skrivit in sig i historieböcker. Det är lika synd om Drogba och Lampard som det var för Ronaldo som inte heller fick vinna CL.

Jag tycker ditt förstånd suger.

Den stora frågan är vad i helvete detta har i PREMIER LEAGUE-tråden att göra?
Citera
2011-02-20, 00:08
  #6029
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Den stora frågan är vad i helvete detta har i PREMIER LEAGUE-tråden att göra?


Vi diskuterade om Chelsea och deras spelare, där kom han in på Drogba och CL.
Citera
2011-02-20, 00:40
  #6030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Kärleksförklaring från RvP:

"This is the best team for me to be in. The bottom line is that I want to win trophies with Arsenal, not with anybody else. I know you can win trophies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way and in an Arsenal shirt.

I’m sure I could win things at another team in another country, but would it feel like our trophy, my trophy? I’m not sure it would. Anything we win here will come from the heart and that’s what I want. It’s my dream and I see no point in speaking about other teams when I have these dreams. I think other people know that about me; I’m just hungry to win with Arsenal and that’s it."

Man blir fan tårögd. Hoppas han stannar hela karriären och blir en äkta legend i klubben! Han har potentialen.
Kärlek, äkta kärlek.
Citera
2011-02-20, 00:50
  #6031
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Kärleksförklaring från RvP:

"This is the best team for me to be in. The bottom line is that I want to win trophies with Arsenal, not with anybody else. I know you can win trophies in many countries and in many ways, but I want to do that in our way and in an Arsenal shirt.

I’m sure I could win things at another team in another country, but would it feel like our trophy, my trophy? I’m not sure it would. Anything we win here will come from the heart and that’s what I want. It’s my dream and I see no point in speaking about other teams when I have these dreams. I think other people know that about me; I’m just hungry to win with Arsenal and that’s it."

Man blir fan tårögd. Hoppas han stannar hela karriären och blir en äkta legend i klubben! Han har potentialen.
Citat:
Ursprungligen postat av Depee
Kärlek, äkta kärlek.
Kan satsa x antal spänn på att han, likt alla andra, bara vill spela i ett topplag och gör "korrekt" reklam för sin "klubblojalitet" (dvs den klubben han för tillfället spelar för). Ni får väl kära ner er i RvP och tro på han hur mycket ni vill men om man är lite objektiv så är det bara samma gamla rapparkalja som t.ex. Torres drog. Så ser dagens värld ut gubbs, deal with it :P
Citera
2011-02-20, 02:18
  #6032
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Kan satsa x antal spänn på att han, likt alla andra, bara vill spela i ett topplag och gör "korrekt" reklam för sin "klubblojalitet" (dvs den klubben han för tillfället spelar för). Ni får väl kära ner er i RvP och tro på han hur mycket ni vill men om man är lite objektiv så är det bara samma gamla rapparkalja som t.ex. Torres drog. Så ser dagens värld ut gubbs, deal with it :P

Det är en viss skillnad på RvP och Torres. Torres har öppet sagt att Atletico är den enda klubben han verkligen älskar. RvP har aldrig sakt att han älskar Feyenoord. Sen när Torres gick till Liverpool var han en av de mest lovande anfallarna i världen medans RvP var en nobody när han gick till Arsenal. Arsenal har gjort honom till den han är idag och jag kan sätta min förmögenhet på att han kommer tillhöra Arsenal tills Wenger (om han är kvar då) anser att han är för gammal.
Citera
2011-02-20, 02:22
  #6033
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Det är en viss skillnad på RvP och Torres. Torres har öppet sagt att Atletico är den enda klubben han verkligen älskar. RvP har aldrig sakt att han älskar Feyenoord. Sen när Torres gick till Liverpool var han en av de mest lovande anfallarna i världen medans RvP var en nobody när han gick till Arsenal. Arsenal har gjort honom till den han är idag och jag kan sätta min förmögenhet på att han kommer tillhöra Arsenal tills Wenger (om han är kvar då) anser att han är för gammal.
Källa på det? (Säger inte att det inte är så. Har inte läst/hört det någonstans bara)
Citera
2011-02-20, 02:29
  #6034
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Källa på det? (Säger inte att det inte är så. Har inte läst/hört det någonstans bara)

Här är det senaste uttalandet: http://www.fotbolltransfers.com/?p=viewNews&id=6780

"Jag är skyldig Atletico mycket, som alltid kommer att vara mitt lag. Jag har alltid varit nära familjen Gil, fortsätter han."

Finns även fler uttalanden, men jag tog det senaste.
Citera
2011-02-20, 03:17
  #6035
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Herregud, det finns väl en anledning till varför jag nämner Drogba och Lampard, eftersom de är stora spelare som förtjänar att vinna det. Jag nämner t.ex. inte Hilario eller Ferreria för de är inte några som har skrivit in sig i historieböcker. Det är lika synd om Drogba och Lampard som det var för Ronaldo som inte heller fick vinna CL.

Jag tycker ditt förstånd suger.

Min liknelse med Adebayor tycker du är dålig men din liknelse med Ronaldo är bättre? Ehhh... Nej inte enligt mig. Vad är det som är likt Ronaldo med de 2? Ronaldo vann bl a skytteligan i VM. Har knappast Drogba eller Lampard gjort va? Ser inte dina sk likheter mellan dessa herrar. Nej då var nog min bättre.

Nu vågar jag inte skriva mer ang. detta för att det är Off Topic. Man får tydligen en massa tillsägelser på detta forum när man gör detta.
Citera
2011-02-20, 13:25
  #6036
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Kan satsa x antal spänn på att han, likt alla andra, bara vill spela i ett topplag och gör "korrekt" reklam för sin "klubblojalitet" (dvs den klubben han för tillfället spelar för). Ni får väl kära ner er i RvP och tro på han hur mycket ni vill men om man är lite objektiv så är det bara samma gamla rapparkalja som t.ex. Torres drog. Så ser dagens värld ut gubbs, deal with it :P

Skillnaden med RVP är ju att säsongen 08/09 när Arsenal hade gått riktigt jävla dåligt var alla, inklusive jag beredda på att han skulle lämna då flera klubbar var efter honom. Han lämnade inte och har hela tiden sagt att det här är klubben han vill vara i.

http://img254.imageshack.us/i/357m70h.jpg/
Arsenal sen barnsben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in