2011-02-02, 22:40
Medlem
KemperBoyds avatar
Vem fan är Torres?
Citera
2011-02-02, 22:57
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemperBoyd
Vem fan är Torres?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres här kan du läsa lite om honom
Citera
2011-02-02, 22:57
Medlem
Puckotts avatar
Inget skönlir på något sätt men ack så skönt! Längtar tills på söndag och det är inte ofta jag gör det. Brukar vara nervös som ett, ja någonting, inför stormatcher.
Citera
2011-02-02, 22:59
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Inget skönlir på något sätt men ack så skönt! Längtar tills på söndag och det är inte ofta jag gör det. Brukar vara nervös som ett, ja någonting, inför stormatcher.

Men du ser söndagen som en enkel vinst eller vad?
Citera
2011-02-02, 22:59
Medlem
Stoke nedmonterat med 2-0. Suarez fick komma in och bygga lite självförtroende, såg helt OK ut. Från start på söndag?

Känns som att Pool inte har något att förlora borta på Stamford Bridge. Redan innan Chelsea köpte Torres hade ingen förväntat sig några pinnar där, och nu känns det definitivt så. Jag hoppas Pool visar sig från sin bästa sida, då kan det bli spännande.
Citera
2011-02-02, 23:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Dagens Liverpool har nog inte mycket att hämta mot Chelsea tyvärr, det faller fortfarande främst på försvar och mittfält. Jag tror att CFC vinner med 2-3 mål och förmodligen gör väl Torres minst ett av dom.

Tycker att Suarez såg helt ok ut för att ha varit borta ur spel så länge, men det kommer ju ta tid innan han är hemma så att säga. Men han kanske kan bli ok trots allt.
Citera
2011-02-02, 23:08
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Men du ser söndagen som en enkel vinst eller vad?
Nej, inte så jag menade. Utan jag tror Chelsea vinner men det känns inte som någon katastrof om dom gör det
Citera
2011-02-02, 23:28
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Är det något jag lärt mig genom åren så är det att Liverpool alltid är bra i de stora matcherna, dessutom vann ni ju nu också. Självklart vill jag tro på mitt lag och innerst inne gör jag nog det också men jag skulle inte bli förvånad om Liverpool knep minst en pinne på Stamford Bridge på söndag.

Hur som helst ska det blir underhållande att kolla på!
Citera
2011-02-02, 23:34
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Är det något jag lärt mig genom åren så är det att Liverpool alltid är bra i de stora matcherna, dessutom vann ni ju nu också.
Hur länge har du följt PL? Under några säsonger vann vi inte en match mot United, Arsenal eller Chelsea i PL. Förstår om du vill dra ned på förväntningarna. Skulle jag också gjort om jag var Chelsea supporter men jag tror nog de flesta ser Chelsea som storfavorit om man kollar på hur säsongen varit.
Citera
2011-02-02, 23:41
Medlem
Hörde nånstans att Torres förmodligen INTE kommer att spela på söndag utan kommer ha sin debut matchen efter. Någon som vet något mer eller hörde jag fel?

För övrigt så kändes det ganska konstigt att se Torres på Chelseas träning idag. Inte särskilt van att se honom i blå kläder skojandes med Terry å grabbarna.
Senast redigerad av Lazermonkey 2011-02-02 kl. 23:46.
Citera
2011-02-02, 23:44
Medlem
NirvanAs avatar
Roligt nästa gång chelsea besöker anfield, kommer det bli decibelrekord när det gäller buande? fast lär väl inte ske förrän till hösten antar jag...
Citera
2011-02-02, 23:50
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Hörde nånstans att Torres förmodligen INTE kommer att spela på söndag utan kommer ha sin debut matchen efter. Någon som vet något mer eller hörde jag fel?
Googlade lite snabbt och det verkar ju som om att han ska spela på dem träffar man får. Matchen är så hypad att det känns som om att han bara måste spela, alla kan ju historien vid det här laget också om hur han bytt klubb från Liverpool till Chelsea och så möts de nästan direkt efter övergången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in