2011-02-01, 14:45
  #5353
Medlem
KemperBoyds avatar
Någon som har orka att leta fram en intervju när Torres gick till Pool och vad han sa då?
Citera
2011-02-01, 14:54
  #5354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Dessutom har dom ju redan snott Torres låten åt en annan spelare, undrar vad genierna ska hitta på för ny? Vem ska dom sno av?
Hell yeah jag är bitter jag också

varför vara bitter? Torres timing var absolut dålig, och med bakgrund av hur han uttalat sig för ett par veckor sedan och hur han skriver i sin biografi kan det kännas lite... unket kanske.

Men faktum är att Liverpool nu éfter fönstrets stängning har ett bra mycket mer slagkraftigt anfall än på länge. Framför allt faller vi inte på en gubbe, som tyvärr varit skadad på tok för mycket.
Carroll är en klassisk centertank som ger tyngd och kan pressa tillbaka försvar med sin fysiska spelstil. Var det inte JT som uttalade sig ang. Carroll och hur jobbig han var efter deras möte?
Samt att vi fått Suarez som är en dokumenterad målskytt, låt vara att det är i Holland, men han var inte dålig i VM heller.

Det här fönstret har helt klart gjort både Liverpool och Chelsea till vinnare som jag ser det.
Men fan ta honom om han gör mål på söndag
Citera
2011-02-01, 15:04
  #5355
Medlem
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6239286.stm
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/torres-i-won-t-join-a-rival

Ett par länkar som jag hittade när jag tittade som hastigast, things change
Citera
2011-02-01, 15:09
  #5356
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Dessutom har dom ju redan snott Torres låten åt en annan spelare, undrar vad genierna ska hitta på för ny? Vem ska dom sno av?
Hell yeah jag är bitter jag också
Sno låtar? Äger ni melodin? För jag tror inte det...
Citera
2011-02-01, 15:18
  #5357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Sno låtar? Äger ni melodin? För jag tror inte det...

Det är väl klart som tusan att den som nu hittade på texten till melodin inte har upphovsrätten till den, men jag tror nog att du förstår vad han menar?
Citera
2011-02-01, 15:21
  #5358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Ja, håller helt med. Han saknar all form av elegans som en mittback behöver, även en hel del spelintelligens och är egentligen inte särskilt bra eller dålig på någonting. Wilson, Agger, Carra och Kyrgiakos går före honom enligt mig.

Jag tänkte på Agger som untouchable i mitten när jag rankade. Håller honom snäppet före Nick the Greek, men efter Wilson, Carra, Kelly.
Nästa år måste en mittback av världsklass in, så enkelt är det.
Citera
2011-02-01, 16:03
  #5359
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorRuddock
Jag tänkte på Agger som untouchable i mitten när jag rankade. Håller honom snäppet före Nick the Greek, men efter Wilson, Carra, Kelly.
Nästa år måste en mittback av världsklass in, så enkelt är det.

Håller helt klart med dig. Hoppas mycket på Wilson, men Agger har skadat bort sin potential och Carragher blir äldre och äldre. Kyrgiakos är en favorit, men känns som en hårigare Sami Hyypiä med mindre pondus och spelsinne.
Citera
2011-02-01, 16:08
  #5360
Medlem
KemperBoyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Kyrgiakos är en favorit, men känns som en hårigare Sami Hyypiä med mindre pondus och spelsinne.

Enda likheten är väl att de är bra på huvudet båda två, och inte ens där tycker jag Kyrgiakos är lika bra som Hyppiä var. Tycker han kan skeppas hem till Grekland snarast möjligt.
Citera
2011-02-01, 16:54
  #5361
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Undrar hur chelsea väljer att ställa upp laget numera, fortsätta med 4-3-3 eller byta formation?

Idag ändras dock ingenting då varken Luiz eller Torres får spela.
Citera
2011-02-01, 17:02
  #5362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorRuddock
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6239286.stm
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/torres-i-won-t-join-a-rival

Ett par länkar som jag hittade när jag tittade som hastigast, things change


Fast han lämnade ju inte för en rival
Citera
2011-02-01, 17:07
  #5363
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemperBoyd
Enda likheten är väl att de är bra på huvudet båda två, och inte ens där tycker jag Kyrgiakos är lika bra som Hyppiä var. Tycker han kan skeppas hem till Grekland snarast möjligt.

Håller med dig. Jag är bara överdrivet sentimental med vissa spelare. Känner mycket för vår monstergrek.

Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Undrar hur chelsea väljer att ställa upp laget numera, fortsätta med 4-3-3 eller byta formation?

Idag ändras dock ingenting då varken Luiz eller Torres får spela.

Det ska bli riktigt spännande. Drogba-Torres är nog ett grymt anfallspar. 4-3-3 går ju, men jag vet inte om det funkar bra med Torres på en kant?
Citera
2011-02-01, 17:20
  #5364
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Det ska bli riktigt spännande. Drogba-Torres är nog ett grymt anfallspar. 4-3-3 går ju, men jag vet inte om det funkar bra med Torres på en kant?

Ett alternativ skulle ju vara en 4-4-2 formation:

......Drogba Torres
Malouda Lampard Mikel
...........Essien
A.Cole Luiz/Alex Terry Ivanovic
............Cech

En sån formation ser i mina ögon ganska vass ut, möjligtvis någon ändring gällande mittfältet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in