Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Dessutom har dom ju redan snott Torres låten åt en annan spelare, undrar vad genierna ska hitta på för ny? Vem ska dom sno av?
Hell yeah jag är bitter jag också

varför vara bitter? Torres timing var absolut dålig, och med bakgrund av hur han uttalat sig för ett par veckor sedan och hur han skriver i sin biografi kan det kännas lite... unket kanske.
Men faktum är att Liverpool nu éfter fönstrets stängning har ett bra mycket mer slagkraftigt anfall än på länge. Framför allt faller vi inte på en gubbe, som tyvärr varit skadad på tok för mycket.
Carroll är en klassisk centertank som ger tyngd och kan pressa tillbaka försvar med sin fysiska spelstil. Var det inte JT som uttalade sig ang. Carroll och hur jobbig han var efter deras möte?
Samt att vi fått Suarez som är en dokumenterad målskytt, låt vara att det är i Holland, men han var inte dålig i VM heller.
Det här fönstret har helt klart gjort både Liverpool och Chelsea till vinnare som jag ser det.
Men fan ta honom om han gör mål på söndag