Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Fyfan vilken match. Alla kan väl hålla med om att Manchester United bjuder på mest underhållning i Engelska ligan, om inte hela europa.
Sen kommer Blackpool i ligan, dom bjuder på underhållning.
Men helvete vilken skön match. Jag såg repris dock och tänkte hur ska denna match sluta efter första halvlek. Då visade sig världens bästa tränare fram vad han för slags geni.
Man kan enkelt säga denna vinst var pga sir Alex. Han gör några byten, rör om lite och gud vet vad han har sagt i omklädningsrummen sen ser man helt ny tempo, och ny spelstil i andra halvlek utav United.
Vid 2-3 målet skrek man sönder men sen när man tittar på det igen så hör man hur satans tråkig engelska kommentatorer är. HAN PRATA SIG GENOM MÅLET. Idiot jävel man ska skrika vid de läget, visa lite passion för helvete. Visst dom babblar på bra grejer när matchen är igång men vid målen så är dom dödstråkiga, dom kanske är så bara för United men men..
Ang straff situationen, titta ännu engång. Ni ser väl att Blackpool spelaren hoppar upp innan närkampen va? Han tappar balans och är uppe i luften, såklart är det lätt att falla bara man får kraftig närkamp. Hade han stått på ben och ramlat lika hårt ner det skulle vara något annat, men han är i luften för helvete.
Sen kommer Blackpool i ligan, dom bjuder på underhållning.
Men helvete vilken skön match. Jag såg repris dock och tänkte hur ska denna match sluta efter första halvlek. Då visade sig världens bästa tränare fram vad han för slags geni.
Man kan enkelt säga denna vinst var pga sir Alex. Han gör några byten, rör om lite och gud vet vad han har sagt i omklädningsrummen sen ser man helt ny tempo, och ny spelstil i andra halvlek utav United.
Vid 2-3 målet skrek man sönder men sen när man tittar på det igen så hör man hur satans tråkig engelska kommentatorer är. HAN PRATA SIG GENOM MÅLET. Idiot jävel man ska skrika vid de läget, visa lite passion för helvete. Visst dom babblar på bra grejer när matchen är igång men vid målen så är dom dödstråkiga, dom kanske är så bara för United men men..
Ang straff situationen, titta ännu engång. Ni ser väl att Blackpool spelaren hoppar upp innan närkampen va? Han tappar balans och är uppe i luften, såklart är det lätt att falla bara man får kraftig närkamp. Hade han stått på ben och ramlat lika hårt ner det skulle vara något annat, men han är i luften för helvete.
Inte en chans att bjuder på mest underhållning i Engelska ligan eller i hela Europa!
Skulle nog säga att dom spelar riktigt tråkig fotboll, Arsenal och Tottenham är som bjuder den mest underhållande fotbollen..
Samtidigt så får man ju skylla sig själv lite när man inte har koll på om micken är på eller inte... Som kommentator kommer jag inte sakna han.. Så full av skit ibland...