2011-02-01, 12:02
  #5341
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Du som pool fan har väl säkerligen bättre koll än vad jag som enbart sätt ett fåtal pool matcher den här samt förra säsongen men är Skrtel verkligen så tuff av sig? Det jag sätt så tycker jag han saknar lite väl mycket pondus för att bli kallad för "tuff" och direkt fult spelar han väl inte heller? Kanske är hans badboy tattoos som gör han tuff?

Och att han ser ut som Pierluigi Collinas knarkande torpedbrorsa.
Citera
2011-02-01, 12:28
  #5342
Medlem
£35 miljoner plus add-ons för Carroll är fan i mig horribelt. Förstår inte vad Liverpool tänker med, värvningen är i mina ögon £20 miljoner för dyr
Citera
2011-02-01, 13:08
  #5343
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Du som pool fan har väl säkerligen bättre koll än vad jag som enbart sätt ett fåtal pool matcher den här samt förra säsongen men är Skrtel verkligen så tuff av sig? Det jag sätt så tycker jag han saknar lite väl mycket pondus för att bli kallad för "tuff" och direkt fult spelar han väl inte heller? Kanske är hans badboy tattoos som gör han tuff?
Tja beror ju på hur man definerar tuff, han tvekar aldrig att gå in i en situation, han backar aldrig ur.
Tyvärr är han för dålig för att spela i pool.
Citera
2011-02-01, 13:12
  #5344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Och att han ser ut som Pierluigi Collinas knarkande torpedbrorsa.

Skrtel är väl snarare vårdslös skulle jag vilja säga. Dålig timing och ofärmåga att läsa spelet gör att han ofta kommer snett in i situationer och därigenom ser tuff ut när han kapar.
I min mening borde han vara tredjeval i mittförsvaret.
Citera
2011-02-01, 13:16
  #5345
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorRuddock
Skrtel är väl snarare vårdslös skulle jag vilja säga. Dålig timing och ofärmåga att läsa spelet gör att han ofta kommer snett in i situationer och därigenom ser tuff ut när han kapar.
I min mening borde han vara tredjeval i mittförsvaret.

Ja, håller helt med. Han saknar all form av elegans som en mittback behöver, även en hel del spelintelligens och är egentligen inte särskilt bra eller dålig på någonting. Wilson, Agger, Carra och Kyrgiakos går före honom enligt mig.
Citera
2011-02-01, 13:39
  #5346
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Hoppas de sparkar sönder ett ben eller två på honom.
Nämen tänk om alla hade tänkt så.. Hade inte varit många Liverpoolben kvar på plan då
Citera
2011-02-01, 13:58
  #5347
Medlem
Saferider0.02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
jag tror inte att United tar 3 poäng ikväll.
Det har du väl inte trott de senaste 10 omgångarna eller så?
Citera
2011-02-01, 13:59
  #5348
Medlem
Puckotts avatar
Saxxat ifrån intervjun med Torres:

"Also I wanted to join because Chelsea always have shown a big respect for me. They really want me and it is important when you have the support of the people in the club, and the support of the fans who always showed respect to me when I came to Stamford Bridge and at Anfield. Now I am very happy to be a Chelsea player."

Inte riktigt sant va? http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs051.snc6/168192_185516171480400_118450714853613_505514_4818 153_n.jpg

(Och ja, jag är bitter )
Citera
2011-02-01, 14:31
  #5349
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Skulle inte förvåna mig ett dugg om Skrtel, Kyrgiakos eller Lucas, beroende på vem som spelar, kommer helt fel när de försöker sätta dit Torres och ser till att bli utvisade. Ska också bli intressant att se hur Gerrard kommer att reagera.

Även om resultaten blivit lite bättre och spelet sett lite positivare ut på senare tid så kan jag inte påstå att det finns mycket som talar för att Liverpool tar poäng i matchen mot Chelsea. Men nu lär den ju bli intressant på många andra sätt. Men först ska man möta Stoke. Undrar hur Suarez kommer att klara sig och vem han får spela tillsammans med på topp. Helt klart är att han transfer kommit helt i skymundan men det behöver knappast vara negativt.
Citera
2011-02-01, 14:34
  #5350
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
"Also I wanted to join because Chelsea always have shown a big respect for me. They really want me and it is important when you have the support of the people in the club, and the support of the fans who always showed respect to me when I came to Stamford Bridge and at Anfield. Now I am very happy to be a Chelsea player."

Inte riktigt sant va? http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs051.snc6/168192_185516171480400_118450714853613_505514_4818 153_n.jpg

Nä 5 av 35000 bevisar ju motsatsen.. Han verkar ha en fan där till höger i publiken iaf.
Citera
2011-02-01, 14:35
  #5351
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Saxxat ifrån intervjun med Torres:

"Also I wanted to join because Chelsea always have shown a big respect for me. They really want me and it is important when you have the support of the people in the club, and the support of the fans who always showed respect to me when I came to Stamford Bridge and at Anfield. Now I am very happy to be a Chelsea player."

Inte riktigt sant va? http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs051.snc6/168192_185516171480400_118450714853613_505514_4818 153_n.jpg

(Och ja, jag är bitter )
Det är politik förstår du väl. Han kan inte komma till Chelsea och säga att han hatar fansen efter hur de har hånat honom när han spelade i Liverpool. Michael Owen var inte populär på Old Trafford och gillade säkerligen inte United när han spelade i Liverpool heller men då var då och nu är nu. Jag var sjukt besviken på Ronaldo när han lämnade United men det går över och tids nog kommer du nog inse att det var lika bra att Torres lämnade så skadebenägen och omotiverad som han har verkat på slutet.
Citera
2011-02-01, 14:36
  #5352
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Saxxat ifrån intervjun med Torres:

"Also I wanted to join because Chelsea always have shown a big respect for me. They really want me and it is important when you have the support of the people in the club, and the support of the fans who always showed respect to me when I came to Stamford Bridge and at Anfield. Now I am very happy to be a Chelsea player."

Inte riktigt sant va? http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs051.snc6/168192_185516171480400_118450714853613_505514_4818 153_n.jpg

(Och ja, jag är bitter )

Dessutom har dom ju redan snott Torres låten åt en annan spelare, undrar vad genierna ska hitta på för ny? Vem ska dom sno av?
Hell yeah jag är bitter jag också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in