Citat:
Ursprungligen postat av RazorRuddock
Skrtel är väl snarare vårdslös skulle jag vilja säga. Dålig timing och ofärmåga att läsa spelet gör att han ofta kommer snett in i situationer och därigenom ser tuff ut när han kapar.
I min mening borde han vara tredjeval i mittförsvaret.
Ja, håller helt med. Han saknar all form av elegans som en mittback behöver, även en hel del spelintelligens och är egentligen inte särskilt bra eller dålig på någonting. Wilson, Agger, Carra och Kyrgiakos går före honom enligt mig.