2011-03-08, 00:14
Medlem
didierdrogbas avatar
Fy fan vad det är ledsamt att läsa alla inlägg från gnälliga Manjew supportrar.

En sorglig skara av lortigt manchesterpack.

Domaren är med er i 90% av alla matcher,men när något sker som ni betecknar är imot er eller med CFC så grinas det värre än på ett dagis.

Väx upp och bränn tröjan,pajasar!

Det är bara att ge upp nu!

Guldet hamnar i London även detta år
Citera
2011-03-08, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Ja.

Nani ligger döende, sedan springer han fram och muckar med folk och när sedan Gerrard går fram till han låtsas han få en smäll utav Gerrard. Gud vet vad han försökte göra.

Men juste det var adrealin som fick honom att gå med ett ''brutet ben''
Ja det var pinsamt att se denne världens mest överskattade spelare spela pajas men ändå kul för mig att han äntligen visade vem han verkligen är. En bebis som gjorde i blöjan och som såg en väg ut efter "självmålet".

Citat:
Ursprungligen postat av didierdrogba

Ja det hamnar i norra London hos Arsenal och det är verkligen svagt att Chelsea ännu bara försvarat ligatiteln med hjälp av Mourinho. Att sedan säga manjew när du själv håller på en klubb som ägs av en oligark inblandad i den största judiska maktgrupp vi sett blir ju lite löjligt och jag tror tyvärr att du spottade ut nappen och visade dig vara den första Chelsea-fan som skämmer ut klubben du håller på. Chelseas svenska fans brukar annars hålla en hög nivå i både med och motgång vilket jag vill ge de en eloge för.
Senast redigerad av ArseAndAll 2011-03-08 kl. 01:17.
Citera
2011-03-08, 02:47
Bannlyst
Nani borta minst tre matcher och han är förbannad på Fergie och hela klubben som inte tycks ha försvarat honom efter matchen som han ville vilket hedrar klubben. Då tror jag vi får se Nani lämna United i sommar som jag tidigare sagt.

http://www.cleansheetsallround.co.uk/2011/03/manchester-united-star-nani-out-for-at-least-three-matches?

http://www.dailystar.co.uk/football/view/180228/Manchester-United-Nani-s-rage-at-Alex-Ferguson/?
Citera
2011-03-08, 07:39
Medlem
Citat:
Ja.
Du är säkert för ung för att förstå dig på människokroppen men här är ett bra exempel på hur adrenalin verkligen kan fungera. Länk.
Citera
2011-03-08, 10:08
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ja.
Då va det som jag misstänkte, du var ett troll. Låt inte mig störa dig i din jakt på imaginära väderkvarnar längre.
Citat:
Ursprungligen postat av didierdrogba
Fy fan vad det är ledsamt att läsa alla inlägg från gnälliga Manjew supportrar.

En sorglig skara av lortigt manchesterpack.

Domaren är med er i 90% av alla matcher,men när något sker som ni betecknar är imot er eller med CFC så grinas det värre än på ett dagis.

Väx upp och bränn tröjan,pajasar!

Det är bara att ge upp nu!

Bra inlägg, många bra synpunkter.
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Ja det var pinsamt att se denne världens mest överskattade spelare spela pajas men ändå kul för mig att han äntligen visade vem han verkligen är. En bebis som gjorde i blöjan och som såg en väg ut efter "självmålet"
Bra inlägg, många bra synpunkter.

--

Vad fan hände med nivån på inläggen?
/Bitter Unitedsupporter.
Citera
2011-03-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ja.

Nani ligger döende, sedan springer han fram och muckar med folk och när sedan Gerrard går fram till han låtsas han få en smäll utav Gerrard. Gud vet vad han försökte göra.

Så länge benet inte är brutet och sitter på plats så kan man går på det en stund. Jag har själv fått en spricka genom lårbenet efter ett motlägg... då sprang jag av egen maskin de 30 metrarna till våran bänk innan jag la mig ner på marken. Hade dessutom avslitna ledband.
Citera
2011-03-08, 10:15
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ja.

Ja jag tycker det är fånigt. Heter man Nani så har man fan förtjänat ihop till att få skit och att ingen tror på honom om han nu verkligen har skadat sig. Och "smällen" mot huvudet illustrerar ju bara vilken tönt det är.
Citera
2011-03-08, 12:23
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
En mycket bra poäng men alla bör veta att Rio Ferdinand för länge sedan lagt fotbollen bakom sig för sin nya karrirär med tidningar och skit och det har spridit sig.
Chelsea måste fan förbanna sin situation nu alltså. 9 pinnar efter United med en match mindre spelad och ett inbördes möte med United ser rätt bra ut om det inte var för Arsenal. Chelsea hade kunnat behålla titeln om inte Arsenal låg där uppe med det spelprogrammet.
Vet inte om andra här läser SVT Text men de brukar ge mig ett gott skratt ibland dels för att de är så partiska och sällar sig till alla de som hatar United. Senast efter Chelsea-United hade de en rubrik där de kallade United "mästarna". De har dessutom inte skrivit ett ord efter tre av Uniteds segrar denna säsong men var förvånansvärt sena med att skriva om Liverpools seger över United eftersom de som jobbar på SVT Text alla verkar hålla på Liverpool vilket man förstått om man läst vad de skrivit genom åren.
Ikväll skriver de om Uniteds mediabojkott och vinklar det som att den uppstod efter Nanis skada när det i själva verket uppstod efter Rooneys armbåge mot Wigan där Fergie efter matchen förutsåg det som sedan hände med alla skriverier. Jag vet inte varför bevakningen bara blir sämre men som vanligt kan man misstänka att ju fler kockar desto sämre soppa för jag kan tycka att det skrivs alldeles för mycket ibland om saker som bara är stormar i ett vattenglas.

Jag kommer ihåg det där.. "Chelsea reste sig mot mästarna".. Har man inte ens koll på vilka som är mästare?

Angående ditt hackande på Chelsea att dom inte är bra nog att försvara sin titel.. Jag tar nog hellre det än att vara utan en titel i 6 år. Inte för att jag är nöjd på långa vägar men man kan ju inte kräva att man ska vinna varje år.
Citera
2011-03-08, 12:41
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja jag tycker det är fånigt. Heter man Nani så har man fan förtjänat ihop till att få skit och att ingen tror på honom om han nu verkligen har skadat sig. Och "smällen" mot huvudet illustrerar ju bara vilken tönt det är.

Är väl snarare så att Nani förtjänat ihop at få något med sig tanke på hur mycket stryk och smällar han får varje match utan att få något med sig. Hade vi haft lite bättre domare hade han fått kort när det har filmats (vilket är sällan även om det rätt ofta förstärks) men fått med sig de lägen han skall ha.
Citera
2011-03-08, 13:16
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ja det hamnar i norra London hos Arsenal och det är verkligen svagt att Chelsea ännu bara försvarat ligatiteln med hjälp av Mourinho. Att sedan säga manjew när du själv håller på en klubb som ägs av en oligark inblandad i den största judiska maktgrupp vi sett blir ju lite löjligt och jag tror tyvärr att du spottade ut nappen och visade dig vara den första Chelsea-fan som skämmer ut klubben du håller på. Chelseas svenska fans brukar annars hålla en hög nivå i både med och motgång vilket jag vill ge de en eloge för.

Du skrev väl att Chelsea skulle vinna mil före nästa lag tidigare på säsongen? Sen var det United som lätt skulle ta det? Och nu är det Gunners? Önskar du inte hade skrivit det, för med din tippning lär det väl hamna hos City nu.
Citera
2011-03-08, 16:34
Medlem
didierdrogbas avatar
Citat:
Ja det var pinsamt att se denne världens mest överskattade spelare spela pajas men ändå kul för mig att han äntligen visade vem han verkligen är. En bebis som gjorde i blöjan och som såg en väg ut efter "självmålet".

Det kanske var det jag syftade på också,att guldet hamnar hos Arsenal troligtvis,annars hade jag inte skrivit London utan Chelsea.

Och? United är fortfarande ägt av judar,därav namnet Manjew,vad är problemet.

men ok,kanske spårade ur på några rader med "lortigt manchesterpack" och "bränna tröjan" men det skyller jag på fyllan. Får väl be om ursäkt för detta till er som tog åt er.

Gnället från Unitedsupportrarna står jag dock för,rena fakta.

By the way,hade inne nappen hela tiden.
Citera
2011-03-08, 17:43
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Väldigt viktig seger, synd att Torres inte fick näta i en sån här match. Nu har vi mellanrum från Tottenham och tredjeplatsen förhoppningsvis snart i våra händer.

Ja kan rycka från Tottenham och även City ifall vi vinner nästa match mot just City.

Härligt med vinst fastän spelet inte var speciellt imponerande.

Torres var nog den sämsta spelaren på plan. Men han ska få speltid då alla vet hur en formstark Torres är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in