Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Ja det var pinsamt att se denne världens mest överskattade spelare spela pajas men ändå kul för mig att han äntligen visade vem han verkligen är. En bebis som gjorde i blöjan och som såg en väg ut efter "självmålet".
Ja det hamnar i norra London hos Arsenal och det är verkligen svagt att Chelsea ännu bara försvarat ligatiteln med hjälp av Mourinho. Att sedan säga manjew när du själv håller på en klubb som ägs av en oligark inblandad i den största judiska maktgrupp vi sett blir ju lite löjligt och jag tror tyvärr att du spottade ut nappen och visade dig vara den första Chelsea-fan som skämmer ut klubben du håller på. Chelseas svenska fans brukar annars hålla en hög nivå i både med och motgång vilket jag vill ge de en eloge för.
Det kanske var det jag syftade på också,att guldet hamnar hos Arsenal troligtvis,annars hade jag inte skrivit London utan Chelsea.
Och? United är fortfarande ägt av judar,därav namnet Manjew,vad är problemet.
men ok,kanske spårade ur på några rader med "lortigt manchesterpack" och "bränna tröjan" men det skyller jag på fyllan. Får väl be om ursäkt för detta till er som tog åt er.
Gnället från Unitedsupportrarna står jag dock för,rena fakta.
By the way,hade inne nappen hela tiden.