2010-12-27, 00:35
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Som väntat ingen match i Blackpool, och som väntat vann Man Utd. Som väntat var det en riktig skitdag
Citera
2010-12-27, 01:11
Medlem
DonMiguels avatar
Anderson är återigen en av matchens bästa vilket är väldigt kul, i dagens matchen fanns precision i både skott och passningar. Om denna form är temporär eller om han faktiskt håller på att ta klivet till "nästa nivå" återstår att se, men jag gillar onekligen det jag ser.

Giggs har smakat Pippis krumelurpiller och var stundvis 25 på nytt.

Ska man ge lite ris så är det effektiviteten i avsluten som kunde varit bättre. Att "bara" göra två mål på de chanser som gavs är för dåligt, de kunde varit minst dubbelt upp. Men att gnälla allt för mycket när man vinner är dumt, särskilt när det finns andra saker att irritera sig på. T.ex. att äckel-tevez visar fortsatt fin form. Avsky är ordet.

Nu ser vi fram emot en fin London-batalj mellan Arsenal-Chelsea. Ett oavgjort resultat är troligt, och givetvis oerhört önskvärt.
Citera
2010-12-27, 03:28
Medlem
DertyHarrys avatar
Ingen rolig återkomst till Old Trafford för Steve Bruce men det hade han nog redan förväntat sig. Verkligen kul att se att Anderson gör framsteg och spelar mycket bra. Han och Nani var inga höjdare under Ronaldos tid i United men sedan han försvann har de båda blommat ut. Om det har att göra med att Cristiano försvann eller att de helt enkelt hade en längre utvecklingskurva låter jag vara osagt.

Berba fortsätter att göra mål och trots att grannens argentinare också gör det så är det alltjämt Berba som leder skytteligan. Kul. Giggs såg ung och energisk ut. Rooney gjorde inget mål men var överlag bra trots några klena avslut och gjorde en fin assist till första målet. Backlinjen håller återigen tätt bakåt vilket alltid är bra.

Precis som Sir Alex sa efter matchen drogs tempot ner i andra och spelarna är medvetna om spelschemat och sparade lite på krafterna.
Citera
2010-12-27, 12:11
Medlem
ClowneNs avatar
Vad säger ni om Arsenal vs Chelsea? Vem vinner
Citera
2010-12-27, 12:36
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClowneN

Chelsea vinner och Drogba gör mål.
Citera
2010-12-27, 13:00
Medlem
CRonaldos avatar
Citat:

Arsenal vinner.
Citera
2010-12-27, 14:05
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Drogba 1 Arsenal 0 som vanligt skulle jag tro.

Hade vi spelat mot dem något tidigare så hade jag varit betydligt mer optimistisk men nu är naturligtvis varenda spelare tillbaka inklusive fat frank(?), lagom till att vi får möta dem. Och dessutom har man i snökaoset fått tid att vila och hitta formen. Nej jag tror det skiter sig ganska hårt.
Citera
2010-12-27, 14:36
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Ingen rolig återkomst till Old Trafford för Steve Bruce men det hade han nog redan förväntat sig. Verkligen kul att se att Anderson gör framsteg och spelar mycket bra. Han och Nani var inga höjdare under Ronaldos tid i United men sedan han försvann har de båda blommat ut. Om det har att göra med att Cristiano försvann eller att de helt enkelt hade en längre utvecklingskurva låter jag vara osagt.

Berba fortsätter att göra mål och trots att grannens argentinare också gör det så är det alltjämt Berba som leder skytteligan. Kul. Giggs såg ung och energisk ut. Rooney gjorde inget mål men var överlag bra trots några klena avslut och gjorde en fin assist till första målet. Backlinjen håller återigen tätt bakåt vilket alltid är bra.

Precis som Sir Alex sa efter matchen drogs tempot ner i andra och spelarna är medvetna om spelschemat och sparade lite på krafterna.

Jag tyckte Anderson såg grymt spännande ut 07/08 (åtminstone stundtals) men han har ju haft lite disciplinära problem med bl.a. bilkrascher och såg oftast riktigt risig ut under sina sporadiska insatser de senast två säsongerna. Om han kan bibehålla formen han visade igår vore det en riktigt rolig överraskning.
Citera
2010-12-27, 15:13
Medlem
annihilat0rs avatar
Ryktet säger att Essien är fit for fight igen?
Då blir det en tuff utmaning för kära Jacky.

Arsenal - Chelsea
Henrik Strömblad & Glenn Strömberg
En sen decemberkväll i London

Det kan inte bli bättre än så här.
Citera
2010-12-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annihilat0r
Ryktet säger att Essien är fit for fight igen?
Då blir det en tuff utmaning för kära Jacky.

Arsenal - Chelsea
Henrik Strömblad & Glenn Strömberg
En sen decemberkväll i London

Det kan inte bli bättre än så här.
Jo, Henrik Strömblad kunde vara utbytt mot valfritt stolpskott. Hemsk kommentator.
Citera
2010-12-27, 15:17
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jo, Henrik Strömblad kunde vara utbytt mot valfritt stolpskott. Hemsk kommentator.

Strömberg likaså. Vilken mundiarré killen har alltså. Vet inte hur många gånger han påpekade vad Carrol var bra på igår och han använde samma mening och upprepade sig ständigt. Är han bara väldigt exalterad eller försöker han låta insatt?
Citera
2010-12-27, 15:21
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufc-
Har luskat fram att deras C+ sport-kanal (?) visar matchen... http://www.canalplus.fi/sport. Tror jag iallafall.

Lycka till i morgon! Skulle vara förbannat roligt med en bortavinst.

Tack så mycket!

Det hoppas jag också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in