2010-12-29, 20:28
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TureTratt
Lika många spelade som Arsenal nu väl?

Nix, fortfarande en mindre spelad.
Citera
2010-12-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
PL har ju den hogsta domarstandarden i varlden sa vart ska man plocka domarna fran?

Bättre utbildning?
Citera
2010-12-29, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmassy
Nix, fortfarande en mindre spelad.

Just nu har de samma antal spelade matcher men kl 23:10 har Arsenal spelat 1 mer.
Citera
2010-12-29, 21:59
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fazer92
Lirade precis en dubbel med Liverpool och Chelsea

Wish me luck!
Liverpool såg riktigt ruttna ut i första halvlek. Och då menar jag riktigt ruttna. Får hoppas på att Hodgeson lyckas få igång någon slags hårtork i paus
Citera
2010-12-29, 22:39
Medlem
olllies avatar
Kan inte den där jävla Roy Hodgson gå och dö snart.. Åtminstone säga upp sig
Citera
2010-12-29, 22:49
Medlem
Sadoks avatar
Kom att tänka på en intressant tanke då jag beskådade nederlaget Arsenal åkte på: Byt plats på anfall och förvar. Jag menar, Anfallarna slår bort alla bollar = inga målchanser för motståndarlaget samtidigt som försvararna gör mål.

Missförstå mig inte, jag älskar arsenal, men vad hände ikväll? Slapphänta, förlorare, tragiskt.

Kom igen nu Gunners - tagga till!

edit: dommarna kan vara vänliga att suga min kuk.
Citera
2010-12-29, 22:55
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Kan inte den där jävla Roy Hodgson gå och dö snart.. Åtminstone säga upp sig
Nu måste han gå, innan han förstör mer för klubben. Har inte varit allt för negativ mot honom tidigare men det här var fan droppen. BORT!
Citera
2010-12-29, 22:57
Medlem
norados avatar
Katastrofdomare som först dömer helt felaktig straff för Wigan och sen helt och hållet missar handsen i Wigans straffområde efter frisparken..

Men jag skyller på Wenger som inte tar in Walcott/Nasri tidigt för att döda matchen. Efter 65:e var det bara en tidsfråga innan kvitteringsmålet skulle komma.. oavsett om wigan var 11 eller 10 man..
Citera
2010-12-29, 23:00
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Nu måste han gå, innan han förstör mer för klubben. Har inte varit allt för negativ mot honom tidigare men det här var fan droppen. BORT!

Vem skulle göra det bättre? Det är ju ett högst mediokert spelarmaterial han har till sitt förfogande och en mittenplacering är väl ungefär vad ni kan räkna med.
Citera
2010-12-29, 23:05
Medlem
Äntligen en vinst! Såg rätt okej ut idag... många som kämpade typ Essien och Ramires var ett utropstecken! Han vågar spela ett rakare spel och förflytta boll mot mål istället för i sidled.

KTBFFY
Citera
2010-12-29, 23:08
Medlem
P.Gs avatar
Hodgson får oförtjänt mycket skit. Visst, han är ingen tränare lämplig för en toppklubb, men med nuvarande trupp är Liverpool ingen toppklubb. Benitez lämnade ett sjunkande skepp i elfte timmen vilket skapade illusionen om att Hodgson kom in och egenhändigt gjorde Liverpool ~5 ligaplaceringar sämre.
Citera
2010-12-29, 23:09
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Vem skulle göra det bättre? Det är ju ett högst mediokert spelarmaterial han har till sitt förfogande och en mittenplacering är väl ungefär vad ni kan räkna med.

Vem som helst som spelar nat annat an langballar. Bade mot Stoke & Wolves har taktiken varit att lyfta langt pa tunna forwards.

Eller varfor inte nan som spelar spelare i nagolunda naturliga positioner?

Eller kanske nan som inte har som princip att startelvan ska spela minst 70 minuter oavsett hur spelet ser ut?

Eller kanske nan som inte koper Juventus bankvarmare for den snalt tilltagna transferbudgeten och skeppar ivag en hygglig vansterback och koper in en vardelos?

Med dagens spelide vore det basta att lira med Kyriagos som toppforward.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in