2010-12-18, 01:10
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Bara för sakens skull kommer Fergie att göra minst en ändring. Nu när Scholes är borta kan jag mycket väl tänka mig att Giggs kommer in på bekostnad av Park eller Ando, inget jag personligen föredrar men det skulle som sagt inte förvåna mig ett dugg.

Tror mer att man plockar ut Park och in med Berba och kör Rooney lägre ner. Nu har hela backlinjen varit grymma men annars så saknar jag Browns hårda spel.
Citera
2010-12-18, 09:35
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tror mer att man plockar ut Park och in med Berba och kör Rooney lägre ner. Nu har hela backlinjen varit grymma men annars så saknar jag Browns hårda spel.

Tror inte att SAF chansar med 2 forwards borta mot Chelsea. Möjligtvis i slutet av matchen men inte från start. Det skulle i så fall vara om Park går ut och Rooney spelar vänster ytter med Berba i mitten men det kan bli så att Berba blir helt isolerad och på dåligt humör. Vad gör man i det läget?

Kanske Anderson ut och Rooney ner en bit så han blir en länk mellan mittfält och anfall men även det känns lite för offensivt på Stamford Bridge.
Citera
2010-12-18, 10:10
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
Tror inte att SAF chansar med 2 forwards borta mot Chelsea. Möjligtvis i slutet av matchen men inte från start. Det skulle i så fall vara om Park går ut och Rooney spelar vänster ytter med Berba i mitten men det kan bli så att Berba blir helt isolerad och på dåligt humör. Vad gör man i det läget?

Kanske Anderson ut och Rooney ner en bit så han blir en länk mellan mittfält och anfall men även det känns lite för offensivt på Stamford Bridge.

Anderson har också varit jävligt bra. Min tanke var att lira Rooney på vänster men ja. vi får se. Alt är ju att locka ut Carrick och sätta in Giggs.
Citera
2010-12-18, 11:41
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch

Tror att Park är bland de sista som inte kommer bli utplockade i helgens match, skulle väl vara om han lyckades skada sig på någon träning eller liknande.

Carrick får gärna vila lite i den här matchen enligt mig.
Citera
2010-12-18, 12:04
Medlem
Quorthons avatar
Jag ser också gärna att Carrick sitter på bänken denna match. Anderson och Park är betydligt mer intensiva i sitt mittfältsspel vilket kan behövas mot Chelsea. Så de tror jag kommer att få spela. Tycker inte Carricks passningsspel imponerat mycket på slutet heller.
Citera
2010-12-18, 12:13
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Jag ser också gärna att Carrick sitter på bänken denna match. Anderson och Park är betydligt mer intensiva i sitt mittfältsspel vilket kan behövas mot Chelsea. Så de tror jag kommer att få spela. Tycker inte Carricks passningsspel imponerat mycket på slutet heller.

Fast han är fortfarande den bästa mittfältaren (Som inte har varit skadad i 2år) på att täcka upp defensiva yter i United så jag tvivlar på att han inte kommer med i truppen. Med Carrick med så blir vår defensiv otroligt mycket säkrare då Fletcher och Anderson vill gärna ligga lite högre upp.
Citera
2010-12-18, 13:28
Medlem
Varför ställer dom in så mycket matcher, visst det är snö men va fan det är ju inte mycket snö de får. Jämfört med oss och våran Allsvenska.
Citera
2010-12-18, 13:38
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Varför ställer dom in så mycket matcher, visst det är snö men va fan det är ju inte mycket snö de får. Jämfört med oss och våran Allsvenska.
England och snö är en ekvation som rimmar otroligt illa. Har varit där ett par gånger när de fått "snökaos" (dvs ett par cm snö) som orsakat åtskilliga timmars förseningar och inställda flyg till höger och vänster. Har en god vän som pluggar i Dublin (iofs Irland, men samma princip) och de stängde hennes skola i två dagar pga tre (!) cm snö. På den nivån befinner de sig.
Ska tilläggas att de inte bara har planens skick i åtanke när de ställer in en match, utan också faktorer utanför arenan, exempelvis att folket skall kunna ta sig till och från arenan på ett relativt säkert sätt. Och det är där ovan nämnd inkompetens i snöröjning kommer in i bilden.
Senast redigerad av DonMiguel 2010-12-18 kl. 13:42.
Citera
2010-12-18, 14:02
Medlem
chelsea - united uppskjuten
Citera
2010-12-18, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyz
chelsea - united uppskjuten

Källa?
Citera
2010-12-18, 14:10
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Källa?

Typ alla matcher utom Sunderland-Bolton är uppskjutna pga dom kan inte garantera säkerheten för supportrarna. Har det hänt nån gång det i Sverige?

PL börjar bli patetiska nu angående detta! Hoppas på att TV-bolagen stämmer idioterna.
Citera
2010-12-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Typ alla matcher utom Sunderland-Bolton är uppskjutna pga dom kan inte garantera säkerheten för supportrarna. Har det hänt nån gång det i Sverige?

PL börjar bli patetiska nu angående detta! Hoppas på att TV-bolagen stämmer idioterna.

Allsvenskan spelas ju dock inte på vintern. Men jag tror fan matcherna hade spelats iallafall, åtminstone de som har konstgräs eftersom vårat samhälle är anpassat för vinter. I England kör de väl inte med vinterdäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in