Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Visst är det en skitsak men hur mkt övrig diskussion är här annars då ? Det berör ju iaf delvis ämnet :P
Smalling har jag haft svårt för som jag tidigare skrivit, men han var bra mot Bursaspor. Gillar dock inte att han fjongar iväg bollen vid brytningar och att han oftast hellre backar med motståndaren - men han är ung och långtifrån färdig produkt. Dock vidhåller jag att för £10m skall det finnas mer utvecklad produkt, samma med Bebe's £7.
Jag håller inte med om det du skriver om Smalling, det du skriver stämmer överens om hans allra första insatser.
Men han har utvecklats rejält sen dess och ser oerhört lugn ut med bollen, han försöker alltid hitta ett sätt att spela bollen ur försvaret istället för att "hoofa" den som t.ex Evans allt som oftast föredrar.
Tror Smalling har en framtid hos United och Fergie har ett väldigt lyckad CV när det kommer till att värva försvarare, överlägset bättre än anfallare/mittfältare. Du gör bra ifrån dig om du lyckas hitta tre försvarare som totalfloppat som han har värvat på sistone.