2010-11-04, 12:24
Medlem
DonDrapers avatar
38% av publiken trodde den låg i London, 37% i Manchester. Det här var en fråga värd 20 000 så uppenbarligen trodde inte frågesättarna att den skulle vålla särskilt stora problem.

Sicken jävla skitsak att diskutera för övrigt

När jag ändå hoppat in i tråden kan jag passa på att säga att jag blivit positivt överraskad av Chris Smalling. Jag befarade att han var en grov chansning men hittills har agerat med stor pondus och lugn, förhoppningvis en blivande Rio (som några redan kallat honom). Iofs har han inte mött några storlag direkt, men ändå.
Citera
2010-11-04, 12:35
Medlem
MUFCFelixs avatar
Är man av manligt kön borde man fanimig veta vart Old Trafford ligger, hans ärkeidiot till svärfar sa dessutom att det låg i Liverpool.
Citera
2010-11-04, 12:43
Medlem
DonDrapers avatar
Just let it go...
Citera
2010-11-04, 12:54
Medlem
Nemeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Just let it go...
this
Citera
2010-11-04, 13:19
Bannlyst
Old Trafford är ju inte bara namnet på arenan heller. Det är ju ett place liksom.
Citera
2010-11-04, 13:29
Medlem
Varför så mycket tjafs om ett skit program där en person inte visste var Old Trafford låg? Finns värre frågor att kugga på.. sen ska inte Unitedanhängarna tro att deras arena är mittpunkten för världsfotbollen.
Citera
2010-11-04, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
38% av publiken trodde den låg i London, 37% i Manchester. Det här var en fråga värd 20 000 så uppenbarligen trodde inte frågesättarna att den skulle vålla särskilt stora problem.

Sicken jävla skitsak att diskutera för övrigt

När jag ändå hoppat in i tråden kan jag passa på att säga att jag blivit positivt överraskad av Chris Smalling. Jag befarade att han var en grov chansning men hittills har agerat med stor pondus och lugn, förhoppningvis en blivande Rio (som några redan kallat honom). Iofs har han inte mött några storlag direkt, men ändå.
Visst är det en skitsak men hur mkt övrig diskussion är här annars då ? Det berör ju iaf delvis ämnet :P

Smalling har jag haft svårt för som jag tidigare skrivit, men han var bra mot Bursaspor. Gillar dock inte att han fjongar iväg bollen vid brytningar och att han oftast hellre backar med motståndaren - men han är ung och långtifrån färdig produkt. Dock vidhåller jag att för £10m skall det finnas mer utvecklad produkt, samma med Bebe's £7.
Citera
2010-11-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Visst är det en skitsak men hur mkt övrig diskussion är här annars då ? Det berör ju iaf delvis ämnet :P

Smalling har jag haft svårt för som jag tidigare skrivit, men han var bra mot Bursaspor. Gillar dock inte att han fjongar iväg bollen vid brytningar och att han oftast hellre backar med motståndaren - men han är ung och långtifrån färdig produkt. Dock vidhåller jag att för £10m skall det finnas mer utvecklad produkt, samma med Bebe's £7.
Jag håller inte med om det du skriver om Smalling, det du skriver stämmer överens om hans allra första insatser.
Men han har utvecklats rejält sen dess och ser oerhört lugn ut med bollen, han försöker alltid hitta ett sätt att spela bollen ur försvaret istället för att "hoofa" den som t.ex Evans allt som oftast föredrar.
Tror Smalling har en framtid hos United och Fergie har ett väldigt lyckad CV när det kommer till att värva försvarare, överlägset bättre än anfallare/mittfältare. Du gör bra ifrån dig om du lyckas hitta tre försvarare som totalfloppat som han har värvat på sistone.
Citera
2010-11-04, 20:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Varför så mycket tjafs om ett skit program där en person inte visste var Old Trafford låg? Finns värre frågor att kugga på.. sen ska inte Unitedanhängarna tro att deras arena är mittpunkten för världsfotbollen.
För att den här forumdelen är påväg åt helvete, blir bara mer och mer sandlåda härinne, därför många av de gamla skribenterna inte direkt är så aktiva längre.
Hmm måste hålla mig on topic här. Liverpool-Chelsea 0-3 eller 0-4 är mitt tips!
Chelsea kommer käka upp Liverpool.
Citera
2010-11-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
För att den här forumdelen är påväg åt helvete, blir bara mer och mer sandlåda härinne, därför många av de gamla skribenterna inte direkt är så aktiva längre.
Hmm måste hålla mig on topic här. Liverpool-Chelsea 0-3 eller 0-4 är mitt tips!
Chelsea kommer käka upp Liverpool.
Instämmer! Nästan så att man är en av dom äldre på den här delen av forumet. När det gäller resultatet på matchen så håller jag inte med Hoppas för tabellens skull att Liverpool vinner och det är inte helt omöjligt. Man har en OK vinstsvit än så länge och kommer man upp i den nivå som Liverpool bör ha så får Chelsea det svårt! Tippar 1-1 Gerrad nätar

OT: Hur många hade tippat att City skulle förlora mot Lech Pozan
Citera
2010-11-04, 22:00
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Haha såg ni Postkodsmiljonären där en fråga kom var ligger Old Trafford. Killen visste inte, först frågar han publiken 37% Manchester 38% Liverpool, killen ringer sin svärfar och han säger att det är definitivt Liverpool.
Äh, tycker att folk svarar fel på värre frågor än så. Idag var det en kärring som inte visste att Lincoln sköts på en teater..
Citera
2010-11-04, 22:16
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Äh, tycker att folk svarar fel på värre frågor än så. Idag var det en kärring som inte visste att Lincoln sköts på en teater..
Lincoln Who?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in