2010-11-11, 00:15
  #3421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Ääh, det går inte på långa vägar att jmf skadorna trupperna emellan. Det känns inte som så när jag bara tänker på det, Arsenals spelare verkar ju gå sönder till höger och vänster konstant.

Well, Arsenal har Vermaelen och Diaby skadade just nu. Vi har Rooney, Giggs, Valencia, Hargo, Anderson + Rafael och Evra från idag.
Citera
2010-11-11, 00:19
  #3422
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Den pusselbiten som saknades mot Pool nu i helgen, fyfan vad jag var arg efter den matchen.
Essien är verkligen en av dom tre bästa defensiva mittfältarna i världen. Hoppas han håller säsongen ut bara....



Han är världens bästa defm.
Citera
2010-11-11, 08:17
  #3423
Medlem
stengolvs avatar
Ny målvakt eller inte? Fabianski räddar ju 3 poäng åt Arsenal med några sjukt viktiga räddningar igår..

Den han gör i slutet av matchen igår var minst sagt s j u k och helt matchavgörande. Han är ju en "linjemålvakt" i världsklass , med reflexer av världsklass.
MEN ger han bara fan i att få cp-ryck ibland och ge sig upp i höjddueller han aldrig kommer vinna , så tror jag inte Arsenal behöver fundera på ny målvakt? Kör nu på Fabianski och ge han fullt förtroende! Eller ?
__________________
Senast redigerad av stengolv 2010-11-11 kl. 08:25.
Citera
2010-11-11, 09:37
  #3424
Medlem
NirvanAs avatar
Sån jävla absurd bild
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01162/ferdy_1162020a.jpg
Citera
2010-11-11, 09:54
  #3425
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
Han är världens bästa defm.


Ser honom mer som en balansspelare alá Xabi Alonso.

Defensiv M. är för mig typ Lass, Cambiasso, Mascherano etc.
Citera
2010-11-11, 11:59
  #3426
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ser honom mer som en balansspelare alá Xabi Alonso.

Defensiv M. är för mig typ Lass, Cambiasso, Mascherano etc.


Jag skulle vilja säga att han är ett mellanting bland dessa spelare, han har en perfekt balans mellan balansspelare och Defensiv M. Hur som helst hoppas jag verkligen han håller nu. Så får vi tillbaka Lampard så fort som möjligt så tar vi hem CL i år
Citera
2010-11-11, 13:48
  #3427
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Jag skulle vilja säga att han är ett mellanting bland dessa spelare, han har en perfekt balans mellan balansspelare och Defensiv M. Hur som helst hoppas jag verkligen han håller nu. Så får vi tillbaka Lampard så fort som möjligt så tar vi hem CL i år
Skulle tugga av mig ett finger för att få honom till Liverpool.
Citera
2010-11-11, 14:00
  #3428
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Skulle tugga av mig ett finger för att få honom till Liverpool.
Äh, vi har ju Poulsen!
Citera
2010-11-11, 14:01
  #3429
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Skulle tugga av mig ett finger för att få honom till Liverpool.

Skulle tugga av mitt ben om han gick till Pool. "peppar peppar....."
Citera
2010-11-11, 14:01
  #3430
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Äh, vi har ju Poulsen!
Haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta när dom bytte in honom igår, som tur var så laggade min stream så jag såg honom inte så mycket.


Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Skulle tugga av mitt ben om han gick till Pool. "peppar peppar....."

Tror inte det är någon risk Hodgson är inte för mig ett namn som lockar de bästa.
__________________
Senast redigerad av torrenttobbe 2010-11-11 kl. 14:35.
Citera
2010-11-11, 14:35
  #3431
Medlem
FotbollsAnalens avatar
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/11/11/2208828/frank-lampard-should-be-able-to-return-for-chelsea-against Synd att Essien skulle ta ett onödigt rött, han är så sjukt bra och viktig. Dock borde dom ta Sunderland hemma utan problem trots att han saknas i truppen.
Citera
2010-11-11, 14:50
  #3432
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/11/11/2208828/frank-lampard-should-be-able-to-return-for-chelsea-against Synd att Essien skulle ta ett onödigt rött, han är så sjukt bra och viktig. Dock borde dom ta Sunderland hemma utan problem trots att han saknas i truppen.

Vore så jävla skönt att ha tillbaka Lampard! Han är ju för jävla bra på sin position. Dock är ju Goal.com världens sämsta källa enligt mig.
Essiens röda var ganska onödigt ja, förstår inte varför han satsar så i den situationen när han redan har ett gult. Fast vi bör klara oss utan honom mot Sunderland, även fast Gyan är i jävligt bra form. Bara jag som tycker att Chelsea-defensiven har sett lite skakig ut i år? Även fast vi bara släppt in fem mål? Visserligen har ju Essien varit borta en hel del som är viktig, men tycker backarna inte har samma trygghet längre. Kanske dags för Mr. Ancelotti att titta på lite nya backalternativ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in