Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Äh, vi har ju Poulsen!
Haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta när dom bytte in honom igår, som tur var så laggade min stream så jag såg honom inte så mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Skulle tugga av mitt ben om han gick till Pool. "peppar peppar....."
Tror inte det är någon risk

Hodgson är inte för mig ett namn som lockar de bästa.