2010-10-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
VAD VAR DET JAG SA?????
Lite respekt tack!

-->
Citat:
Kolla in United-forumet på Svenska Fans som alltid huserat blöjbarn som ser Rooney som en gud men jag orkar inte länka för den sidan har AIDS.

-->
Citat:
De United-fansen är en skam för alla fotbollsfans världen över men det vet du säkert redan.

Du är verkligen dummare än tåget.
Citera
2010-10-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Folk verkar förvånade vad gäller Rooney, ingen som kommer ihåg hur han skötte flytten från Everton?

Det var det stora sveket, här väljer han ju bara att lämna en klubb på nedgång som inte har förmått att fylla luckorna sen de stora pengarna rullade in i fotbollen för nåt år sen.

Sant. Han var ju dessutom inte heller trogen mot sin gravida fru, så varför ska han vara trogen mot klubben?

Pengar är nog den största anledningen kombinerat med bristande ambitioner. Ser inga andra möjligheter.
Citera
2010-10-19, 19:36
Bannlyst
Lämnar han för att han vill ha mer pengar så borde ju united fans inte sörja utan snarare fira att dom har blivit av med en tjock och proppmätt pengakåt horknullare vars psyke är sämre än sämst.
Citera
2010-10-19, 19:37
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Folk verkar förvånade vad gäller Rooney, ingen som kommer ihåg hur han skötte flytten från Everton?

Det var det stora sveket, här väljer han ju bara att lämna en klubb på nedgång som inte har förmått att fylla luckorna sen de stora pengarna rullade in i fotbollen för nåt år sen.
Instämmer. Rooney blev en legoknekt när han drog från Everton, att folk är förvånande eller till och med kräver lojalitet från hans sida är ett skämt
Citera
2010-10-19, 19:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Lämnar han för att han vill ha mer pengar så borde ju united fans inte sörja utan snarare fira att dom har blivit av med en tjock och proppmätt pengakåt horknullare vars psyke är sämre än sämst.
Bara dom ersätter med VÄRDIGA spelare så är jag nöjd (snackar torres, sneijer eller dylik), glazers lär dock ha något annat planerat för den eventuella övergångssumman
Citera
2010-10-19, 19:51
Bannlyst
Ska vi släppa Rooney lite kanske? Vi lär ju märka vad som händer i den affären "om det händer något".

Vad tror ni om helgens matcher?

Tottenham - Everton
Birmingham - Blackpool
Chelsea - Wolverhampton
Sunderland - Aston Villa
West Bromwich - Fulham
Wigan - Bolton
Stoke - Manchester U
Liverpool - Blackburn
Manchester C - Arsenal

Och så min match West Ham - Newcastle. West Ham måste börja vinna lite matcher nu för att inte hamna i samma läge som förra året. Tror vi kan ha chans på seger i denna och jag tippar 2-1 så går vi om Liverpool
Citera
2010-10-19, 19:56
Medlem
pardeeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bara dom ersätter med VÄRDIGA spelare så är jag nöjd (snackar torres, sneijer eller dylik), glazers lär dock ha något annat planerat för den eventuella övergångssumman

Tror nog inte Torres skulle gå ditt United, glöm det. Och om han går, ska jag personligen leta upp honom efter hans karriär...
Citera
2010-10-19, 20:03
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:

OM Torres skulle vilja gå till United (vilket skulle vara emot allt han tidigare sagt) så är han ju ännu en legosoldat. Precis en sådan man vill se som ersättare.....
Torres ska inte spela i någon engelsk annan klubb än Liverpool.

Fuck ersättare, move over Wayne, Chicharito is ready to score some goals.
Citera
2010-10-19, 20:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
OM Torres skulle vilja gå till United (vilket skulle vara emot allt han tidigare sagt) så är han ju ännu en legosoldat. Precis en sådan man vill se som ersättare.....
Torres ska inte spela i någon engelsk annan klubb än Liverpool.

Fuck ersättare, move over Wayne, Chicharito is ready to score some goals.
Haha ja lycka till med lilla ärtan ska styra upp hela uniteds anfall åren framöver... mitten/bottenlag nästa isf...
Citera
2010-10-19, 20:11
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Haha ja lycka till med lilla ärtan ska styra upp hela uniteds anfall åren framöver... mitten/bottenlag nästa isf...

Hellre det om det kan bidra till att Glazers försvinner.
Citera
2010-10-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Instämmer. Rooney blev en legoknekt när han drog från Everton, att folk är förvånande eller till och med kräver lojalitet från hans sida är ett skämt

Att man som United-supporter är otroligt besviken och känner sig smutsig är ganska jobbigt, men vad som är än jobbigare och konfunderande är att han för bara ett par månader sedan sa att han vill stanna i klubben livet ut. Den känslan har man även fått tidigare, utan uttalandena.
Citera
2010-10-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Hellre det om det kan bidra till att Glazers försvinner.

Samt om det kan bidra till att "fans" som NirvanA försvinner också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in