2010-11-10, 13:10
  #3409
Medlem
Något måste ju vara tokgalet i Arsenals träningsupplägg. För det kan ju inte vara som så att Wenger lyckats plocka varenda glaslirare som finns på planeten ?
Citera
2010-11-10, 13:31
  #3410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Något måste ju vara tokgalet i Arsenals träningsupplägg. För det kan ju inte vara som så att Wenger lyckats plocka varenda glaslirare som finns på planeten ?

Tyvärr är ju inte vi mycket bättre själva.
Citera
2010-11-10, 14:10
  #3411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Då åkte Vermaelen på nästa skada precis innan han skulle komma tillbaka, så nu får vi spela Squillaci och Djourou. http://www.arsenal.com/news/news-archive/35452/injury-news

Undrar hur länge RVP håller sig på benen för övrigt. Fortfarande tycks han må bra, så man blir nästan chockad. Kan det rentav vara så att han spelar ytterligare en hel match innan han går sönder i 3 månader.

Känns inte så stabilt att lira med Djourou direkt. Vermaelen känns som en förutsättning för att utmana om titeln.
Citera
2010-11-10, 16:57
  #3412
Medlem
Masse112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Känns inte så stabilt att lira med Djourou direkt. Vermaelen känns som en förutsättning för att utmana om titeln.

Visserligen, men de senaste matcherna så har vi inte heller skapat så mycket framåt. Hoppas på att RVP kliver fram idag och att arshavin så småningom hittar formen.
Citera
2010-11-10, 19:11
  #3413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Tyvärr är ju inte vi mycket bättre själva.
Ääh, det går inte på långa vägar att jmf skadorna trupperna emellan. Det känns inte som så när jag bara tänker på det, Arsenals spelare verkar ju gå sönder till höger och vänster konstant.
Citera
2010-11-10, 21:46
  #3414
Medlem
Naabois avatar
.
__________________
Senast redigerad av Naaboi 2010-11-10 kl. 21:49.
Citera
2010-11-10, 22:17
  #3415
Medlem
barkies avatar
Vad var det där för byte, Roy? Kanske dags att börja coacha nu, det är väl ändå det du har betalt för din jävla pajas? Fyfan vilken horig andra halvlek. nu blire torsk.

Peter Walton favoriserar ju Wigan enormt också.
__________________
Senast redigerad av barkie 2010-11-10 kl. 22:32.
Citera
2010-11-10, 22:53
  #3416
Medlem
Arieswarlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Vad var det där för byte, Roy? Kanske dags att börja coacha nu, det är väl ändå det du har betalt för din jävla pajas? Fyfan vilken horig andra halvlek. nu blire torsk.

Peter Walton favoriserar ju Wigan enormt också.


Han måste väl haft ögonen på kryss? Inte fan byter man in Poulsen när man vill vinna? Sen bytte han ju in Eccleston med, så antingen gick han för kryss eller så är han riktigt dålig.

Dock är Shelvey en trevlig syn, gillar honom skarpt. Långbollen han slog till Torres var ju riktigt fin.

Edit: Essien fick direkt rött hörde jag, men var de frilägesutvisning eller hur fick han det röda?
__________________
Senast redigerad av Arieswarlord 2010-11-10 kl. 23:07.
Citera
2010-11-10, 22:53
  #3417
Medlem
thatis7tisshows avatar
Riktigt bra match utav Chelsea. Fulham hade inte mycket att komma med och det kunde blivit både 3 4-0. Måste bara ge ett + till Mikel denna match. Otroligt stabil i defensiven samt bra med centralt offensivt. Dumt av Essien att dra på sig rött i matchens slutsekunder, men lär väl klara sig utan han mot Sunderland hemma.
Citera
2010-11-10, 23:05
  #3418
Medlem
Wolves radade upp lägen, tack för poängen Fabianski.
Citera
2010-11-10, 23:12
  #3419
Medlem
t0xx0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswarlord
Han måste väl haft ögonen på kryss? Inte fan byter man in Poulsen när man vill vinna? Sen bytte han ju in Eccleston med, så antingen gick han för kryss eller så är han riktigt dålig.

Dock är Shelvey en trevlig syn, gillar honom skarpt. Långbollen han slog till Torres var ju riktigt fin.

Edit: Essien fick direkt rött hörde jag, men var de frilägesutvisning eller hur fick han det röda?

Såg reprisen nyss och uppfattade också det som ett direkt rött kort. Essien går in med båda sulorna mot en glidtacklande spelare men halvträffar/missar helt. Domaren gör dock rött kort för incidenten.

Skönt med en vinst för Arsenal, men verkar ha suttit hårt inne. Fabianski gör några viktiga räddningar också!
Citera
2010-11-10, 23:28
  #3420
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Riktigt bra match utav Chelsea. Fulham hade inte mycket att komma med och det kunde blivit både 3 4-0. Måste bara ge ett + till Mikel denna match. Otroligt stabil i defensiven samt bra med centralt offensivt. Dumt av Essien att dra på sig rött i matchens slutsekunder, men lär väl klara sig utan han mot Sunderland hemma.

Den pusselbiten som saknades mot Pool nu i helgen, fyfan vad jag var arg efter den matchen.
Essien är verkligen en av dom tre bästa defensiva mittfältarna i världen. Hoppas han håller säsongen ut bara....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in