Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Vad var det där för byte, Roy? Kanske dags att börja coacha nu, det är väl ändå det du har betalt för din jävla pajas? Fyfan vilken horig andra halvlek.

nu blire torsk.
Peter Walton favoriserar ju Wigan enormt också.
Han måste väl haft ögonen på kryss? Inte fan byter man in Poulsen när man vill vinna? Sen bytte han ju in Eccleston med, så antingen gick han för kryss eller så är han riktigt dålig.
Dock är Shelvey en trevlig syn, gillar honom skarpt. Långbollen han slog till Torres var ju riktigt fin.
Edit: Essien fick direkt rött hörde jag, men var de frilägesutvisning eller hur fick han det röda?