Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Han har gett klubben allt.. Ligan,cupen,CL? Klart som fan han vill ha något nytt..
Hur många Arsenalsupportrar blev arga och slängde glåpord över Henry? Viera? Lehmann? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på Cole,Hleb,Flamini m.fl
Han vill ha något nytt? 3 månader efter att han deklarerat att han vill stanna i klubben resten av sin karriär. 10 dagar innan transferfönstret stänger kommer han på att "ah fan, något nytt vore kul"
Hur många unitedsupportrar blev arga och slängde glåpord över Beckham? Van Nistelrooy? Schmeichel? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på, Heinze, Ince, Tevez m.fl