2010-10-19, 20:31
  #2833
Medlem
Pinsamma Unitedanhängare... Först är Rooney deras Gud och sen när han vill lämna så kallar man honom för massa skit och hatar honom.. Nu har dom förlorat sina 3 i särklass bästa spelare (CR,Tevez och räknar med att Rooney drar)..

19. Liverpool
20. Man UTD
Citera
2010-10-19, 20:39
  #2834
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Pinsamma Unitedanhängare... Först är Rooney deras Gud och sen när han vill lämna så kallar man honom för massa skit och hatar honom.. Nu har dom förlorat sina 3 i särklass bästa spelare (CR,Tevez och räknar med att Rooney drar)..

19. Liverpool
20. Man UTD

Ja det är ju typiskt för just Unitedanhägare. Alla andra klubbars supportrar är ju så förlåtande när spelare lämnar. Minns ju när barcaanhängarna stod och applåderade Figo för de insatser han gjort under hans tid i klubben...
Det är väl för fan inte konstigt att folk är besvikna? Det var inte längesedan han deklarerade att han älskade klubben och ville stanna resten av karriären. Nu vill han lämna utan att någon egentligen vet varför.
Citera
2010-10-19, 20:42
  #2835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Ja det är ju typiskt för just Unitedanhägare. Alla andra klubbars supportrar är ju så förlåtande när spelare lämnar. Minns ju när barcaanhängarna stod och applåderade Figo för de insatser han gjort under hans tid i klubben...
Det är väl för fan inte konstigt att folk är besvikna? Det var inte längesedan han deklarerade att han älskade klubben och ville stanna resten av karriären. Nu vill han lämna utan att någon egentligen vet varför.
Han har gett klubben allt.. Ligan,cupen,CL? Klart som fan han vill ha något nytt..
Hur många Arsenalsupportrar blev arga och slängde glåpord över Henry? Viera? Lehmann? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på Cole,Hleb,Flamini m.fl
Citera
2010-10-19, 20:48
  #2836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Han har gett klubben allt.. Ligan,cupen,CL? Klart som fan han vill ha något nytt..
Hur många Arsenalsupportrar blev arga och slängde glåpord över Henry? Viera? Lehmann? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på Cole,Hleb,Flamini m.fl
Rooney lämnar ju på sina egna villkor och inte för att klubben vill det, därav skulle ju han vara en United version av Cole t.ex.
Då kan man ju egentligen undra vad som var poängen med din första post till att börja med?
__________________
Senast redigerad av Gyz 2010-10-19 kl. 21:11.
Citera
2010-10-19, 20:48
  #2837
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Han har gett klubben allt.. Ligan,cupen,CL? Klart som fan han vill ha något nytt..
Hur många Arsenalsupportrar blev arga och slängde glåpord över Henry? Viera? Lehmann? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på Cole,Hleb,Flamini m.fl

Han vill ha något nytt? 3 månader efter att han deklarerat att han vill stanna i klubben resten av sin karriär. 10 dagar innan transferfönstret stänger kommer han på att "ah fan, något nytt vore kul"
Hur många unitedsupportrar blev arga och slängde glåpord över Beckham? Van Nistelrooy? Schmeichel? Man är tacksamma för det dom gjort för klubben.. Sen så finns det ju spelare man självklart blev besvikna på, Heinze, Ince, Tevez m.fl
Citera
2010-10-19, 21:08
  #2838
Medlem
Jacobellis avatar
Är drogba skadad eller avstängd?
Citera
2010-10-19, 21:09
  #2839
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobelli
Är drogba skadad eller avstängd?

Skadad
Citera
2010-10-19, 21:20
  #2840
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Skadad

Har varit sjuk rättare sagt. Började träna i fredags efter en antibiotikakur. Han är frisk nu men dom vill inte utsätta han för resan fram och tillbaka till Moskva...
Citera
2010-10-19, 21:32
  #2841
Medlem
DertyHarrys avatar
Fy fan vad jag fick äta upp mitt förra inlägg! Idag är det officiellt alltså på Uniteds hemsida att Rooney vill lämna så det var inga lösa spekulationer av tidningarna. Galet vad fort det kan vända, för några säsonger sedan hade vi Ronaldo och Rooney i laget, i januari kanske vi inte har någon superstjärna kvar alls.
Citera
2010-10-19, 21:35
  #2842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Fy fan vad jag fick äta upp mitt förra inlägg! Idag är det officiellt alltså på Uniteds hemsida att Rooney vill lämna så det var inga lösa spekulationer av tidningarna. Galet vad fort det kan vända, för några säsonger sedan hade vi Ronaldo och Rooney i laget, i januari kanske vi inte har någon superstjärna kvar alls.
Macheda? Bebe? Owen? Diouf? Welbeck? Ni har inte brist på anfallare
Citera
2010-10-19, 21:41
  #2843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Fy fan vad jag fick äta upp mitt förra inlägg! Idag är det officiellt alltså på Uniteds hemsida att Rooney vill lämna så det var inga lösa spekulationer av tidningarna. Galet vad fort det kan vända, för några säsonger sedan hade vi Ronaldo och Rooney i laget, i januari kanske vi inte har någon superstjärna kvar alls.
Nani är inte så långt ifrån och sen finns det ju flera med potential, typ Chicarito och Macheda men visst, jag förstår din poäng...
Citera
2010-10-19, 21:44
  #2844
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Pinsamma Unitedanhängare... Först är Rooney deras Gud och sen när han vill lämna så kallar man honom för massa skit och hatar honom.. Nu har dom förlorat sina 3 i särklass bästa spelare (CR,Tevez och räknar med att Rooney drar)..

19. Liverpool
20. Man UTD

Vill du inte förstå så behöver du inte. Vi kunde inte bry oss mindre. För övrigt var aldrig Tevez en av Uniteds tre viktigaste spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in