Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är inte detta smart på ett sätt? Om Rooney drar lär United få mer pengar, rooney hinner spela sig i form och få tillbaka sitt extremt höga marknadsvärde? Ska bli intressant hur fansen tar emot honom nästa gång på Old Trafford i vilket fall.
Nej, det är inte smart. Det är oerhört klumpigt. Om det här var en medveten strategi så har agenterna betett sig som riktiga ärkemongon. Ingen klubb kommer försöka värva honom i januari och han kommer inte att få tillbaka ett skyhögt marknadsvärde till sommaren heller. Det blir mycket svårare för honom att lämna klubben nu. Så jag har svårt att förstå agenternas agerande senaste veckan, det har varit idiotiskt agerat oavsett om målet från början var att förlänga eller lämna.