2009-11-06, 18:38
Medlem
nuendasts avatar
Första massagen

Mitt allra första besök på ett ställe med thaimassage skedde i Göteborg för nått år sedan. Man hade hört så mycket och man ville testa och se vad som kunde hända. Och skulle inget hända så hade man ju i alla fall en go massage att njuta av.

Då jag inte är jättevan att hitta i Göteborg så valde jag ett ställe som jag i alla fall kunde gå till utan att villa bort mig helt och hållet. Stället jag valde ligger nära Järntorget.

Gick dit och pröjsade för en timmes oljemassage. Halvsöt men allvarig tjej bad mig ta av allt och lägga mig på britsen medan hon skulle kolla något utanför. Klädde av mig naken och la handduken på baken.

Hon kom in och masserade kroppen med olika oljor. Olika dofter för olika delar av kroppen. Jag fick ligga på mage först. och under hela massagen uppfattade jag det som om hon stod och tryckte sitt underliv mot mig hela tiden. Efter ett tag var det dags att vända sig om. Hade fjong då jag hade syndiga tankar samt att jag då inbillade mig att hon tryckt underlivet mot mig. Hon visade inte en enda min om att hon såg min kuk och nu var helt blottad. men samtidigt brudde hon sig inte heller om att dölja den alls.

Hon gav hela framsidan en massage allt utom kuken. och hon tittade inte på mig en enda gång. ingen ögonkontakt och inga fingrar som visade någon slags fortsättning. Helt skön massage men ingen HE. Men när jag gick så sa hon: ask for me next time och så smilade hon. Var det en invit tro? Har inte blivit någon next time där.
Citera
2009-11-06, 18:55
Medlem
nuendasts avatar
Andra och tredje massagen

Mitt andra försök till masage kom efter att ha läst lite om thaimassage på den här bloggen: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6047877

En snubbe som heter Pär har den bloggen och han har skrivit en del om thaimassage i Finland och även lite i Borås, men privat massage. Nåväl eftersom jag och en god vän skulle åka kryssning tur och retur med vikingline till Åbo, med en dag i land, så kollade jag in bloggen ovan och fixade en karta så jag hade lite koll på en del ställen.

Vi festade hela vägen till Åbo och var lite smått slitna när vi kom iland tidigt på morgonen. Gick in till Åbo centrum och hittade nått att äta. Knallade runt lite och satt ett tag på en pub. Efter några öl tänkte jag kolla in det där med massage medan kompisen gick för att ha en privat stripshow med lapdance på ett sånt där showställe.

Hittade snabbt ett massageställe och pröjsade för en timme 30 euro. Men när jag låg där naken på en säng så var det inte den söta tjejen som tagit betalt som skulle ge massage utan en "inte vacker medelålders" tjock kvinna. Hyffsad massage först på ryggen sedan på magen. När det började närma sig slutet sa hon på engelska: I giv handjob erotic massage 50 euro". Men jag tackade nej, klädde på mig och gick därifrån.

Promenerade runt lite och hittade snart ännu ett ställe. en tjej, kanske 20 år, tog emot och ville ha 25 euro för en massage. Jag frågade om det var hon som skulle ge massagen och hon nickade. Skön massage över hela ryggen och hon pratade trevligt, men på engelska, hela tiden. väldigt vänlig tjej. när ja vände på mig sa hon att hon kunde göra lite extra om jag ville. jag frågade vad extra var och hon svarade 30 euro handmassage, 50 euro blowjob, 100 euro bom bom. jag tittade på henne och då sa hon bom bom is fucki fucki.

50 euro för ett blowjob fick det bli. Hon tvättade av kuken, träde på en kådis och gav mig ett otroligt blowjob med deepthroat och allt. Rena sug maskinen och jag har aldrig varit med om en tjej som sugit så skönt någonsin.

Det var massage två och tre för mig. Båda på samma dag. Höjdaren var blowjobbet och helt klart 50 euro.
Senast redigerad av nuendast 2009-11-06 kl. 19:05.
Citera
2009-11-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
...

wow nu blev jag ännu mer sugen att prova thaimassage! tack för den fina historian!
Citera
2009-11-06, 23:30
Medlem
R.Rs avatar
Somliga lär sig aldrig... RolloAff får en tillsägelse för PM request.
/Mod
Citera
2009-11-07, 13:47
Medlem
Wat Poo i Bangkok

Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
"Våra massöser är utbildade vid Wat Po Medical Center i Bangkok."

Verkar vara så att varenda tjej på varenda ställe har gått på detta ställe i Bangkok. Kan det verkligen stämma eller är det bara ett sätt att marknadsföra sina tjänster?

För mer eller mindre varenda thaimassge i sverige kör med detta, och även i danmark, finland och övriga länder jag varit i. Hur många har egentligen gått denna itbildning på plats i Bangkok? Verkar ju vara tusentals....

jag har även jag gått på Wat Poo i Bangkok en mycket gedigen utbildning som kostar ca. en månadslön för en fabri¨ksarbetare i Bangkok (6000 thb)

Det är rent skitsnack att alla är utbildade
Citera
2009-11-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB
Precis tvärtom. I ett forum diskuterar vi. Eller hur?
Eller är det så att vi bara ska byta tips om var det finns runkmassager. Har läst igenom tråden och det har gjorts försök tidigare att lyfta diskussionen.
Jag gillar bra oljemassage, men äcklas av kulturen som skapats på många massageställen i sth. I andra delar av landet är det annorlunda.
Jag tror att jag representerar medelsvensson här. Det kanske är dags att han kliver in i denna sörja av horgubbar, pervon, tonåriga oskulder och nyfikna fluktare.

Tyvärr så verkar det vara så att det omöjligt att få dom att förstå att det är fattiga kvinnor som tycker det är skit att runka Falanger , dom gör det av en enda anledning , och INTE för att dom gillar det !!
Citera
2009-11-07, 14:12
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackNINE
Eftersom du lägger upp det så, måste jag ju fråga.. Är det möjligt att som tjej få en bra massage med efterföljande extra?

Jag undrar också om någon kan svara på det här?
Måste väl vara möjligt att be om HE som tjej också, eller anses det vara mer ansträngande att pilla i en fitta istället för att runka en kuk? Något kulturellt tabu som kommer ivägen kanske?
Money talks liksom.
Citera
2009-11-07, 16:58
Medlem
torstenhingstens avatar
Var på thaimassage idag på ett ställe..fick skön jäkla massage och en snygg tjej i 30 års åldern masserade och knådade härligt och kuken stod ju som vanligt givvakt. Men hon ansträngde sig lite väl mkt..satt på mig i alla möjliga vinklar så det till slut kom ut luft ur krysset...fy fan vilken skrattattack jag fick..hon också......tog inget HE denna gång
Citera
2009-11-08, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Tyvärr så verkar det vara så att det omöjligt att få dom att förstå att det är fattiga kvinnor som tycker det är skit att runka Falanger , dom gör det av en enda anledning , och INTE för att dom gillar det !!

De som står och steker och säljer hamburgare på McD gör också det av en enda anledning och inte för att de gillar det.

Det är nog inte många som tror att tjejerna på thaimassage-ställena runkar faranger för att de gillar det. Inte ens deltagarna på det här forumet tror det. I så fall hade tjejerna gjort det gratis. Trots allt tycker jag att det finns olika grader av helvetet. Om de inte hade varit i Stockholm och runkat faranger, så hade de kanske varit i Tyskland och jobbat på bordell, eller jobbat på bar i Pattaya och knullat feta tyskar för småpengar. I Stockholm kan de tjäna ihop till nästan en halv månadslön genom att tillhandahålla HE åt en förhoppningsvis trevlig, artig, vänlig, snygg ung svensk man.

Det som är tragiskt är att tjejerna troligen inte får behålla pengarna själva. De skickar större delen av pengarna till sin familj i Thailand, till sina föräldrar. Det är ju också en del av den fina thailändska kulturen.

Jag tycker att det är viktigt att man visar tjejerna respekt, oavsett om de ger HE, eller om de "bara" ger en bra massage.
Citera
2009-11-08, 08:30
Medlem
Thaiarns avatar
HE eller inte?

Ibland är det svårt att avgöra om tjejen gör he eller inte men jag tror att jag har hittat en detalj som inte har felat så här långt. Om tjejen sätter sig din rumpa när hon masserar så har det så här långt varit ok med he. Jag pratade med en tjej som är utbildad och hon erbjuder inte he. Hon sa att det är helt uteslutet att sätta sig på en kunds rumpa. Vad säger ni stämmer det?
Mitt bästa massage ställe fick stänga så jag är tacksam för nya tips. Eller bästa ställe i Sverige ska man väl säga, på Soi Honey i Pattaya finns de bästa i världen och där behöver man ju inte ens fundera på vad som erbjuds.
Citera
2009-11-08, 08:54
Medlem
Respekt

OT: att de skickar pengar beror inte på den thailändska kulturen. Anledningen är att thailändarna saknar allmän pension. Barnen måste försörja sina föräldrar. Det handlar om fattigdom, inte kultur.
Om du vill hjälpa en fattig tjej och inte agera kriminellt - ge henne dricks. Och runka hemma själv istället.
Det är att behandla henne med respekt.

Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
De som står och steker och säljer hamburgare på McD gör också det av en enda anledning och inte för att de gillar det.

Det är nog inte många som tror att tjejerna på thaimassage-ställena runkar faranger för att de gillar det. Inte ens deltagarna på det här forumet tror det. I så fall hade tjejerna gjort det gratis. Trots allt tycker jag att det finns olika grader av helvetet. Om de inte hade varit i Stockholm och runkat faranger, så hade de kanske varit i Tyskland och jobbat på bordell, eller jobbat på bar i Pattaya och knullat feta tyskar för småpengar. I Stockholm kan de tjäna ihop till nästan en halv månadslön genom att tillhandahålla HE åt en förhoppningsvis trevlig, artig, vänlig, snygg ung svensk man.

Det som är tragiskt är att tjejerna troligen inte får behålla pengarna själva. De skickar större delen av pengarna till sin familj i Thailand, till sina föräldrar. Det är ju också en del av den fina thailändska kulturen.

Jag tycker att det är viktigt att man visar tjejerna respekt, oavsett om de ger HE, eller om de "bara" ger en bra massage.
Citera
2009-11-08, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB
OT: att de skickar pengar beror inte på den thailändska kulturen. Anledningen är att thailändarna saknar allmän pension. Barnen måste försörja sina föräldrar. Det handlar om fattigdom, inte kultur.
Om du vill hjälpa en fattig tjej och inte agera kriminellt - ge henne dricks. Och runka hemma själv istället.
Det är att behandla henne med respekt.

Åjo, en del om kultur och tradition tycker jag nog att det handlar om. Det är inte bara fattigdom.

Ja, jag brukar ge tjejerna dricks, utan att det förekommer HE. Ger du också tjejerna dricks när du går på massage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in