Mitt andra försök till masage kom efter att ha läst lite om thaimassage på den här bloggen:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6047877
En snubbe som heter Pär har den bloggen och han har skrivit en del om thaimassage i Finland och även lite i Borås, men privat massage. Nåväl eftersom jag och en god vän skulle åka kryssning tur och retur med vikingline till Åbo, med en dag i land, så kollade jag in bloggen ovan och fixade en karta så jag hade lite koll på en del ställen.
Vi festade hela vägen till Åbo och var lite smått slitna när vi kom iland tidigt på morgonen. Gick in till Åbo centrum och hittade nått att äta. Knallade runt lite och satt ett tag på en pub. Efter några öl tänkte jag kolla in det där med massage medan kompisen gick för att ha en privat stripshow med lapdance på ett sånt där showställe.
Hittade snabbt ett massageställe och pröjsade för en timme 30 euro. Men när jag låg där naken på en säng så var det inte den söta tjejen som tagit betalt som skulle ge massage utan en "inte vacker medelålders" tjock kvinna. Hyffsad massage först på ryggen sedan på magen. När det började närma sig slutet sa hon på engelska: I giv handjob erotic massage 50 euro". Men jag tackade nej, klädde på mig och gick därifrån.
Promenerade runt lite och hittade snart ännu ett ställe. en tjej, kanske 20 år, tog emot och ville ha 25 euro för en massage. Jag frågade om det var hon som skulle ge massagen och hon nickade. Skön massage över hela ryggen och hon pratade trevligt, men på engelska, hela tiden. väldigt vänlig tjej. när ja vände på mig sa hon att hon kunde göra lite extra om jag ville. jag frågade vad extra var och hon svarade 30 euro handmassage, 50 euro blowjob, 100 euro bom bom. jag tittade på henne och då sa hon bom bom is fucki fucki.
50 euro för ett blowjob fick det bli. Hon tvättade av kuken, träde på en kådis och gav mig ett otroligt blowjob med deepthroat och allt. Rena sug maskinen och jag har aldrig varit med om en tjej som sugit så skönt någonsin.
Det var massage två och tre för mig. Båda på samma dag. Höjdaren var blowjobbet och helt klart 50 euro.