Citat:
Ursprungligen postat av
Fidelio69
Okej, nu BTT.
Hur vanligt är det att tjejerna skippar kondom och kör barbacka?
Själv har jag inte blivit erbjuden sex utan kondom, men misstänker att om tjejen blir kåt så kanske hon struntar i det?
Jag har fått B2B och BJ utan gummi, visst finns risken för klamydia och svamp (säkert andra sjukdomar också men HIV känns väldigt avlägset), men jag skulle verkligen tveka innan jag kör in den utan kådis.
Hur vanligt är det att ni massagebröder gör extratjänster utan skydd?
Jag blev våldtagen en gång!
En dam som under hela massagen pratade om hur dumma de var i andra salonger, mäns syn på thailändskor och liknande. Sen började hon oombedd egga upp mig för att dra i snoppen underifrån. Jag vände på mig och blundade, helt plötsligt satt hon på lill-bulten
Frågade vad hon sysslade med och att jag inte bett om det, talade om att jag aldrig betalade för sex. Det var lugnt tyckte hon.
Först efter att chocken lagt sig tänkte jag på att det saknades skydd, och frågade ilsket vad hon tänkte på.
-"Jag kan inte få barn" var det enkla svaret, annat fanns tydligen inte i hennes sinnesvärld.
Kändes som att det var för sent att backa ur. Hela grejen var avtändande, så hon fick avsluta utan att det var nära avfyrning.
Dum som man är återvände jag för att byta stick i pälsen mot massage, riktigt bra sådan, fast med skydd såklart.
(Kanske väl recensionsliknande?)