2014-09-02, 10:43
Medlem
Är det nån som provat thaimassage i Uppsala ? Jag har hört att många inte ens kan massera. Kan nån ge tips om nåt bra ställe tack.
Citera
2014-09-02, 22:34
Medlem
Kan någon tipsa Om ett bra ställe i Gbg
Citera
2014-09-04, 08:50
Medlem
Fidelio69s avatar
Okej, nu BTT.

Hur vanligt är det att tjejerna skippar kondom och kör barbacka?

Själv har jag inte blivit erbjuden sex utan kondom, men misstänker att om tjejen blir kåt så kanske hon struntar i det?
Jag har fått B2B och BJ utan gummi, visst finns risken för klamydia och svamp (säkert andra sjukdomar också men HIV känns väldigt avlägset), men jag skulle verkligen tveka innan jag kör in den utan kådis.

Hur vanligt är det att ni massagebröder gör extratjänster utan skydd?
Citera
2014-09-04, 13:16
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Okej, nu BTT.

Själv har jag inte blivit erbjuden sex utan kondom, men misstänker att om tjejen blir kåt så kanske hon struntar i det?
Jag har fått B2B och BJ utan gummi, visst finns risken för klamydia och svamp (säkert andra sjukdomar också men HIV känns väldigt avlägset), men jag skulle verkligen tveka innan jag kör in den utan kådis.

En gång, en söndags trött lite äldre tjej som, vete fan hur det gick till
Men under massagen så teasade jag lite oxå brösten in under shortsen, vips var hon ur kläderna och jag ner och slickade rejält innan jag kände nu var det dax få lite själv och klev på : Gummi hmmm vart inte tanke/tid för sånt
Senast redigerad av Just4Me 2014-09-04 kl. 14:01.
Citera
2014-09-04, 15:23
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
En gång, en söndags trött lite äldre tjej som, vete fan hur det gick till
Men under massagen så teasade jag lite oxå brösten in under shortsen, vips var hon ur kläderna och jag ner och slickade rejält innan jag kände nu var det dax få lite själv och klev på : Gummi hmmm vart inte tanke/tid för sånt
Använder aldrig kådis.
No noja at all.
Citera
2014-09-04, 15:26
Medlem
Citat:
Okej, nu BTT.

Jag blev våldtagen en gång!
En dam som under hela massagen pratade om hur dumma de var i andra salonger, mäns syn på thailändskor och liknande. Sen började hon oombedd egga upp mig för att dra i snoppen underifrån. Jag vände på mig och blundade, helt plötsligt satt hon på lill-bulten
Frågade vad hon sysslade med och att jag inte bett om det, talade om att jag aldrig betalade för sex. Det var lugnt tyckte hon.
Först efter att chocken lagt sig tänkte jag på att det saknades skydd, och frågade ilsket vad hon tänkte på.
-"Jag kan inte få barn" var det enkla svaret, annat fanns tydligen inte i hennes sinnesvärld.
Kändes som att det var för sent att backa ur. Hela grejen var avtändande, så hon fick avsluta utan att det var nära avfyrning.
Dum som man är återvände jag för att byta stick i pälsen mot massage, riktigt bra sådan, fast med skydd såklart.
(Kanske väl recensionsliknande?)
Citera
2014-09-04, 18:32
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
-"Jag kan inte få barn" var det enkla svaret, annat fanns tydligen inte i hennes sinnesvärld.

En Pre-op katoey?
Citera
2014-09-05, 09:56
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Använder aldrig kådis.
No noja at all.
Begär aldrig tjejerna det? Tänkte att det borde ligga i deras intresse också...
Citera
2014-09-05, 12:46
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Begär aldrig tjejerna det? Tänkte att det borde ligga i deras intresse också...
Har fått frågan två gngr,men då kliver jag av.
Citera
2014-09-05, 22:02
Medlem
Har varit i djungeln alldeles för länge, jag får inte ens upp den, hoppas på någon extremt pervers varje gång, har ingen varit hos någon tokpervo =(
Citera
2014-09-06, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Har varit i djungeln alldeles för länge, jag får inte ens upp den, hoppas på någon extremt pervers varje gång, har ingen varit hos någon tokpervo =(

Kanske dax för rehab..Seriöst.Finns det någon på tråden som har varit på rehab pga massage med + beroende?

Har hört från ett par massöser att det är inte ovanligt att ha kunder som de anser vara beroende....och extran eskalerar åt mera udda önskemål...
Citera
2014-09-06, 12:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blygebert
Kanske dax för rehab..Seriöst.Finns det någon på tråden som har varit på rehab pga massage med + beroende?

Har hört från ett par massöser att det är inte ovanligt att ha kunder som de anser vara beroende....och extran eskalerar åt mera udda önskemål...

Det ligger mycket i det, har själv försökt 12stegs programmet, lika med noll, bögar flator samt jävligt olyckliga människor som träffas varenda söndag och talar om att de varit "nyktra" i så och så många dagar, en del runkar ihjäl sig, andra tittar på porr dygnet runt, så fanns det en som sa att han hade Thaimassage som favorit.
Det ger inte ett skit för mig, religion är också inkopplat, man måste tro på en högre makt.
Nej, det enda är att ta tag i problemet själv om man ser detta som ett problem
Jag ser det som en in i helvete dyr hobby som är mer än lättåtkomlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in