2010-07-06, 19:04
Medlem
Jag undrar lite vad är den här tråden till för om man inte får berätta om sina upplevelser?

TS har fått svar på sin fråga och då bör tråden låsas.
Citera
2010-07-06, 21:30
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Jag undrar lite vad är den här tråden till för om man inte får berätta om sina upplevelser?

Det är sagt sedan länge att berättelserna ska tas i den andra tråden.
Fast jag förstår vad du menar. Lite konstigt blir det. Vad ska tas upp här då?
Citera
2010-07-06, 22:51
Medlem
Citat:

ja, framför allt eftersom man av juridiska skäl inte bör skriva ordentliga recensioner i vilket fall.
Citera
2010-07-07, 06:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Letar ett frächt thaimassage institut med duktiga massörer,givetvis är happy ending en självklarhet för mig efter flera dygns vaket och arbeta....

Stockholm vi talar om nu.

Vad får jag betala för massage+HE?

Tacksam för svar på mina nybörjarfrågor, första gången jag äntrar denna stora stad och har tid att unna mig ngt litet extra.
Citera
2010-07-07, 07:48
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Hoppas Shalashaska kan svara på det, men jag gissar att den här tråden är till för att kunna föra en allmän diskussion om thaimassage med tillhörande extratjänster där vi kan ställa frågor om hur massagen går till rent generellt, var det kan fås (utan att namnge själva salongerna), hur mycket det kostar, hur man ska hitta de rätta salongerna etc, men även diskutera politiska, juridiska, moraliska m.fl. aspekter kring thaimassage och de extratjänster som erbjuds. Recensionstråden är väl, vad jag förstår, till för att skriva om de personliga upplevelserna från våra egna besök där.

Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
[...]Vad får jag betala för massage+HE?[...]

Det vanliga är 400 kr för oljemassage, med 300-500 kr för HE, det varierar dock rätt mycket men det spannet är vanligast.
Citera
2010-07-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Letar ett frächt thaimassage institut med duktiga massörer,givetvis är happy ending en självklarhet för mig efter flera dygns vaket och arbeta....

Stockholm vi talar om nu.

Vad får jag betala för massage+HE?

Tacksam för svar på mina nybörjarfrågor, första gången jag äntrar denna stora stad och har tid att unna mig ngt litet extra.

400+300

Det billigaste jag betalat för hela paketet var 500, i en salong söder om Söder.
Citera
2010-07-08, 08:34
Medlem
Testade ett nyöppnat ställe i sollentuna. Fick ingen HE men det gör inget eftersom massagen var perfekt. Självklart kan det vara skönt med HE men det är sällan massagen är riktigt bra på sådana ställen.
Har testat 6 massage ställen. Endast 2 av dom höll hög klass när det gäller massage resten var skräp och den gemensamma nämnaren var att alla dessa gav HE.
Citera
2010-07-08, 16:25
Medlem
torstenhingstens avatar
Det är så otroligt skönt med en bra massage och som grädden på moset lite knådande av lillePer

Men ovan säger så är det väldigt många ställen som bara går direkt på HE...Är väl där pengarna finns att hämta antar jag
Citera
2010-07-08, 19:18
Medlem
Jag tycker det är upphetsande att bli masserad på min rumpa, kan man be dem knåda lite extra där? Ställer dom upp på det?
Kan man tom få ett finger i anus?
Vad har ni för erfarenheter?
Citera
2010-07-09, 20:04
Medlem
Nytt ställe finns i Skärholmen, men är dåligt. Gå dit på egen risk.
Citera
2010-07-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
Nytt ställe finns i Skärholmen, men är dåligt. Gå dit på egen risk.

På vilket sätt är det dåligt?
Citera
2010-07-10, 12:11
Medlem
Kollade på regeringskansliets hemsida om sexköpslagen. http://www.regeringen.se/sb/d/2593/a/116601. Där kan man läsa följande: "Med sexuell förbindelse menas i första hand samlag, men även annat sexuellt umgänge omfattas av begreppet ". Hur räknas avrunkning? Någon som vet om någon har blivit dömd för att köp av en handtralla? Har det prövats i domstol? Man kommer ju ihåg från Bill Clintons glada dagar att det finns olika uppfattningar om vad som räknas som sex.
Så var sätter det svenska rättsväsendet gränsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in