Jag bodde tidigare i Stockholm och gick de åren varje vecka på thaimassage. Jag och min dåvarande sambo gick tillsammans till ett och samma ställe alla åren och det ligger på Kungsholmen. Det är ett ställe jag verkligen kan rekommendera och de erbjuder bara seriös massage. De har sett att jag alltid kom dit med min tjej och vi hade var sin favvotjej som massör. Dock hände några gånger att hon var sjuk och jag fick någon annan. Inga konkreta erbjudanden men det skiljer väsentligt mellan tjejerna massager. En del är mer intima än andra.
När jag nu är i Sthlm på genomresa så går jag ofta på massage. Då har jag testat lite nya ställen utan att ha min tjej med mig

Det har varit varierande kvalitet. Ett ställe var rätt så bra och jag fick en skaplig ribba men tjejen var proffsig och gjorde ingen notis om detta. Men helt säkert visste hon det. Jag låg på rygg och hon satt över mina lår och hennes händer tryckte stenhårt i mina ljumskar. Med min snopp mellan händerna... Pinsamt samtidigt som det är lite upphetsande.
Ett annat ställe var det ingen annan än jag som var där. Jag är alltid lite skeptisk och litar inte på att hänga kläder med värdesaker och sen höra att någon kommer in i rummet utan att man ser vem. Denna gång kom det in en tjej till i rummet. Trodde hon skulle hämta något men hon började direkt hjälpa till. Massage av två tjejer samtidigt. Det var både bra och dåligt. Det var svårt att slappna av då tjejerna tryckte hårt på var sida om kroppen... Efter ryggen var klar hade jag fått ett halvstort stånd och när jag vände mig så fick jag lite svung på snoppen så den klatchade på magen. Tjejerna fnittrade hejdlöst och jag fick några trevliga blickar...
Jag ska till Halmstad nästa vecka, Göteborg veckan strax innan jul och sen Stockholm.
Är det någon som har några bra tips eller erfarenheter att dela från massage från de städerna?
Tar oftast thai eller oljemassage, minst en timme och vill betala mellan 300-500.
MVH ABC