2009-11-08, 11:57
Medlem
Självklart

Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Åjo, en del om kultur och tradition tycker jag nog att det handlar om. Det är inte bara fattigdom.

Ja, jag brukar ge tjejerna dricks, utan att det förekommer HE. Ger du också tjejerna dricks när du går på massage?

Jo, visst ger jag dricks.

För mig handlar HE och prostitution om människovärde.
En liknelse: Låt säga att du var riktigt fattig, hur skulle du må om du tvingades suga av rika, feta gubbar? Visst, du gör ett val. Men samhället säger också att det är fel genom att stifta en lag som värnar människovärdet. Staten talar på det sättet om att det är fel att att bögen utnyttjar din fattigdom.
I prostitution är det ont om empati.
Citera
2009-11-08, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB

En liknelse: Låt säga att du var riktigt fattig, hur skulle du må om du tvingades suga av rika, feta gubbar? Visst, du gör ett val. Men samhället säger också att det är fel genom att stifta en lag som värnar människovärdet. Staten talar på det sättet om att det är fel att att bögen utnyttjar din fattigdom.
I prostitution är det ont om empati.

Nu har det väl aldrig gjorts någon studie över hur thailändskor som säljer avrunkningar mår av det. Men jag är ganska säker på att de psykiska följerna är betydligt mindre än vad som har visats för dem som prostituerar sig "fullt ut" i hemlandet. Personligen tycker jag att om man jämför med vilka alternativ som står till buds för de här tjejerna så är det förhållandevis oskyldigt att vid förfrågan säga ja till en avrunkning. Inte för att jag själv fattar vad man får ut av att betala för en sån.

I övrigt håller jag med om att många (inte alla) som förespråkar prostitution har en människosyn som är helt sanslös, på gränsen till psykopatvarning.
Senast redigerad av Stahl1 2009-11-08 kl. 12:51.
Citera
2009-11-08, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB

En liknelse: Låt säga att du var riktigt fattig, hur skulle du må om du tvingades suga av rika, feta gubbar?

För det första tycker jag du överdriver betydelsen av ett simpelt handjobb.

För det andra är det väl fattigdomen i sig som bekämpas, inte hur tjejer i Thailand väljer att tjäna lite extra pengar? Jag skulle inte suga av gubbar för pengar såvida det inte gällde liv eller död. Thailändska tjejer svälter knappast till döds om de inte säljer sex.
Senast redigerad av Välvillig 2009-11-08 kl. 12:47.
Citera
2009-11-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Thailändska tjejer svälter knappast till döds om de inte säljer sex.

Ja men då så.
Citera
2009-11-08, 19:05
Medlem
Citat:
Vi pratar inte om tjejer som går runt i Calcuttas slum och letar i soptunnorna efter mat. Vi pratar om tjejer som inte bara har råd med flybiljett till Sverige utan även med laptops, mobiltelefoner och snygga kläder.

Ska du tycka synd om thailändska gästarbetare i Sverige tycker jag du kan skänka bärplockarna i Norrland en tanke. De har det inte så roligt.

http://www.redcross.se/RKSF/sfdesign.nsf/main?openagent&layout=nyheter&docid=B5123AF5BBDB94 38C1257623003FC154&menu0=0&menu1=2

Nu pratar du en hel del skit måste jag säga, de flesta tjejerna här på Thaisalonger är fattiga tjejer från Isaan, Jag lever flera månader varje år där uppe i nordost och måste nog säga att dom är förbannat fattiga.

Om dom kommer hit till Sverige med Laptops mm.m så har dom fått dessa av nån Farangidiot som bjudit hit dom och inte fattar vad dom sysslar med här i Sverige. Många är rent prostutierade ,dvs. dom gör hembesök hos massagekunder, dom här tjejerna kan inte mycket om massage utan har varit ett bra tag i Pattis eller liknande . Det vet du säkert om du varit på så många Thaisalonger som du ger sken av. Min Thaifamilj har mat för dagen , ett gammalt trähus på pålar, en motorcykel(gammal),De har även fått en TV av mig men sen är det inte mer , dom är mycket stolta hårt arbetande FATTIGA människor som måste jobba 12 timmar varje dag för att få ihop till brödfödan , ca 150 THbt är en dagslön i Isaan.
Citera
2009-11-09, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Nu pratar du en hel del skit måste jag säga, de flesta tjejerna här på Thaisalonger är fattiga tjejer från Isaan, Jag lever flera månader varje år där uppe i nordost och måste nog säga att dom är förbannat fattiga.

Om dom kommer hit till Sverige med Laptops mm.m så har dom fått dessa av nån Farangidiot som bjudit hit dom och inte fattar vad dom sysslar med här i Sverige. Många är rent prostutierade ,dvs. dom gör hembesök hos massagekunder, dom här tjejerna kan inte mycket om massage utan har varit ett bra tag i Pattis eller liknande . Det vet du säkert om du varit på så många Thaisalonger som du ger sken av. Min Thaifamilj har mat för dagen , ett gammalt trähus på pålar, en motorcykel(gammal),De har även fått en TV av mig men sen är det inte mer , dom är mycket stolta hårt arbetande FATTIGA människor som måste jobba 12 timmar varje dag för att få ihop till brödfödan , ca 150 THbt är en dagslön i Isaan.

En laptop kostar nuförtiden inte mer än 2-3000 kr så det är väl inget direkt tecken på rikedrom.

Jag har iaf fått bra kontakt med två massagetjejer och båda har berättat en hel del om sin bakgrund och sina liv. Den ena tjejen brukar chatta med mig på msn och visa bilder på hennes familjs hus i Thailand. Hon är långtifrån fattig men hon tycker att 8000-12000 kr i månaden skattefritt för att jobba på massagesalong i Sverige är lockande.

Den andra tjejen är lite äldre och är permanent bosatt i Sverige sen ett par år tillbaka. Hon har berättat om sin systerdotter som går har fått stipendium och går i någon elitskola i Thailand. Hon har släktingar i Tyskland som tar Ryan Air till Stockholm någon gång per år och hälsar på henne. Inte heller i hennes fall har jag fått intrycket att hennes familj skulle vara direkt fattig.

Kanske är dessa två undantag, vad vet jag. Jag har iaf aldrig blivit erbjuden vare sig hembesök eller mer avancerade sexuella tjänster trots att jag alltid är trevlig mot tjejerna.
Citera
2009-11-09, 18:12
Medlem
Citat:
En laptop kostar nuförtiden inte mer än 2-3000 kr så det är väl inget direkt tecken på rikedrom.

Jag har iaf fått bra kontakt med två massagetjejer och båda har berättat en hel del om sin bakgrund och sina liv. Den ena tjejen brukar chatta med mig på msn och visa bilder på hennes familjs hus i Thailand. Hon är långtifrån fattig men hon tycker att 8000-12000 kr i månaden skattefritt för att jobba på massagesalong i Sverige är lockande.

Den andra tjejen är lite äldre och är permanent bosatt i Sverige sen ett par år tillbaka. Hon har berättat om sin systerdotter som går har fått stipendium och går i någon elitskola i Thailand. Hon har släktingar i Tyskland som tar Ryan Air till Stockholm någon gång per år och hälsar på henne. Inte heller i hennes fall har jag fått intrycket att hennes familj skulle vara direkt fattig.

Kanske är dessa två undantag, vad vet jag. Jag har iaf aldrig blivit erbjuden vare sig hembesök eller mer avancerade sexuella tjänster trots att jag alltid är trevlig mot tjejerna.
Dom flesta är schyssta tjejer som inte tycker detta att runka Falang är nåt att skryta om, dom är ganska tysta utåt om detta. Du skall dock veta att sanning är ganska subjektivt hos dessa Thaitjejer, var och varannan har släktingar i Tyskland , Usa, m,m, Att ljuga om sin bakgrund är dom djävligt duktiga på. Att man kom med en farang som hämtade upp en i Pattis är inget dom normalt berättar utan det finns andra hopdiktade förklaringar om detta. Du skall veta att jag har stor erfarenhet av att prata med dessa tjejer, jag lyssnar ofta för att efter en stund fråga dom varför Thai ljuger så mycket. Dom gillar inte alls att jag lyssnat en längre stund utan att dom vet om att jag förstår vad dom säger. Mycket sanningar kommer då fram , många kommer hit med en idiot till farang som behandlar dom som skit, tyvärr så finner dom sig i detta tills dom hittar nåt bättre när dom väl har fått sitt PUT.
Dom har liksom inte mycket att välja på
Citera
2009-11-09, 18:33
Medlem
satt och diskuterade med sambon, kan man som tjej få "happy ending" eller är det reserverat för män? Nån som vet? Kan man få det som tjej vet jag en som kommer prova....

jag...
Citera
2009-11-09, 19:11
Medlem
Men vänta nu lite...

Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
satt och diskuterade med sambon, kan man som tjej få "happy ending" eller är det reserverat för män? Nån som vet? Kan man få det som tjej vet jag en som kommer prova....

jag...

Vill du att en tjej som möjligtvis runkat kukar halva dagen, pillar din tjej i fittan...??? Ok...
Citera
2009-11-09, 20:33
Medlem
Thai

Jag bodde tidigare i Stockholm och gick de åren varje vecka på thaimassage. Jag och min dåvarande sambo gick tillsammans till ett och samma ställe alla åren och det ligger på Kungsholmen. Det är ett ställe jag verkligen kan rekommendera och de erbjuder bara seriös massage. De har sett att jag alltid kom dit med min tjej och vi hade var sin favvotjej som massör. Dock hände några gånger att hon var sjuk och jag fick någon annan. Inga konkreta erbjudanden men det skiljer väsentligt mellan tjejerna massager. En del är mer intima än andra.

När jag nu är i Sthlm på genomresa så går jag ofta på massage. Då har jag testat lite nya ställen utan att ha min tjej med mig Det har varit varierande kvalitet. Ett ställe var rätt så bra och jag fick en skaplig ribba men tjejen var proffsig och gjorde ingen notis om detta. Men helt säkert visste hon det. Jag låg på rygg och hon satt över mina lår och hennes händer tryckte stenhårt i mina ljumskar. Med min snopp mellan händerna... Pinsamt samtidigt som det är lite upphetsande.

Ett annat ställe var det ingen annan än jag som var där. Jag är alltid lite skeptisk och litar inte på att hänga kläder med värdesaker och sen höra att någon kommer in i rummet utan att man ser vem. Denna gång kom det in en tjej till i rummet. Trodde hon skulle hämta något men hon började direkt hjälpa till. Massage av två tjejer samtidigt. Det var både bra och dåligt. Det var svårt att slappna av då tjejerna tryckte hårt på var sida om kroppen... Efter ryggen var klar hade jag fått ett halvstort stånd och när jag vände mig så fick jag lite svung på snoppen så den klatchade på magen. Tjejerna fnittrade hejdlöst och jag fick några trevliga blickar...

Jag ska till Halmstad nästa vecka, Göteborg veckan strax innan jul och sen Stockholm.

Är det någon som har några bra tips eller erfarenheter att dela från massage från de städerna?

Tar oftast thai eller oljemassage, minst en timme och vill betala mellan 300-500.

MVH ABC
Citera
2009-11-09, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky10
Vill du att en tjej som möjligtvis runkat kukar halva dagen, pillar din tjej i fittan...??? Ok...

Hon tvättar väl händerna emellan får jag hoppas innan hon pillar mig i fittan... Tror du att en tjej kan få "happy ending"?? Det var det som var frågan inte huruvida min sambo skulle bry sig om en annan tjej pillar mig i fittan el ej...
Citera
2009-11-10, 08:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
Hon tvättar väl händerna emellan får jag hoppas innan hon pillar mig i fittan... Tror du att en tjej kan få "happy ending"?? Det var det som var frågan inte huruvida min sambo skulle bry sig om en annan tjej pillar mig i fittan el ej...
Varför skulle en ung, vacker tjej betala för detta när hon kan få vem hon vill, när och var hon vill gratis?
Fattar inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in