2009-04-12, 21:31
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Pruta till 300 borde ju gå om man är lite snål...

Kanske inte är i ett sånt läge att man bryr sig om att pruta.
Citera
2009-04-13, 09:44
Medlem
Oljemassage i GBG city/öster

Var på ett trevligt stäle i City/öster. Dörren är alltid låst, så de släpper inte in vem som helst. 3 eller 4 grymt fräscha tjejer i 30-årsåldern när jag var där senast. Blev erbjuden 1,5 timmar oljemassage för 500 spänn. Gick in o näckade. Efter 5 min frågade tjejen om jag ville ha en tjej till som masserade? Kom överens om 900 för båda och vips hade jag två läckra brudar som masserade mig överallt. Började försiktigt ta på den ena och fick bara leende tillbaka. Klämde på henne överallt (lyckades tom knäppa upp hennes BH och leka lite med tuttarna)! I början la de en handduk över kuken, men den tog jag helt enkelt bort efter en stund o då fick den oxå lite kläm o smekningar. Tjejerna var grymt imponerde av min storlek o mätte o jämförde den med sina underarmar flera gånger!

Vid ett tillfälle låg jag på mage o den ena tjejen masserade min prostata/pung o den andra smekte ollonet skönt. Var xtremt nära att komma där, helt utan några extra pengar, men jag höll emot. ;-)

Dock blev det inget HE den gången. Tiden tog slut o tjejerna packade ihop o gick. Antagligen hade jag kunnat deala till mig ett HE, men jag var antagligen inte helt uppmärksam på signalerna, och dessutom var jag nöjd med stunden ändå!

Hur som helst tror jag att jag komer att bli stammis där. Fanns het klart löfte om mer i luften!!! Jag utgår från att det är ett bra tecken att man inte blir erbjuden hela menyn vid första besöket...

Är det någon som har erfarenhet av stället i Frölunda?
Citera
2009-04-15, 21:34
Medlem
Tro det eller ej men nu har det öppnat en Thaimassage i Lidköping, undrar, undrar....
Citera
2009-04-15, 23:44
Medlem
neogeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert

är detta ett ja ?
Citera
2009-04-16, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
är detta ett ja ?

Citera
2009-04-21, 05:03
Medlem
Hobe

vart ligger detta ställe som du nämner???
Citera
2009-04-22, 11:32
Medlem
Snyggast

Ja ja det där med HE är nog bra. Men för oss som bara vill ha lite
skön semesterretrokänsla på rygg o ben var har finns de snyggaste thai-tjejerna i Stockholm. Kikade in på ett ställe utanför stan och det såg ju ut som Jurassic Park där inne... / Pz
Citera
2009-04-22, 18:09
Medlem
Någon som vet nån bra thai massage i skåne??
Senast redigerad av Jimmy9876 2009-04-22 kl. 18:19.
Citera
2009-04-23, 06:03
Medlem
BlueStars avatar
En kort uppdatering bara angående mitt tidigare inlägg där jag rekommenderade Citys onsdagsupplaga. Numera är det torsdagens upplaga som gäller då tidningen fr.o.m. den här veckan endast kommer ut måndagar och torsdagar:

http://stockholm.city.se/
Citera
2009-04-23, 17:46
Medlem
Söker massage ställe i malmö-lund regionen där man kan va naken under massagen. Det behöver INTE erbjudas happy-ending. Vet att de ska finnas men har varit på 2 ställen, och där va de "kalsong på" som gällde :-(
Citera
2009-04-24, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romeo must die
någon som kan pm mej om bra ställe i bromma eller solna me happy end
finns fem stycken
Citera
2009-04-24, 17:40
Medlem
Jag har....

...aldrig blivit erbjuden Happy Ending på något av de 10-tal thaimassagerna jag varit på. jag har nog varit på minst 25 andra vanliga klassiska massager också, likaså där.. helt dött.. kalsonger på.

Jag tror det är en myt det här med happy ending, i varje fall i sverige!

Jag bor i Lund. Så OM!!?? ni vet något ställe i närheten så skicka gärna PM...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in