2009-11-02, 15:19
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackNINE
Eftersom du lägger upp det så, måste jag ju fråga.. Är det möjligt att som tjej få en bra massage med efterföljande extra?

Det kan nog vara svårare tror jag, svårt att veta då jag inte direkt kan testa

Tror nog att möjligheten finns, med rätt massös och/eller med rätt antal pengar.
Citera
2009-11-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xdin
hej ,

har någon varit på Thai Watpho Massage i Hisings Kärra, Klockarevägen 56?
Hon tar 580:- för en timme massage, låter sjukt dyrt, är det värt?

Hon va en av dom absolut första. Om hon inte ändrat sig nåt alldeles väldigt så råder jag dig att inte fråga henne. Absolut ingen HE. Nu är det många år sen jag va hos henne. Hon böjer och bänder så att man är helt mör efteråt. Vädigt osensuellt, men kanonduktig på vad hon gör.
Citera
2009-11-03, 13:36
Medlem
Kalmar - kronoberg län

Finns det något bra ställe i kalmar län? eller i växjö trakten?
Citera
2009-11-04, 14:49
Medlem
några ställen alls i uppsala?

någon som har koll?
Citera
2009-11-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackncoke
några ställen alls i uppsala?

någon som har koll?

Jag har sett 3 st... provat 2 av dem. På ena stället påstod en av tjejerna att det fanns 5 st i Uppsala...
Citera
2009-11-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Jag har sett 3 st... provat 2 av dem. På ena stället påstod en av tjejerna att det fanns 5 st i Uppsala...

Så... rekomenderar du någon av de två
Citera
2009-11-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackncoke
Så... rekomenderar du någon av de två

egentligen inte... två av de sämsta som jag provat... men visst bättre än ingenting om du nu inte har möjlighet att åka till Stockholm
Citera
2009-11-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
egentligen inte... två av de sämsta som jag provat... men visst bättre än ingenting om du nu inte har möjlighet att åka till Stockholm

Så inga glada avslut
Citera
2009-11-06, 05:50
Medlem
Har läst cirka 15 sidor nu och har bestämt mig för att ta och besöka ett ställe i Sundbyberg nu till helgen under min Sthlms vistelse, vet någon om det är något att ha?

Kollade på hitta.se och om man tittade på dom sajterna som såg relativt B ut verkar det som alla tar 350:- för en oljemassage och det kan det ju vara värt HE eller inte

Men ett par saker som slagit mig...runkar dom alltid tills man kommer? Isånt fall kan man ju köra en tight skinnbanjo någon halvtimme innan för att hålla sig längre right?

Och vad har dom för kläder på sig, och brukar dom tas av vid önskemål?

Ser gärna ett par bra svar innan lördag, fred!
Citera
2009-11-06, 06:48
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xarpi045
Men ett par saker som slagit mig...runkar dom alltid tills man kommer? Isånt fall kan man ju köra en tight skinnbanjo någon halvtimme innan för att hålla sig längre right?

Och vad har dom för kläder på sig, och brukar dom tas av vid önskemål?

Erbjuder de HE så runkar de självfallet tills du kommer och sperman torkas bort med toalett- eller hushållspapper, och ofta torkar de även av dig efteråt med en handduk och varmt vatten. De har i regel helt vanliga kläder på sig, inte underkläder och högklackat, om du nu trodde det. Om de tar av dessa vid önskemål vet jag inte, har aldrig frågat, men det är väl möjligt mot ytterligare en avgift, du kan ju försöka.
Citera
2009-11-06, 18:07
Medlem
Skåne

Bestämde mig efter att ha läst hela den här långa tråden att göra mitt premiärbesök på en thai-massagesalong. Hittade bara två i den närmsta stora staden där jag bor. Prislappen bestämde så 75min oljemassage för 350:- bokades. När jag kom in så var det en hel drös med thai-damer där som satt och pratade. Nåväl jag presenterade mig och blev inledd i ett rum bakom entrérummet av en liten söt tjej.
Eftersom det var första gången så visste jag inte om jag skulle ta av alla kläderna eller behålla kallingarna på.
Jag bestämde mig för att vara lite smidig och behöll dom på. När tjejen kom tillbaka så sa hon att jag skulle ta av dom också. Okeeej, my bad. Av med dom och upp på britsen på mage.
Detta kändes lite konstigt faktiskt. Jag har varit på en väldans massa massage i mitt liv. Vanlig klassisk alltså och där är det ju noga med att vara proper.

Nåväl, tjejen la på flera handdukar och började massera. Och visst det var ju väääldans nära "grejorna" emellanåt och det var fanimej omöjligt att vara opåverkad. Det var ju så jävla skönt.
När baksidan var klar så sa hon "turn around" och tja, jag tror att apparaten krympte av ren nervositet. Visst handduken var ju kvar men iallafall. Nybörjare på detta ju.
Mer massage följde och ljumskmassagen var ju svår. Kändes som man fick tänka på snögubbar, Olof Palmes valtal, ryska kulstöterskor o s v för att hålla grejen i schack.
Kanske onödigt om man nu skulle satsa på att se om det gick att få "mer" massage. Skit samma, hela massagen var oerhört skön och det enda som inte fick sig massage var skrevet. Jo faktiskt, händer, huvud, nacke, ben o s v. För 350 spänn!!!
Det kändes, trots min debut, mer naturligt med denna massage än med vanlig klassisk. Det var efter ett tag helt ok att vara helt naken. Kallingarna hade bara ställt till besvär såhär när man funderar efteråt.

Nåväl, det blev inget HE denna gång och kanske det aldrig blir det på detta ställe men jag kommer definitivt att gå dit fler gånger för det var som sagt oooootroligt skönt och slår alla klassiska massager jag har fått.

Knappast det mest lyxiga ställe man kan tänka sig men bra pris, kononmassage och en väldans söt och trevlig tjej. Helt klart ett väl värt besök och spenderade pengar.
Skulle det "hända" här så återkommer jag med ny rapport. Vissa har det ju "hänt" något för när de varit på samma ställe några gånger.

Tur man läste här på forumet annars hade man kanske aldrig testat en Thai-salong. Kanske ska testa den riktiga Thai-massagen också någon gång framöver.

Hepp!
Senast redigerad av mrwhy 2009-11-06 kl. 18:13.
Citera
2009-11-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrwhy
Bestämde mig efter att ha läst hela den här långa tråden att göra mitt premiärbesök på en thai-massagesalong. Hittade bara två i den närmsta stora staden där jag bor. Prislappen bestämde så 75min oljemassage för 350:- bokades. När jag kom in så var det en hel drös med thai-damer där som satt och pratade. Nåväl jag presenterade mig och blev inledd i ett rum bakom entrérummet av en liten söt tjej.
Eftersom det var första gången så visste jag inte om jag skulle ta av alla kläderna eller behålla kallingarna på.
Jag bestämde mig för att vara lite smidig och behöll dom på. När tjejen kom tillbaka så sa hon att jag skulle ta av dom också. Okeeej, my bad. Av med dom och upp på britsen på mage.
Detta kändes lite konstigt faktiskt. Jag har varit på en väldans massa massage i mitt liv. Vanlig klassisk alltså och där är det ju noga med att vara proper.

Nåväl, tjejen la på flera handdukar och började massera. Och visst det var ju väääldans nära "grejorna" emellanåt och det var fanimej omöjligt att vara opåverkad. Det var ju så jävla skönt.
När baksidan var klar så sa hon "turn around" och tja, jag tror att apparaten krympte av ren nervositet. Visst handduken var ju kvar men iallafall. Nybörjare på detta ju.
Mer massage följde och ljumskmassagen var ju svår. Kändes som man fick tänka på snögubbar, Olof Palmes valtal, ryska kulstöterskor o s v för att hålla grejen i schack.
Kanske onödigt om man nu skulle satsa på att se om det gick att få "mer" massage. Skit samma, hela massagen var oerhört skön och det enda som inte fick sig massage var skrevet. Jo faktiskt, händer, huvud, nacke, ben o s v. För 350 spänn!!!
Det kändes, trots min debut, mer naturligt med denna massage än med vanlig klassisk. Det var efter ett tag helt ok att vara helt naken. Kallingarna hade bara ställt till besvär såhär när man funderar efteråt.

Nåväl, det blev inget HE denna gång och kanske det aldrig blir det på detta ställe men jag kommer definitivt att gå dit fler gånger för det var som sagt oooootroligt skönt och slår alla klassiska massager jag har fått.

Knappast det mest lyxiga ställe man kan tänka sig men bra pris, kononmassage och en väldans söt och trevlig tjej. Helt klart ett väl värt besök och spenderade pengar.
Skulle det "hända" här så återkommer jag med ny rapport. Vissa har det ju "hänt" något för när de varit på samma ställe några gånger.

Tur man läste här på forumet annars hade man kanske aldrig testat en Thai-salong. Kanske ska testa den riktiga Thai-massagen också någon gång framöver.

Hepp!

Grattis till en lyckad upplevelse. Thai-massage (eller oljemassage för att vara korrekt) är mycket bättre än vanlig traditionell massage (svensk massage som den heter) även om den också är bra. Kan även tipsa om kinesisk tuina (osäker på stavningen) som är väldigt bra och det närmaste helkropps massage man kan komma...

Det är skönt att vara utan kalsonger eftersom de oftast annars skaver.

Det bästa med thai-massage salonger är att man inte behöver boka tid utan det är för det mesta bara kliva in och få en tid... eller i värsta fall ta en extra promenad för att hitta en ledig plats..

Har blivit erbjuden HE men inte nappat och man behöver inte alls fråga om det..

En fråga till er som fått extra massage... är det inte ett himla anti klimax egentligen... ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in