2010-03-18, 19:37
Medlem
Den bästa jag haft är lite äldre, svårt att avgöra hennes ålder, men kanske 35-40. Bra teknik på alla sätt. Och trevlig att prata med.
Citera
2010-03-19, 12:02
Medlem
Finns många äldre som är bra dom kan sin sak
Citera
2010-03-19, 18:31
Medlem
Shalashaskas avatar
Sammanfogar "massage Norrtälje!!?" med den befintliga thaimassage-tråden.
/Mod
Citera
2010-03-21, 22:17
Medlem
R.Rs avatar
Thai, HE och diskretion tråden nu sammanfogad med denna.
/Mod
Citera
2010-03-22, 20:42
Medlem
Jag har en liten fråga som är relaterad till det här. Vår familj har hand om ett husdjur just nu och då jag gick på promenad med den så har jag några gånger gått förbi ett ställe som tidigare inte alls tänkt på vad det är eller lagt märke till. Men när vi gick förbi där när jag rastade den så kunde jag inte undgå att lägga märke till att det verkade vara många unga asiatiska tjejer där. Såg sen att det stod att det var thai massage. Eftersom jag inte vet nånting om sånt här så undra jag:

Vad brukar ingå i thai massage? Det här "happy ending" som man hör om, vad exakt innebär det och hur vanligt är det att sånt erbjuds på thai massage ställen? Sen undrar jag också hur vanligt det är att någon annan, exempelvis kriminella element, står bakom verksamheten och styr över tjejerna?
Citera
2010-03-22, 20:52
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Vad brukar ingå i thai massage? Det här "happy ending" som man hör om, vad exakt innebär det och hur vanligt är det att sånt erbjuds på thai massage ställen?

Thaimassage är lite hårdare kroppsmassage medan oljemassage, som rekommenderas om man hoppas på lite extratjänster, är en mjukare form av massage. I Stockholmsområdet är det mycket vanligt med HE och ibland kan man även bli erbjuden mer. Läs gärna det här inlägget:

https://www.flashback.org/sp22029428

Så kan det gå till om man har tur...
Citera
2010-03-22, 22:47
Medlem
Citat:
Vad brukar ingå i thai massage? Det här "happy ending" som man hör om, vad exakt innebär det och hur vanligt är det att sånt erbjuds på thai massage ställen? Sen undrar jag också hur vanligt det är att någon annan, exempelvis kriminella element, står bakom verksamheten och styr över tjejerna?

Om ägaren betalar uselt och utgår från att tjejerna drar in lönen via handarbete så är det ju en form av koppleri.

Jag har regelbunden kontakt med en thaitjej som jobbar på en salong och hon vet inte vem ägaren är, all hennes kontakt går via thaimadamen som är chef på salongen. Någon detaljstyrning av tjejerna är det alltså inte fråga om i hennes fall.
Citera
2010-03-23, 00:31
Medlem
Tack för svaren, Bluestar och Välvillig. Det rör sig om Stockholm, om än en ganska oglamorös lokal långt ifrån innerstan så att säga. Men det är alltså troligt att dom erbjuder HE? Har aldrig gjort nåt sånt förut, och vet inte om jag skulle våga fråga dem. Om jag nu mot förmodan väljer att gå dit alltså. Men samtidigt ligger det så nära där jag bor..
Citera
2010-03-23, 00:37
Medlem
Citat:
Tack för svaren, Bluestar och Välvillig. Det rör sig om Stockholm, om än en ganska oglamorös lokal långt ifrån innerstan så att säga. Men det är alltså troligt att dom erbjuder HE? Har aldrig gjort nåt sånt förut, och vet inte om jag skulle våga fråga dem. Om jag nu mot förmodan väljer att gå dit alltså. Men samtidigt ligger det så nära där jag bor..

Du behöver inte fråga någon om någonting, gå dit och be om en oljemassage. Något av följande kommer att hända om du klär av dig naken och lägger dig redo med en handduk över rumpan:

1. Du får en avkopplande och stundtals något närgången massage. Thailändskor är inte blyga av sig och räds inte att massera rumpan och nära penis och pung.

2. Du får en närgången massage och massörskan viskar om du är intresserad av ett handjobb, ofta med fingrar som symboliserar hundralappar. Tycker du det känns fel så ler du bara och skakar på huvudet, har du lust så kontrar du med förslagsvis tre fingrar. De blir ytterst sällan sura om man tackar nej.
Citera
2010-03-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Du behöver inte fråga någon om någonting, gå dit och be om en oljemassage. Något av följande kommer att hända om du klär av dig naken och lägger dig redo med en handduk över rumpan:

1. Du får en avkopplande och stundtals något närgången massage. Thailändskor är inte blyga av sig och räds inte att massera rumpan och nära penis och pung.

2. Du får en närgången massage och massörskan viskar om du är intresserad av ett handjobb, ofta med fingrar som symboliserar hundralappar. Tycker du det känns fel så ler du bara och skakar på huvudet, har du lust så kontrar du med förslagsvis tre fingrar. De blir ytterst sällan sura om man tackar nej.

Tack för svaret. Då får vi se om jag går dit Jag har varit inne på att köpa sex, men beslutet är inte fatta än. HE skulle ju kunna vara ett mellanting, eller hur man ska säga.

Av nyfikenhet: om jag går dit och HE skulle ingå, gör det mig i lagens mening till en sexköpare?
Citera
2010-03-23, 01:40
Medlem
Citat:
Av nyfikenhet: om jag går dit och HE skulle ingå, gör det mig i lagens mening till en sexköpare?

Ja.

Citera
2010-03-23, 01:45
Medlem
Citat:
Tack för svaret. Då får vi se om jag går dit Jag har varit inne på att köpa sex, men beslutet är inte fatta än. HE skulle ju kunna vara ett mellanting, eller hur man ska säga.

Fatta ett fast grepp om pungkulorna och låtsas att du är en man.

Du behöver inte ha sån noja över det hela. Första hor-hyran (Tog mig själv med att skriva köpet först, men fy fan vad jag avskyr det uttrycket. Man köper möjligen sex, men det går verkligen inte att köpa en människa!) kan kanske vara lite nervös precis som med många andra första-gången men det går fort över.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in