2011-09-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har varit på ca 25 thaimassagesalonger i dom två största städerna och fått HE på ungefär 20, läser många berättelser här om hur tjejen börjar runka sakta för att sedan fråga om hon vill att hon ska fortsätta. Jag har aldrig råkat ut för detta, för mig frågar dom först innan dom börjar ta på kuken. jag kanske har en jävla ful och motbjudande kuk.

Hmm, min trackrecord är 0/2, udrar vad jag gör för fel??
Citera
2011-09-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forest88

2 besök är för lite för att dra några växlar på, du kan ha haft otur helt enkelt. Gör en 5-6 besök åtminstone på olika ställen och se vad utfallet blir. Följ råden i tråden. Är du i storstäderna (sthlm, gbg, malmö), är och beter dig vuxet, behandlar tjejerna med respekt och är allmänt trevlig så kommer erbjudandena.
Citera
2011-09-20, 18:59
Medlem
meramans avatar
Läs in dig på tråden så får du en viss uppfattning om var man hittar ställen med spännande service
Citera
2011-09-20, 23:37
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest88

Var du i Kiruna och fick massage av en lappkärring?
Citera
2011-09-21, 10:00
Medlem
Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Har provat Thaimassage vid några tillfällen och fått extratjänster vid ett par tillfällen. Det verkar inte vara alltför svårt att få det. Tycker väl att det är ganska trevligt i och för sig men inget som får mig att hoppa högt av lycka heller. Känns bra att inte känna så stort sug efter det utan att se det som något man kan vilja ha ibland bara.

Men just nu är jag i behov av en riktigt bra massage och inte en halvdan massage där oljan gnids runt. Bor i Göteborg och om någon känner till ett ställe där man kan få en massage av någon som verkligen vet vad dom gör så skulle jag vara tacksam för tips. Min rygg skulle behöva det.
Eftersom jag inte är ute efter något extra den här gången, utan bara en jäkligt bra massage, så skall det väl inte vara något problem att nämna namnet på något ställe här i tråden.

Då man inte får recensera här så får du läsa om Alishba i recensionstråden
https://www.flashback.org/t1285502
Citera
2011-09-21, 14:11
Medlem
Hej.

Besökte idag 4-5 ställen runt Mariatorget, Hornstull och Zinken.
Bara gamla tanter, vart har alla snygga tjejer tagit vägen?
Funkade inte alls, sket i massage idag. TRIST!

SB
Citera
2011-09-21, 15:05
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Hej.

Besökte idag 4-5 ställen runt Mariatorget, Hornstull och Zinken.
Bara gamla tanter, vart har alla snygga tjejer tagit vägen?
Funkade inte alls, sket i massage idag. TRIST!

SB

Hökarängen, skogskyrkogården och de andra på söder. Eller så blundar du bara och koncentrerar dig på beröringen.
Citera
2011-09-21, 16:45
Medlem
meramans avatar
Någon som har koll på thaimassage i Tyskland? Tänkte då främst på om man skall åka rödby puttgarden och köpa sprit. Passa på med lite kul samtidigt.

Eller varför inte under en helgkryssning Göteborg Kiel?
Citera
2011-09-21, 21:22
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knight
Då man inte får recensera här så får du läsa om Alishba i recensionstråden
https://www.flashback.org/t1285502
Tack för tipset! Ibland vill man ha en massage som helt enkelt bara är riktigt bra. Tycker att det dessvärre är ovanligt att få riktigt bra massage...
Citera
2011-09-22, 10:16
Medlem
Har blivit erbjuden både HE, BJ och boom boom. Men aldrig BTB, så nu tänkte jag se om jag lyckas få till ett sånt. Men vad ska man förvänta sig ingår när priset är förhandlat?
Citera
2011-09-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterBombastic
Har blivit erbjuden både HE, BJ och boom boom. Men aldrig BTB, så nu tänkte jag se om jag lyckas få till ett sånt. Men vad ska man förvänta sig ingår när priset är förhandlat?

Naken inoljad kvinna som glider omkring på dig. Ganska komiskt faktiskt. Har du tur (eller otur) så glider den in också. Vet inte om det är prisvärt men det bör testas.
Citera
2011-09-22, 21:55
Medlem
Mewioos avatar
Thaimassage med HE i Halmstad?

Jag förstår verkligen inte. Jag har testat ett par thaiställen i Halmstad. På första stället erbjöds det inte HE i slutet, så på det andra stället tog jag mod till mig och frågade rakt ut men fick ett rakt och kort nej.

Vad jag undrar är om det är en utdöende tjänst i småstäderna? Jag vet ju att det titt som tätt erbjuds i storstäderna, men att som student behöva åka till götet när man vill ha något exotiskt som drar en i kuken är ju inte rimligt?! Det måste väl finnas något i stan som ser mellan jantesveriges tjocka fingrar, tycker man.

Är det fler än jag som upplevt detta? Det är ju inte direkt olagligt för deras del, utan för mig och något jag dessutom är chockat över är en vän till mig som var uppe i stockholm en runda och fick erbjudande för HE, men priset var 1000 kr, vilket han inte var alltför sugen på att dra fram ur plånboken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in