2011-04-25, 01:26
Medlem
#34 City. Råkade gå förbi ett ställe jag inte sett förut och trots att jag inte hade tid med massage var jag nyfiken och gick in för att kolla in stället. Lokalen såg fräsch ut och tjejen bakom disken var i trettioårsålden och mycket attraktiv. En vecka senare var det dags för ett riktigt besök, men nu var det en annan söt yngre tjej som tog emot. Efter en kortare väntan visade hon mig till ett rum med massagebänk. Jag föredrar egentligen madrass och det tror jag även hon gjorde för hon kröp omkring på bänken ovanpå mig och den stilen är nog enklare på golvet än på en smal bänk. Hon var trevlig och masserade ganska bra. Ibland kom hon åt pungen "sorry" men det var inte uppenbart om det var med flit. Efter vändningen la hon en handduk över halvståndet, men hon erbjöd ändå det lilla extra. Tyvärr hade hon inte hunnit lära sig det rätta handlaget än, det var mer som att bli mjölkad. På vägen ut träffade jag tjejen jag pratat med en vecka tidigare, fortfarande väldigt snygg och trevlig så det lär bli nytt besök.
Citera
2011-04-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Du skall inte tro allt som skrivs, det är rätt många som vill
imponera
Verkar som att du inte lyckas få till det. Avundsjukan lyser igenom.
Citera
2011-04-25, 13:49
Medlem
Någon som vet mer om stället i Malmö?
Citera
2011-04-25, 15:45
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Verkar som att du inte lyckas få till det. Avundsjukan lyser igenom.
tyckte också att jag märkte viss avundsjuka!
Citera
2011-04-25, 19:48
Medlem
mixxils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikwai
Jag hade dessutom ingen aning att thai massage förknippas med prostitution då vi började träffas. Vadå hon tjänar lite extra, det är fortfarande prostitution. När jag började lära känna henne så va det som vilket förhållande som helst fast med lite mer hemligheter än vanligt. Visst polarna skämtade om happy endings och jag förstod vad det var, men det var inte förän jag såg flashback länken "thaimassage" indelat i eskort och prostitution dom jag insåg hur stort och vanligt det var. Dessutom har jag de bästa tankarna om en tjej jag precis vörjat träffa. Jag letar inte fel. Jag vill bara känna mig säker just nu.

Kan du inte skicka en polare för att ''testa'' henne då?
Citera
2011-04-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackTrollet
Någon som vet mer om stället i Malmö?
Finns massor av ställen i Malmö. Vilket ställe menar du?
Citera
2011-04-26, 09:50
Medlem
Mullrets avatar
Någon som provat massagen på Thai-Massage på Karl X Gustavs gatan i Helsingborg?
Citera
2011-04-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Någon som provat massagen på Thai-Massage på Karl X Gustavs gatan i Helsingborg?

Resultat och omdöme varierar från person till person. Varför går du inte dit och bildar dig din egen uppfattning?
Citera
2011-04-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Resultat och omdöme varierar från person till person. Varför går du inte dit och bildar dig din egen uppfattning?

Han vill bara veta om någon har provat massage på det aktuella stället.
Jag vågar mig på att svara JA på den frågan.
Citera
2011-04-26, 13:46
Medlem
Vilket ställe på södermalm är bäst?? galet ont i nacken/ryggen idag
Citera
2011-04-27, 08:42
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck

Ingen idé lägga 375:- på någon som bara fnattar runt på ryggen halvtaffligt. Behöver djupmassage pga ryggskada. Därav frågan.
Citera
2011-04-27, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Ingen idé lägga 375:- på någon som bara fnattar runt på ryggen halvtaffligt. Behöver djupmassage pga ryggskada. Därav frågan.
Läs recensioner i thaimassagekatalogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in