2012-06-14, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deusfan
Va synd. Jag är inte intresserad av oljemassage då jag inte vill bli alltför kladdig. Dessutom är jag mer intresserad av att bli knäckt och vriden så ryggen mår bra. Men thaimassage utförs ju inte naket och steget från vanlig massage till HE är ganska långt. Seeegt.

Det finns ett par ställen som erbjuder bra thaimassage(naken om du så önskar) och olika typer av extratjänster.
Citera
2012-06-15, 13:53
Medlem
När man väl hittat ett ställe med en tillmötesgående kvinna samt bra pris och varit där några gånger så uppstår tyvärr situationen när hon förväntar sig ett förhållande......!
Känns lite taskigt att försöka få dom att förstå att man faktiskt betalar xtra för sexet och inte alls vill ha fru och alla tidigare barn hemma i Thailand......
Skit
Citera
2012-06-16, 06:51
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Det finns ett par ställen som erbjuder bra thaimassage(naken om du så önskar) och olika typer av extratjänster.

Det var som själva den! 9 ggr av 10 väljer jag thaimassage, men har adrig blivit erbjuden nåt extra i samband med det.
Citera
2012-06-17, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Det var som själva den! 9 ggr av 10 väljer jag thaimassage, men har adrig blivit erbjuden nåt extra i samband med det.

Jag besöker tre salonger frekvent. Gemensamt för dem är mycket bra massage, samt att massöserna anser att hela kroppen ska behandlas, utan undantag. De anser även att all massage ingår i timtaxan, även om man kan tjata till sig att lämna en slant extra i dricks.

Dessa damer har jag tragglat mig igenom drygt 60 salonger för att hitta, med allt vad det innebär av kass massage och andra upplevelser. Jag kommer inte att dela med mig till vem som helst, de har kunder så det räcker.
Citera
2012-06-17, 09:52
Medlem
Ny trend?
Nu är det tredje gången det händer på kort tid. Ny trend? Eller är det bara jag som inte upplevt det innan?
Vi alla här har säker varit med om att man får fötterna avtvättade innan massagen börjar men...
Det börjar med att massören särar på mina ben. Man hör att hon har vatten i en bunke och slabbar med någon trasa. Då känner man att hon börjar med att tvätta av hela paketet! Hon är noggrann och tvättar både penis och pung. Därefter går hon vidare med stjärten! Hon särar försiktigt på skinkorna och tvättar av mycket noggrant! Det hela verkar vara helt naturligt för dem och detta har hänt på salong med och utan erbjudande om mer än massage.
Efter denna behandling börjar sedan den vanliga massagen.
/Molnsidan
Citera
2012-06-17, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molnsidan
Ny trend?
Nu är det tredje gången det händer på kort tid. Ny trend? Eller är det bara jag som inte upplevt det innan?
Vi alla här har säker varit med om att man får fötterna avtvättade innan massagen börjar men...
Det börjar med att massören särar på mina ben. Man hör att hon har vatten i en bunke och slabbar med någon trasa. Då känner man att hon börjar med att tvätta av hela paketet! Hon är noggrann och tvättar både penis och pung. Därefter går hon vidare med stjärten! Hon särar försiktigt på skinkorna och tvättar av mycket noggrant! Det hela verkar vara helt naturligt för dem och detta har hänt på salong med och utan erbjudande om mer än massage.
/Molnsidan

Dom vill väll inte känna en unken lukt från området !!
Citera
2012-06-17, 10:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molnsidan
Ny trend?
/Molnsidan

Dom har helt enkelt tröttnat på dålig lukt, jag har massor av vänner i branchen som har berättat de m est groteska saker.
Merparten som besöker dom luktar helt enkelt illa, det är synd och skam att inte kunna hålla sig ren.

Byt en dag med dom, försök att stå ut med odörer som skit och svett, jag tror inte ni skulle stanna särskillt länge.
I allafall har det öppnat ett nytt ställe i stan som har fotbad med små fiskar som behandlar huden verkligen ett bra initiativ.
Väldigt påkostat och snyggt ställe vill jag lova en filial till ett av mina favoritställen.
Citera
2012-06-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Dom har helt enkelt tröttnat på dålig lukt, jag har massor av vänner i branchen som har berättat de m est groteska saker.
Merparten som besöker dom luktar helt enkelt illa, det är synd och skam att inte kunna hålla sig ren.

Byt en dag med dom, försök att stå ut med odörer som skit och svett, jag tror inte ni skulle stanna särskillt länge.
I allafall har det öppnat ett nytt ställe i stan som har fotbad med små fiskar som behandlar huden verkligen ett bra initiativ.
Väldigt påkostat och snyggt ställe vill jag lova en filial till ett av mina favoritställen.

Jo det är väl anledningen... vill bara påpeka att jag duschar alltid innan jag går till massören! Tycker det hör till att vara ren och snygg innan man ber någon massera ens kropp!

Nåväl... tycker det är rätt skönt att bli avtvättat! Känns nästan lite lyxigt att bli helt omhändertagen! Första gången blev jag lite paff men nu när man är beredd är det skönt!
Citera
2012-06-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Ja fisk massage för fötterna är härligt, brukar ta det när jag är o LOS ;-)
det stället vill man hitta
Citera
2012-06-18, 00:41
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag besöker tre salonger frekvent. Gemensamt för dem är mycket bra massage, samt att massöserna anser att hela kroppen ska behandlas, utan undantag. De anser även att all massage ingår i timtaxan, även om man kan tjata till sig att lämna en slant extra i dricks.

Dessa damer har jag tragglat mig igenom drygt 60 salonger för att hitta, med allt vad det innebär av kass massage och andra upplevelser. Jag kommer inte att dela med mig till vem som helst, de har kunder så det räcker.

Ok, jag förstår
Citera
2012-06-18, 05:12
Medlem
BesserWissers avatar
Vad innebär/ingår i "all inclusive"?
Citera
2012-06-19, 03:16
Bannlyst
Var finns det ladyboys på massageställena i Stockholmsområdet?
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in