Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 19:09
  #10273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Trånga thakvinnor?

Dags att avliva en myt: thaikvinnor är INTE trånga. Jag har hittills inte träffat på en enda trång thaimus. Däremot är de ofta väldigt grunda, dvs man bottnar anmärkningsvärt snabbt i fittan.
Det är väldigt lätt att tänka så här: afrikanska män har stora kukar, alltså måste afrikanska kvinnor ha stora fittor. Fel, min spaning är att deras fittor är ungeför som europeiska fittor i storlek.
Vidare tänker man: eftersom asiatiska män har mindre kukar än oss blekansikten, så måste också asiatiska kvinnor var trängre än vita kvinnor. Fel! (möjligtvis då japanskor och kinesiskor - har ingen erfarenhet där - men iaf inte vad gäller thai)
Nej, det är inte penis och slida som ska jämföras. Det är kuk och klitoris som ska jämföras. Då visar sig teorin genast stämma: afrikanska kvinnor har generellt sett större klitoris än europeiska kvinnor och asiatiska kvinnor har mindre klittor än våra damer.
De flesta thakvinnor jag varit i lag med har haft extremt små klittor. Och följdaktligen är deras orgasmer minimala. Man märker knappt att dom får orgasm.

Enligt kärlekens tao, går det inte att avläsa hur stor kuk en man har genom att titta på hans händer, fingrar, fötter eller annat. Det enda man kan avläsa är om kuken är spetsig eller svampformad (det skönaste för kvinnan), genom att titta på nästippen och formen på tummen.
Däremot kan man avläsa storleken (vidden och djupet) på en kvinnas slida, genom att titta på hennes ögon, mun, ansiktsform, kindben och även deras syn. Och det stämmer! Jag har även invigt tvivlande kompisar i detta, som efter en tid sagt: jo, det stämmer faktiskt.
Dessutom menar jag att man i fallet med thaikvinnor även ska titta på huvudformen: breda huvuden och ansikten, samtidigt som skallen är väldigt platt (som att någon klämt ut huvudet åt fel håll). Det motsvarar alltså formen på deras fittor: vida och samtidigt grunda. Mao inte ett alls trånga som det påstås.

Varför står det då i varenda förbaskade recension från knullande thaisalongbesökare, att hon var "så trång"? Ja, det kan väl finnas tre huvudorsaker:

1) killen har stor kuk.
2) killen har inte stor kuk, men vill låta påskina att han har det.
3) man skriver ungefär samma saker som alla andra. Folk är både papegojor och får på en och samma gång.

Kanske mod inte tycker att inlägget borde ligga här? Det handlar iaf om erfarenheter från i första hand thaimassagebesök.

/Frillan

Jag har inte varit med en thai, så jag kan varken bekräfta eller dementera. När det gäller kinesiskor så har ca 50% varit så trånga att det har till och med varit svårt att tränga in i dem. Men ingen av dessa har varit oskulder, och min kuk är ingen jätte, den ligger på snittet. Den andra hälften är vad vi skulle kalla en svensk fitta för ganska trång utan att vara oskuld. Ingen har varit så slapp att man kan köra helikoptern inne i fittan på dem. Min erfarenhet sträcker sig till några hundra tjejer.
Citera
2018-05-25, 06:01
  #10274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersKarlstad
Var på ett ställe, tjejen sa att skönt på thai hette ”mii häng”. När man sedan sa det skrattade hon gott. Vet någon vad det betyder?

Googla vetja
Citera
2018-05-27, 22:27
  #10275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zohan
Någon som vet nåt om jönköping? Upskattar tips.
Eftersom tips är otillåtet så är det svårt. För inte är du bara ute efter massagen?!
Citera
2018-05-27, 22:47
  #10276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zohan
Någon som vet nåt om jönköping? Upskattar tips.

Jag har tackat nej till extra i Jönköping en gång.

C5
Citera
2018-05-27, 22:54
  #10277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zohan
Någon som vet nåt om jönköping? Upskattar tips.

Och jag fick ett dyrt och ganska dåligt HJ av en tjej som var rätt nonchalant. Återkommer ej.
Citera
2018-05-28, 08:39
  #10278
Medlem
Hej, Svea massage på Sveavägen den här salongen har varit stängt sedan en tid tillbaka. Vet någon var Eve som jobbade där tog vägen?
Citera
2018-06-01, 14:11
  #10279
Medlem
Jag gillar ladyboys och har haft några riktigt bra träffar i Malmö. Men nu verkar det som inga finns kvar...letar o letar utan tur. Har någon här upplevt samma?
Citera
2018-06-01, 16:53
  #10280
Medlem
Rundgång?

Något jag märkt är att många tjejer jobbar på olika salonger. Verkar vara vanligt i Göteborg men vet inte hur det är i andra delar av landet?
Även om det verkar vara vissa som har egen salong så träffar man på dem på andra ställen emellanåt. Kanske är ett "community" där alla känner alla?
Citera
2018-06-01, 19:19
  #10281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Rundgång?

Något jag märkt är att många tjejer jobbar på olika salonger. Verkar vara vanligt i Göteborg men vet inte hur det är i andra delar av landet?
Även om det verkar vara vissa som har egen salong så träffar man på dem på andra ställen emellanåt. Kanske är ett "community" där alla känner alla?

Thai är inte direkt kända för sin lojalitet. Om det är "anställda" är det nästan uteslutande bråk med ägare eller andra damer som gör att de byter salong. I storstäderna är det inte svårt att byta ett par gånger med överetableringen.
Hittar du en favorit får du be om nummer så att du kan följa henne mellan salongerna. Gör tydligt att de inte kan ringa och skicka mess om du är stadgad bara.

Om det är ägare hälsar de sannolikt på. Mest för att visa fasad och nya väskan/mobilen/pojkvännen.

Ledsen för cynismen i många inlägg, men jag är rätt trött på hela svängen.
Citera
2018-06-01, 23:06
  #10282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Rundgång?

Något jag märkt är att många tjejer jobbar på olika salonger. Verkar vara vanligt i Göteborg men vet inte hur det är i andra delar av landet?
Även om det verkar vara vissa som har egen salong så träffar man på dem på andra ställen emellanåt. Kanske är ett "community" där alla känner alla?
Just i Göteborg finns det minst 2 "kedjor" med samma ägare, den ena har 2-3 ställen och den andre 5-6 ställen. Tjejerna jobbar för samma ägare men byter runt. Jobbigt när man hittat en bra tjej o h så byter hon ställe.
Citera
2018-06-02, 21:08
  #10283
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Rundgång?

Något jag märkt är att många tjejer jobbar på olika salonger. Verkar vara vanligt i Göteborg men vet inte hur det är i andra delar av landet?
Även om det verkar vara vissa som har egen salong så träffar man på dem på andra ställen emellanåt. Kanske är ett "community" där alla känner alla?


Du har rätt i det sista, det är ett ”community” där alla känner alla.
Och har du varit på besök känner ”alla” dig också..

Män som varit på 5 besök känns igen av 50% av damerna. Och dom som gjort mer än 10 besök på olika salonger känns igen av över 80% av damerna.
Något att begrunda.
När dom inte har några kunder så skvallras det. Om kunder inte minst.

Efter ett tag kan dubara gå till din favorit (hon som äger dig) annars får hon reda på att du varit otrogen.
Och då blir det inte kul
Citera
2018-06-02, 22:31
  #10284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du har rätt i det sista, det är ett ”community” där alla känner alla.
Och har du varit på besök känner ”alla” dig också..

Män som varit på 5 besök känns igen av 50% av damerna. Och dom som gjort mer än 10 besök på olika salonger känns igen av över 80% av damerna.
Något att begrunda.
När dom inte har några kunder så skvallras det. Om kunder inte minst.

Efter ett tag kan dubara gå till din favorit (hon som äger dig) annars får hon reda på att du varit otrogen.
Och då blir det inte kul
Rent skitsnack, några av ägarna är könda, några av tjejerna startar eget men resten roterar fort, de flesta försvinner efter ett år. Har tyvärr vart drabbad av gula febern i 8 år 1-2 gånger i månaden och aldrig haft problem med "otrogenhet", jag skvallrar med alla, försöker hålla koll på salongerna.

Det finns en community där man diskuterar damerna och salongerna.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback