Citat:
Ursprungligen postat av Mewioo
Jag förstår verkligen inte. Jag har testat ett par thaiställen i Halmstad. På första stället erbjöds det inte HE i slutet, så på det andra stället tog jag mod till mig och frågade rakt ut men fick ett rakt och kort nej.
Vad jag undrar är om det är en utdöende tjänst i småstäderna? Jag vet ju att det titt som tätt erbjuds i storstäderna, men att som student behöva åka till götet när man vill ha något exotiskt som drar en i kuken är ju inte rimligt?! Det måste väl finnas något i stan som ser mellan jantesveriges tjocka fingrar, tycker man.
Är det fler än jag som upplevt detta? Det är ju inte direkt olagligt för deras del, utan för mig och något jag dessutom är chockat över är en vän till mig som var uppe i stockholm en runda och fick erbjudande för HE, men priset var 1000 kr, vilket han inte var alltför sugen på att dra fram ur plånboken.
Att prata om att det är en utdöende tjänst i småstäderna är nog fel. Är nog mer rätt att säga att det är en tjänst som nästan aldrig funnits på menyn i småstäderna. Och det är inte så svårt att inse varför om man tänker till ett varv. Massage med HE på löpande band kräver storstadens anonymitet för att det inte ska ge salongen problem. I en småstad som Halmstad kanske det finns ett par tre salonger. Börjar någon runka kunder som extratjänst så sprider det sig blixtsnabbt. Halva stan vet om det, halva stan pratar om det och precis varenda (manlig) kund som kliver in eller ut ur den salongen och observeras stämplas som bordellkund, följdaktligen går affärerna allt sämre. Ryktet når sannolikt även en hyresvärd i slutändan som absolut inte vill förknippas med sån verksamhet.
Ska du bli erbjuden något i en småstad så tror jag att det bara sker om det finns ett rejält mått av tillit, dvs de känner igen dig eftersom du kommer regelbundet och de litar på att du inte snackar vidare. Så några slutsatser efter två besök på två olika ställen går nog inte att dra. Kom igen när du besökt de där salongerna 5 ggr...
För övrigt kostar HE i storstan inte 1000 som det redan påpekats utan från 300 beroende på vad du nöjer dig med.
Och...man förolämpar inte en massös genom att fråga efter HE. HE erbjuds man, om inte ger man fan i att fråga. Kamma dig och lär dig lite grundläggande hyfs.