2011-09-24, 23:37
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mewioo
Jag förstår verkligen inte. Jag har testat ett par thaiställen i Halmstad. På första stället erbjöds det inte HE i slutet, så på det andra stället tog jag mod till mig och frågade rakt ut men fick ett rakt och kort nej.

Vad jag undrar är om det är en utdöende tjänst i småstäderna? Jag vet ju att det titt som tätt erbjuds i storstäderna, men att som student behöva åka till götet när man vill ha något exotiskt som drar en i kuken är ju inte rimligt?! Det måste väl finnas något i stan som ser mellan jantesveriges tjocka fingrar, tycker man.

Är det fler än jag som upplevt detta? Det är ju inte direkt olagligt för deras del, utan för mig och något jag dessutom är chockat över är en vän till mig som var uppe i stockholm en runda och fick erbjudande för HE, men priset var 1000 kr, vilket han inte var alltför sugen på att dra fram ur plånboken.

Du bör väl testa att gå ett par gånger minst till samma ställe! Ta namnet på tjejen och boka henne ett par gånger i rad så hon kommer ihåg dig. Sen ska du se att det släpper!

Om 1000 kr för HE är dyrt beror ju på vad som ingår. En riktigt snygg tjej som erbjuder BTB med HJ tar lätt 800-1200 för detta. Medan ett enkelt HJ utan avklätt brukar vara 300. Oftast brukar de försöka med 500 först iofs. Prutade inte kompisen?
Citera
2011-09-25, 11:30
Medlem
Mewioos avatar
Som jag förstod det var det bara ett HJ det hela gällde och "tanten", som han sa, var tydligen inte alltför fager heller. Vet inte om han försökte pruta men jag tvivlar på att han la energi på det i ett sådant läge!
Citera
2011-09-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Naken inoljad kvinna som glider omkring på dig. Ganska komiskt faktiskt. Har du tur (eller otur) så glider den in också. Vet inte om det är prisvärt men det bör testas.

Haha när du lägger fram det så låter det inte så lockande. Antar att den behandlingen kräver lite mer finess av tjejen än ett vanligt HJ.
Citera
2011-09-25, 17:41
Medlem
berra77s avatar
Den senaste tiden har det ofta hänt mig att jag blivit erbjuden "mer" om jag kommer tillbaka.
Jag antar att det är vanligt.

Första gången inget, kommer du tillbaka så blir det HJ.
Andra gången HJ, kommer du tillbaka så tar jag av mig på överkroppen.
Tredje gången delvis avklätt, kommer du tillbaka så tar jag av mig allt.
Fjärde gången helt avlätt
Femte gången avklätt med BJ
Sjätte gången boom-boom

Vad händer sen?
Citera
2011-09-25, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Den senaste tiden har det ofta hänt mig att jag blivit erbjuden "mer" om jag kommer tillbaka.

Sjätte gången boom-boom

Vad händer sen?

Sen gifter ni er och sen är det över.
Citera
2011-09-25, 19:30
Medlem
Eller så börjar det om från början utan HE var sjunde gång, alternativt du blir "tilldelad" ny tjej när du fått full bonus!!

Citat:

Sjätte gången boom-boom

Vad händer sen?
Citera
2011-09-26, 09:40
Medlem
meramans avatar
Citat:

Sjätte gången boom-boom

Vad händer sen?

Fast det stämmer inte. En del erbjuder aldrig mer än he. Andra erbjuder aldrig mer än bj. De som erbjuder bom bom har i alla fall för mig erbjudit det från första början... Så erbjudandena stegras inte på det sätt du skriver. Inte enligt min erfarenhet, men andra kan ju såklart ha andra erfarenheter av det hela.
Citera
2011-09-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mewioo
Jag förstår verkligen inte. Jag har testat ett par thaiställen i Halmstad. På första stället erbjöds det inte HE i slutet, så på det andra stället tog jag mod till mig och frågade rakt ut men fick ett rakt och kort nej.

Vad jag undrar är om det är en utdöende tjänst i småstäderna? Jag vet ju att det titt som tätt erbjuds i storstäderna, men att som student behöva åka till götet när man vill ha något exotiskt som drar en i kuken är ju inte rimligt?! Det måste väl finnas något i stan som ser mellan jantesveriges tjocka fingrar, tycker man.

Är det fler än jag som upplevt detta? Det är ju inte direkt olagligt för deras del, utan för mig och något jag dessutom är chockat över är en vän till mig som var uppe i stockholm en runda och fick erbjudande för HE, men priset var 1000 kr, vilket han inte var alltför sugen på att dra fram ur plånboken.

Att prata om att det är en utdöende tjänst i småstäderna är nog fel. Är nog mer rätt att säga att det är en tjänst som nästan aldrig funnits på menyn i småstäderna. Och det är inte så svårt att inse varför om man tänker till ett varv. Massage med HE på löpande band kräver storstadens anonymitet för att det inte ska ge salongen problem. I en småstad som Halmstad kanske det finns ett par tre salonger. Börjar någon runka kunder som extratjänst så sprider det sig blixtsnabbt. Halva stan vet om det, halva stan pratar om det och precis varenda (manlig) kund som kliver in eller ut ur den salongen och observeras stämplas som bordellkund, följdaktligen går affärerna allt sämre. Ryktet når sannolikt även en hyresvärd i slutändan som absolut inte vill förknippas med sån verksamhet.

Ska du bli erbjuden något i en småstad så tror jag att det bara sker om det finns ett rejält mått av tillit, dvs de känner igen dig eftersom du kommer regelbundet och de litar på att du inte snackar vidare. Så några slutsatser efter två besök på två olika ställen går nog inte att dra. Kom igen när du besökt de där salongerna 5 ggr...

För övrigt kostar HE i storstan inte 1000 som det redan påpekats utan från 300 beroende på vad du nöjer dig med.

Och...man förolämpar inte en massös genom att fråga efter HE. HE erbjuds man, om inte ger man fan i att fråga. Kamma dig och lär dig lite grundläggande hyfs.
Citera
2011-09-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ett enkelt räkneex:

En hundring i timmen. Hur många kunder har de på en dag tro. 2-3 st? 300 spänn på en dag. Många verkar jobba 7 dagar i veckan. Ger ungefär 12000 i månaden. I samma liga som en undersköterska.

Om 1 av 3 tackar ja till HE blir det 300 spänn på en dag och kommer då upp i 24000 per månad

Liten mattelektion.
300 spänn om dan för massage, 30 dar per månad. Det blir 9000 i månaden.
300 spänn om dan för HE blir 9000 till. Alltså 18 000, enligt min miniräknare.

Om beräkningen på antal kunder per dag stämmer har jag inte den blekaste aning om.
Citera
2011-09-26, 13:11
Medlem
Har damerna tur får de en hundring av massageintäkten. Ger således trehundra/ dag vid tre kunder, men många salonger tar in fler tjejer än de har fog för, så det är fullt möjligt att en tjej blir helt utan kunder en dag. Antar att ägarna vill att det ska sitta ett gäng i "foajén" och se inbjudnade ut för förbipasserande. En salong jag besökte förr hade ofta sju tjejer, men endast tre rum.

Ny trend är att ta tjejer direkt från Thailand och erbjuda dem en skamligt låg lön(Typ 3000 i månaden oavsett antal kunder). Då står ägarna för "mat och husrum", d.v.s. de får sova i salongen och äta billigt.
Citera
2011-09-26, 15:48
Medlem
Hej där.
Jag är väldigt sugen på en oljemassage, med eller utan he. Har gått på flera ställen, mestadels i Thailand men aldrig någon he. Är nu väldigt nyfiken på det.
Till saken hör att jag är gift. Med en Thai. Om man skulle "råka" tacka ja till ett he, är risken stor att frugan få reda på det? Skulle massören skvallra om hon kände igen mig?
Frugan har inget emot att jag tar massage. Ofta har jag varit på ställen där hon känner nån men nu tänkte jag välja själv.
Vad göra? Tack för en kanontråd!!!
Citera
2011-09-26, 18:51
Medlem
Citat:

Sjätte gången boom-boom

Vad händer sen?

Jag är hyggligt rutinerad på det som den här tråden handlar om och måste också säga att jag inte alls känner till ovanstående. Det som är positivt med återbesök är att det blir mer avspänt och man kan MÖJLIGEN få lite mer, men inte stegras det hela tiden och att man inte får något erbjudande första gången förekommer väl inte längre (?)

En salong som jag frekventerat många gånger har bytt besättning flera gånger genom åren, men damen som är "boss" är kvar och hon brukar instruera tjejen som ska massera mig och det innebär alltid att massagetjejen bara drar för skynket för att direkt dra ned sina byxor, oftast utan att ett ord växlas...jag fördrar lättklädda tjejer, vilken "bossen" vet...

...är väl en av fördelarna med återbesök, men spänningen finns inte på samma sätt när allt är givet, vilket är negativt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in