2013-02-19, 08:41
Medlem
nitro99s avatar
Något bra ställe i Örebro/Karlskoga trakten? Ska dit om en månad.
Citera
2013-02-19, 21:44
Medlem
Finns det nån därute som blivit ihop med en thaimassös?
Jag fick hembesök för ett tag sen och tjejen var jävligt bra på massage men erbjöd inget extra. Sen sa hon att hon behövde sova över (hon kunde inte komma hem av nån anledning) och hon hade sex med mig utan betalning. Dagen ville hon bli vän med mig på facebook och där kunde jag se att tjejen har gjort en massa lyxresor de senaste åren och nästan alltid men en annan man vid hennes sida. Hon skickar mig små meddelande men hon är inte särskilt på om att träffa mig igen.

Jag blev räät så förtjust i henne men jag fattar inte om hon är en hora eller inte. Hur kan en thaimassös ha råd med alla dessa resor? Hon har visserligen startat en egen massagefirma men jag har svårt att tro att hon drar så mycket på det.

Vad tror ni?
Citera
2013-02-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoener
Finns det nån därute som blivit ihop med en thaimassös?
Jag fick hembesök för ett tag sen och tjejen var jävligt bra på massage men erbjöd inget extra. Sen sa hon att hon behövde sova över (hon kunde inte komma hem av nån anledning) och hon hade sex med mig utan betalning. Dagen ville hon bli vän med mig på facebook och där kunde jag se att tjejen har gjort en massa lyxresor de senaste åren och nästan alltid men en annan man vid hennes sida. Hon skickar mig små meddelande men hon är inte särskilt på om att träffa mig igen.

Jag blev räät så förtjust i henne men jag fattar inte om hon är en hora eller inte. Hur kan en thaimassös ha råd med alla dessa resor? Hon har visserligen startat en egen massagefirma men jag har svårt att tro att hon drar så mycket på det.

Vad tror ni?

Hehe! Min erfarenhet av massöser som kommer hem till kunder är att de alla är sexproffs.
Tog hon inte betalt första gången har hon nåt annat i kikaren. Jag vet en del tjejer som drömmer om att gifta sig med en rik svensk man och därför ligger de gratis: de har fattat att det inte finns en enda vettig man som gifter sig med en h*ra.

Lycka till!
Citera
2013-02-20, 12:30
Medlem
Någon som vet ett bra ställe i Karlstad, är där idag!
Citera
2013-02-20, 17:03
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Är det någon som fått prostatamassage på en thaimassagesalong?

Då menar jag massage av en massös som vet var prostatan sitter.

Jo, det har man varit med om.

Dock verkar det vara ovanligt, av alla besök på salonger så är det vid en dryg handfull tillfällen som massösen försökt sig på en sådan massage.

Alla gånger utom två så har det varit lite planlöst petande i 2:an, men vid två tillfällen så
har jag varit med om att massösen vetat vad hon håller på med.
Citera
2013-02-20, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoener
Apropå det med att bli vän på facebook med sin massös så har jag en polare som gjorde det. När han kollade upp hennes vänner såg han: svärfar . Det bästa med denna historia är att svärfar har lite problem med flaskan så på jul började han prata med min polare om alla extratjänster deras gemensamma massös hade utfört på honom och undrade om hon hade gort detsamma på min polare. Måste tillägga att polarens tjej, ungar och svärmor satt i rummet intill.
Värt att tänka på innan man blir vän med alla på fb. Man vill kanske inte alltid veta vilka byxsvågrar man har. Samt man gör det lite väl lätt för ev utpressare om man nu vill hålla en del av sitt liv hemligt.

Bara för att man är vän med dem på Facebook behöver det inte betyda att man haft något "fuffens". Jag tycker det är lite kul att titta runt bland dem och se privata bilder på deras svenska pojkvänner och svärmödrar. Små texter om hur underbara de är, "min fantastiska svärdotter". Undrar ju om de vet vad de erbjuder för tjänster.
Citera
2013-02-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Bara för att man är vän med dem på Facebook behöver det inte betyda att man haft något "fuffens". Jag tycker det är lite kul att titta runt bland dem och se privata bilder på deras svenska pojkvänner och svärmödrar. Små texter om hur underbara de är, "min fantastiska svärdotter". Undrar ju om de vet vad de erbjuder för tjänster.

Nej, det är klart att det inte alltid betyder att man haft nåt fuffens med dem men jag vet inte om många skulle bli vän med t ex sin tandläkare på fb.

Jag skojade i alla fall med "min" massös om att hon bara har 2 kategorier vänner på fb: unga snygga thaitjejer och svenska män 30+. Nån dag efter min kommentar så hade hon tagit bort informationen om hennes vänner.

Känner igen det här med privata bilder på pojkvänner. Min favorit massös lägger upp bilder på sina hotellnätter med sin kille samtidigt som hon berättar för mig att det är slut mellan dem sen i höstas
Senast redigerad av hoener 2013-02-20 kl. 20:21.
Citera
2013-02-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livs.njutaren
Någon som har tips om en lättklädd och snygg tjej som KAN massera i Gbg?

Hellre en BRA massage av en lättklädd snygging...

Det undrar jag också...
Citera
2013-02-20, 22:25
Medlem
De tjejer som arbetar på salong får inte ge massage mot betalning för då tappar de sitt jobb. Att gå ut en kväll å äta är ok- säger dom som jag pratar med.
Citera
2013-02-21, 12:07
Medlem
Nån som kan föreslå nått bra massage ställe i Bromma området.
eller i närområdet.
Citera
2013-02-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandman76
Nån som kan föreslå nått bra massage ställe i Bromma området.
eller i närområdet.

Men fan orka att fråga....ta dina pengar och gå till närmaste thaimassageställe och testa. 8/10 ger tillbaka
Citera
2013-02-21, 14:42
Medlem
Kära massagetorsksvänner,
Jag blev förra veckan kontaktad här på Flashback av en TV4 reporter, Håkan Enmark (kallad haukans här), angående just detta med sex och thaimassage. Vill härmed utfärda en liten varning till er alla att de nog kommer ett litet reportage ang detta om inte allt för lång tid.
varma hälsningar Ruttu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in