2011-08-18, 23:32
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rekzi
Jag har letat runt lite i Örebro efter någon thaimassage som är extra skön. Dock så hittar jag ingen, finns det ens någon i Örebro eller är det lönlöst?

Du får ju 10 träffar om du söker på "Örebro" på TMG! Om någon av dessa är "extra skön" är väl bara att gå runt och testa...
Citera
2011-08-19, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Tiden då thaitjejer får tillräckligt bra svenska för att börja läsa på flashback och kommer känna igen sig i recensionstråden kommer komma.
Så här ligger det till: Dom flesta thaitjejer har en svensk man/pojkvän som läser svenska, så även jag.
Jag brukar läsa den här tråden för min fru och hon i sin tur berättar för sina kompisar, så nog vet dom.
Citera
2011-08-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reservgotlanning
Jag brukar läsa den här tråden för min fru och hon i sin tur berättar för sina kompisar, så nog vet dom.

Vad tycker dom om vad som skrivs här och i recensionstråden?
Citera
2011-08-19, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enentusiast
Vad tycker dom om vad som skrivs här och i recensionstråden?
Dom flesta skrattar åt alla sanningar, halvsanningar och osanningar som skrivs. Även dom drömmar som ventileras här. Men det finns dom som är lite oroliga, det finns ju dom som´jobbar med massage utan att deras man/pojkvän vet om det. De flesta vet ändå vad tjejen gör på dagarna.
Citera
2011-08-19, 11:39
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reservgotlanning
Dom flesta skrattar åt alla sanningar, halvsanningar och osanningar som skrivs. Även dom drömmar som ventileras här. Men det finns dom som är lite oroliga, det finns ju dom som´jobbar med massage utan att deras man/pojkvän vet om det. De flesta vet ändå vad tjejen gör på dagarna.
Eftersom du pratar om halvsanningar, osanningar och drömmar så är ju frågan hur mycket du vet? Det mesta som skrivs här är ju trots allt sant.
Citera
2011-08-19, 12:42
Medlem
Saknar tidningen city, perfekt att få reda på när nya ställen öppnat men går ju att kolla TM guiden!
Citera
2011-08-19, 13:03
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Eftersom du pratar om halvsanningar, osanningar och drömmar så är ju frågan hur mycket du vet? Det mesta som skrivs här är ju trots allt sant.

Precis han vill bara inte inse att hans fru också är en hora.

Ont: Jag har en supersmarrig recension som jag skulle kunna dela med mig av. Men jag tänker inte göra det jag känner inte att jag vinner nått på det och jag behöver inte hävda mig eller bevisa något på denna forumsdel heller känner jag(Inte längre allafall). Onödigt att riskera saker i onödan.
Citera
2011-08-19, 13:46
Medlem
Citat:
Njae inte riktigt så..men träffade på en tjej som verkade väl ung på ett ställe i söderort för ett tag sen. Men som du säger man vet ju inte, dom ser ju ofta yngre ut än vad dom är. Upp till typ runt 30 i vart fall..sen brukar det gå åt andra hållet :-) Däremot var jag för nåt ta gsen med om ett naket HE medan tjejens 5-årige dotter lekte utanför draperierna....Kändes ju så där....
Var det långt ut i västerort?
har nämligen varit med om exakt samma sak :-)
Citera
2011-08-19, 17:14
Medlem
Citat:
Njae inte riktigt så..men träffade på en tjej som verkade väl ung på ett ställe i söderort för ett tag sen. Men som du säger man vet ju inte, dom ser ju ofta yngre ut än vad dom är. Upp till typ runt 30 i vart fall..sen brukar det gå åt andra hållet :-) Däremot var jag för nåt ta gsen med om ett naket HE medan tjejens 5-årige dotter lekte utanför draperierna....Kändes ju så där....

Haha, var med om något liknande, men då var det en hund som sprang omkring i lokalen. Jävligt avtändande...också i västerort.
Citera
2011-08-19, 18:22
Medlem
Citat:

Det finns säkert några som ljuger och fantiserar ihop händelser. Men jag kan säga så här att allting som skrivits i den här och i recensiontråden är saker som jag har blivit erbjuden. Så det finns ingenting som förvånat mig. Jo i början när jag läste om vissa saker så skakade jag på huvudet men efter hand har det jag fått uppleva det mesta. Då har jag aldrig visat intresse för något extra utan blivit erbjuden även då jag minst anat. Så även om någon ljugit ihop en händelse så har den inträffat med någon annan kan jag nog lova!
Citera
2011-08-19, 21:28
Medlem
Ny säsong, nya möjligheter. Har inte smakat thaihud på flera veckor, men nu är det dags igen, missbrukare som jag är. Har funderat på hur mycket man kan lägga på thaimassage per säsong. Vad säger ni? Ett par besök per månad inkl extratjänster, borde bli ca 1500 per månad = 18000 per år. Förra säsongen tror jag att det gick åt 30, lite mycket kanske. Å andra sidan röker jag inte...ligger på plus redan där. Inget snus heller. Och sen fick jag knulla unga snygga tjejer som jag aldrig fått komma nära om jag inte satsat mina pengar. Jo, om jag går till Stureplan kan jag få knulla tjejer för pengar, men det kostar betydligt mer i drinkar mm. Nu verkar å andra sidan många vara nervösa för kameror och razzior, men jag tror att min taktik håller. Ett tag gick jag bara till skumma ställen, nu letar jag efter ställen med utåt sett helseriösa damer, gärna medelålders. När man väl ligger där gäller det brukar det lossna och det seriösa släpper...Återkommer med recension om nästa veckas första besök för säsongen.
Citera
2011-08-19, 23:25
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Ny säsong, nya möjligheter....Återkommer med recension om nästa veckas första besök för säsongen.

Kul grepp..att köra det säsongsvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in