2011-08-13, 22:51
Medlem
blev lite full i skratt när jag läste detta på en salongs hemsida-speciellt sista meningen

Vid behandlingen behåller du underkläder på och en handduk skyler kroppen. Efter behandlingen kan du duscha i salongen.

Oljemassage är en mildare form av thaimassage. Vid behandlingen används speciellt blandade terapeutiska oljor. Massagen omfattar även djupt liggande muskelvävnad.

Oljemassage kan bli en mycket sensuell upplevelse.
Citera
2011-08-17, 00:55
Medlem
Jag har letat runt lite i Örebro efter någon thaimassage som är extra skön. Dock så hittar jag ingen, finns det ens någon i Örebro eller är det lönlöst?
Citera
2011-08-17, 07:48
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Sidospår om kameraövervakning och polisens intresse av thaisalonger utbruten till Kameraövervakning och polisspan på thaimassagesalonger? [Utbruten]

// Mod
Citera
2011-08-17, 11:44
Medlem
Tja. C här.

Vad är det som händer? Det finns en tråd thaimasserecensioner. Ytterligare en för span och kameraövervakning. Så vad är det egentligen vi disskuterar i denna tråden?

Mvh C
Citera
2011-08-17, 18:04
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Tja. C här.

Vad är det som händer? Det finns en tråd thaimasserecensioner. Ytterligare en för span och kameraövervakning. Så vad är det egentligen vi disskuterar i denna tråden?

Mvh C

I den här tråden diskuterar vi hur vanligt det är att sexuella extratjänster erbjuds på thaimassagesalonger, vad det kostar, hur man ska gå tillväga för att hitta salonger som erbjuder extratjänster etc, dvs alla konsumentorienterade diskussioner kring thaimassage med sexuella extratjänster utom just recensioner. Recensioner av egna upplevelser av thaimassage där sexuella extratjänster erbjudits tas i recensionstråden, medan diskussioner om hur polisen jobbar för att sätta dit sexköpare som köpt sexuella tjänster - ett ämne som bevisligen intresserar många här - tas i tråden "Kameraövervakning och polisspan på thaimassagesalonger? [Utbruten]".

Synpunkter på detta tas via PM, INTE i tråden.

/Mod
Citera
2011-08-18, 10:51
Medlem
https://www.flashback.org/sp32157781

Detdär inlägget fick vissa pusselbitar att falla på plats för mig. 2 ggr har det hänt att thaimassage-tjejer ringt på mitt riktiga mobilnummer vilket har varit ganska obehagligt. Jag har undrat hur dom fått mitt mobilnummer men nu vet jag. Jag ger aldrig ut mitt riktiga namn och telefonnummer men jag trodde inte att dom äckliga hororna gick så långt att dom rotade i ens fickor när man var i duschen. Det skulle inte förvåna mig om dom tagit bilder på mina kreditkorts framsida och baksida också. Summa sumarun: thaitjejerna är mycket mer beräknande och falska än vi tror. Utåt är det ett leende man får men bakom leendet gömmer sig girighet och cynism. Go figure
Citera
2011-08-18, 19:06
Medlem
Har sett ett antal Thai massage ställen i Malmö, vilka kan man besöka och känna sig trygg utan att bli "blåst"?

Dvs bli "filmad" och få "plånboken genomgången" som en del skriver om går fet bort, det vill man undvika.
Citera
2011-08-18, 19:18
Medlem
Som relativt orutinerad TM-besökare läser jag med intresse trådarna som ger mycket bra information och en hel del kittlande berättelser. Har också funderat på att dela med mig av en del fina erfarenheter. Kan ni som är gamla i gården ge mig en hint om i vilken utsträckning TM-tjejerna eller deras anhöriga läser trådarna om TM. Detta påverkar ju lite hur man beskriver det man varit med om. Man vill ju inte göra sådana beskrivningar som gör att tjejerna känner igen sig för då misstänker jag att kommande möten blir något mindre varma! /Sam
Citera
2011-08-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampe6
Som relativt orutinerad TM-besökare läser jag med intresse trådarna som ger mycket bra information och en hel del kittlande berättelser. Har också funderat på att dela med mig av en del fina erfarenheter. Kan ni som är gamla i gården ge mig en hint om i vilken utsträckning TM-tjejerna eller deras anhöriga läser trådarna om TM. Detta påverkar ju lite hur man beskriver det man varit med om. Man vill ju inte göra sådana beskrivningar som gör att tjejerna känner igen sig för då misstänker jag att kommande möten blir något mindre varma! /Sam

De flesta kan inte svenska (och tyvärr ganska ofta inte så bra engelska heller) så det är nog ingen fara...
Citera
2011-08-18, 22:08
Medlem
Tja. Carro.

Hade bokat tid på en salong i västerort idag. Jag har varit här ett flertal ggr även om det var ca 9 mån sedan sist, vanligtvis brukar man erbjudas det som önskas. Min plan var att knulla på någon nätt liten thai snabbt och hårt.
Kommer in och möts av mamasan, vi känner till varann lite sedan tidigare. Vi småpratar lite och hon frågar om jag vill prova massage med en ny tjej. Jag säger att jag vill knulla och hon säger inga problem.
Hon ropar på tjejen. Tjejen kommer ut och jag ser omedelbart att hon är jävligt ung. Söt som fan men ung. Jag frågar mamasan hur gammal hon är , mamasan bara skrattar.
Får nu riktigt dåliga vibbar, något känns jävligt fel, visst kan thaitjejerna se unga ut men detta?
Hon kanske var arton, vad vet jag, men såg mera ut som femton.
Konstigt nog, eftersom jag är en stor idiot, tog jag beslutet att sticka därifrån. Tror faktiskt det var någon form av scam pg. jag kan ju ha fel men känslan var inte bra.

Någon som haft liknande upplevelser?

Mvh C
Citera
2011-08-18, 22:21
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Tja. Carro.

Någon som haft liknande upplevelser?

Mvh C

Njae inte riktigt så..men träffade på en tjej som verkade väl ung på ett ställe i söderort för ett tag sen. Men som du säger man vet ju inte, dom ser ju ofta yngre ut än vad dom är. Upp till typ runt 30 i vart fall..sen brukar det gå åt andra hållet :-) Däremot var jag för nåt ta gsen med om ett naket HE medan tjejens 5-årige dotter lekte utanför draperierna....Kändes ju så där....
Citera
2011-08-18, 23:30
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampe6

Tiden då thaitjejer får tillräckligt bra svenska för att börja läsa på flashback och kommer känna igen sig i recensionstråden kommer komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in