2010-11-14, 18:46
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
det hade varit nice och veta vilka ställen i våran stad dom finns
Du får söka!
Citera
2010-11-15, 18:22
Medlem
torstenhingstens avatar
Sedan man flyttade från sthlm har ens kontoutdrag börjat se normala ut igen
Massa pengar kvar på kontot när lönen kommer
Hur kan det komma sig
Citera
2010-11-15, 20:05
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Hur kan det komma sig

Hehe det kan jag förstå! Hade gett mig f-n på att dra ner på besöken och absolut inte göra ngt på ett par veckor..Men blöt och frusen ramlade man ju dit igen ikväll på ett ställe jag inte privat tidigare men som var helt ok :-)
Citera
2010-11-15, 21:31
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttu
4. Får du inget förslag på HE fråga massösen. Pris 300:- och ge fan i att betala för mycket, pajjar för alla andra.

Ska gå runt alla ställen och ge dom dubbelt upp bara för det mohahahahagha!
Citera
2010-11-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Exakt! I söderort är det betydligt svårare att hitta en massagesalong utan HE än en med..
Så det finns verkligen ställen utan på söderort? Du måste ha letat jäkligt noggrant!
Citera
2010-11-16, 12:38
Medlem
Det kanske är fel del av forumet att ställa frågan, men det verkar ju finnas en hel del experter här så jag provar: Jag har blivit så jäkla stel i nacken under natten och behöver få tillbaka rörligheten för att kunna arbeta ordentligt. Är det en bra eller dålig idé att gå till en thaimassagesalong, eller skall man gå till en "vanlig" sjukgymnast ? Asiater brukar ju ha lite bättre knep för att fixa kroppsliga problem än oss europeer.

Helt ärligt så är det stelheten i nacken jag vill bli av med, men skulle hon vilja tjäna lite extrapengar så är väl det ok också, bara nacken blir bra
Citera
2010-11-16, 13:51
Medlem
Citat:
Det kanske är fel del av forumet att ställa frågan, men det verkar ju finnas en hel del experter här så jag provar: Jag har blivit så jäkla stel i nacken under natten och behöver få tillbaka rörligheten för att kunna arbeta ordentligt. Är det en bra eller dålig idé att gå till en thaimassagesalong, eller skall man gå till en "vanlig" sjukgymnast ? Asiater brukar ju ha lite bättre knep för att fixa kroppsliga problem än oss europeer.

Helt ärligt så är det stelheten i nacken jag vill bli av med, men skulle hon vilja tjäna lite extrapengar så är väl det ok också, bara nacken blir bra

nacken är ju alltid känslig, men det handlar säkert om de vanliga knutar som vi alla har mer eller mindre, det lönar sig att prova, fast då får du verkligen förklara för henne att smörja på lite tigerbalsam, och massera runtomkring nacken och trapz muskeln.
Lycka till.
Citera
2010-11-16, 16:39
Medlem
berra77s avatar
Har vid ett fåtal tillfällen i tråden redovisat lite statistik rörande besökta thaimassageställen, här kommer nu en uppdatering.

Har under det senaste 2 åren besökt 12 olika thaimassageinrättningar i vårt huvudstadsområde.
Sammanlagt 20 besök har gjorts.

På åtta av 12 ställena har jag blivit erbjuden något extra.

Vid 7 av 20 massagetillfällen har det inte kommit något erbjudande.

Jag har aldrig behållt kallingarna på.

Jag har mestadels varit norr om stan.

Vid 2 av 20 tillfällena har jag blivit erbjuden mer än handjobb.

Även söder om stan har jag hittat ett ställe där jag inte fått något erbjudande.

/Berra
Citera
2010-11-16, 16:41
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Hur kan det komma sig

Har du fått mystisk hårväxt på insidan av händerna istället ?
Citera
2010-11-16, 23:13
Medlem
Massage och bubbelpool låter som en fantastisk kombination. Massage i badet? Eller bad först sen massage eller tvärtom?
Ni som har erfarenheter får gärna dela med er.
Har inte besökt någon salong på ett halvår nånting, så det börjar bli dags.

Siam Beauty center på kungsholmen nämner jacuzzi i sin reklam. Någon som vet fler ställen i Sthlm?
Citera
2010-11-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Massage och bubbelpool låter som en fantastisk kombination. Massage i badet? Eller bad först sen massage eller tvärtom?
Ni som har erfarenheter får gärna dela med er.
Har inte besökt någon salong på ett halvår nånting, så det börjar bli dags.

Siam Beauty center på kungsholmen nämner jacuzzi i sin reklam. Någon som vet fler ställen i Sthlm?

Låter riktigt nice!
Massage i och under badet... hade varit riktigt nice! Finns det i skåne? Lund/Malmö/Eslöv/Landskrona eller i närområdet...?? (Ja.. jag vet.. köpenhamn... men jag menar på svensk mark). Någon som vet? Jag har sökt efter detta på guiden och google etc, utan framgång.
Citera
2010-11-17, 17:50
Medlem
Nu börjar det bli riktigt roligt. Hoppas ni är medvetna om att det handlar om ett bubblande badkar i bästa fall köpt på Bauhaus . Men visst, det skulle ju vara jättetrevligt att bubbla med en snygg thaitjej. Ta med lite skumpa också, asiater tål ju inte alkohol på samma sätt... Lite komiskt när en del ställen inte ens har dusch. Nu ska de dessutom klämma in ett badkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in