Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-29, 14:55
  #3541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrasanApansson
var på massage i aik-land igår.
Om jag bara skulle visat lite vilja så tror jag att extraerbjudandet inte skulle vänta på sig

Du verkar besviken över att erbjudandet inte kom. Du gjorde samma fel som många inklusive mig själv, man bara väntar på att de ska ta initiativet. Det är inte farligt att fråga om man gör det diskret och artigt. Det sämsta du kan få är ett nej, och i så fall är det bara att njuta av massagen. (För den är väl en stor anledning till varför du är på salongen?!)
Citera
2011-03-29, 17:37
  #3542
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasanApansson
var på massage i aik-land igår. KOmmer in vid sjusnåret och blir visad till ett rum. Mkt fräsch salong med minst tre separata rum. Madrass på golvet, flera handdukar ligger framme och en blomma på kudden ger ett seriöst intryck.

Kvinna i 35 årsåldern kommer in och börjar massera väldigt skönt. Hårda nypor, mycket olja och värme. Börjar småprata lite. Hon pratar knagglig engelska och tycker jag ser ut som "American Navy"

Mycket massage på insida lår och rumpa. Plötsligt så ger hon mig två smiskar på ena skinkan och frågar något som jag inte riktigt uppfattar.. Mumlar bara till svar något som inte betyder något.

Vänder mig om och hon rycker undan handduken och lägger på en annan handduk. Lägger den precis över kuken och ena låret. Masserar sedan lår, insida lår och ljumske noga och länge som om hon bara väntar på givakt, men icke. Torkar sedan av den sidan och byter sida. Lyfter över handuken och sammalnlagt ser hon nog min kuk minskt tio gånger under längre perioder, helt ogenerat.

Får 1 timme o 15 minuters massage och fick en känsla av att hon försökte väcka den sovande mamban flera gånger utan framgång och då fokuserade hon istället på massagen som var riktigt bra.

Om jag bara skulle visat lite vilja så tror jag att extraerbjudandet inte skulle vänta på sig, men varför smiskade hon mig på rumpan?????? Vad menas med det?
Nu är det så att dessa tjejer har känslor likväl som vi, det är bara att visa sitt intresse, och hur gör man detta då?
Ja vet du inte det så stanna hemma eller nöj dig med bara massagen.
Citera
2011-03-29, 20:11
  #3543
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
En smäll på baken betyder du skall vända dig. I de seriösa salongerna alltså...
Jag har förstått det som att en smisk betyder "du kan vänta dig något snuskigt"
Citera
2011-03-30, 10:57
  #3544
Medlem
TrasanApanssons avatar
Citat:
Nu är det så att dessa tjejer har känslor likväl som vi, det är bara att visa sitt intresse, och hur gör man detta då?
Ja vet du inte det så stanna hemma eller nöj dig med bara massagen.

Jag var inte ute efter något extra utan ville bara ha massage, däremot så föreligger en viss nyfikenhet om hur den här extra-servicen bedrivs och hur drivande massöserna är i frågan. Jag betalade ju själva massagen i förskott så det handlar ju om en egen verksamhet för den enskilda massösen och det kan ju bli ett visst lönepåslag om de drar en tralla ibland. Ponera att de gör två extrajobb om dagen och då den gängse taxan är 300 kr, dvs 600 kr/dag. Det är i runda slängar 12000 kr i månaden skattefritt för några minuters jobb.

Eftersom jag inte ens själv blir tänd av tanken på ett lyckligt slut så är det mest synd om den som hoppas på tjäna lite extra. Däremot så vore det intressant att få en känsla för deras intresse av saken..

Sjukt prisvärd massage i alla fall och det känns riktigt bekvämt att ligga naken med en mild thailändska. Annat är det på klassisk svensk massage, fy fan säger jag bara. Ingen bögnoja här inte, men med en massörkuk 5 cm från ansiktet så tackar jag för mig...
Citera
2011-03-30, 17:30
  #3545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrasanApansson
Jag var inte ute efter något extra utan ville bara ha massage, däremot så föreligger en viss nyfikenhet om hur den här extra-servicen bedrivs och hur drivande massöserna är i frågan. Jag betalade ju själva massagen i förskott så det handlar ju om en egen verksamhet för den enskilda massösen och det kan ju bli ett visst lönepåslag om de drar en tralla ibland. Ponera att de gör två extrajobb om dagen och då den gängse taxan är 300 kr, dvs 600 kr/dag. Det är i runda slängar 12000 kr i månaden skattefritt för några minuters jobb.

Eftersom jag inte ens själv blir tänd av tanken på ett lyckligt slut så är det mest synd om den som hoppas på tjäna lite extra. Däremot så vore det intressant att få en känsla för deras intresse av saken..

Sjukt prisvärd massage i alla fall och det känns riktigt bekvämt att ligga naken med en mild thailändska. Annat är det på klassisk svensk massage, fy fan säger jag bara. Ingen bögnoja här inte, men med en massörkuk 5 cm från ansiktet så tackar jag för mig...


Varför går du till manliga massören när det gäller klassisk svensk massage? Jag går gärna på svensk avslappningsmassage men går då bara till kvinnliga. Fast sedan jag upptäckte thaimassagen känns det inte lika bra längre. Bli inlindad i handdukar och det är ett enormt säkerhetsavstånd. Jag har gått till en kvinna i tio år, i snitt en gång per kvartal. Dvs ca 40 gånger och en enda gång har det hänt att hon råkade nudda kuken. Känns lite sterilt och tråkigt...

Jag är inte heller ute efter något extra men gillar den sköna stämningen. Att handduken rullar av ibland och att de råkar toucha till de intima delarna gör det hela bara mer naturlig och avslappnat.

Att gå på vanlig massage känns mera sexfixerat av den anledningen att det är så förbjudet att komma nära!

---

Nu på våren har jag märkt att det är vanligare att det kommer nya tjejer från Thailand vilket gav mig en trevlig upplevelse häromdagen. Nämligen att jag fick en fyrhandsmassage av två systrar varav den ena bott i Sverige ett par år och av henne har jag fått massage tidigare. Nu undrade hon om hennes syster som precis kommit till Sverige fick vara med och lära sig.
Citera
2011-03-31, 11:44
  #3546
Medlem
Misterfrosts avatar
[quote=Mackan09]Varför går du till manliga massören när det gäller klassisk svensk massage? Jag går gärna på svensk avslappningsmassage men går då bara till kvinnliga. Fast sedan jag upptäckte thaimassagen känns det inte lika bra längre. Bli inlindad i handdukar och det är ett enormt säkerhetsavstånd. Jag har gått till en kvinna i tio år, i snitt en gång per kvartal. Dvs ca 40 gånger och en enda gång har det hänt att hon råkade nudda kuken. Känns lite sterilt och tråkigt...

Jag är inte heller ute efter något extra men gillar den sköna stämningen. Att handduken rullar av ibland och att de råkar toucha till de intima delarna gör det hela bara mer naturlig och avslappnat.

Att gå på vanlig massage känns mera sexfixerat av den anledningen att det är så förbjudet att komma nära!

---

Nu på våren har jag märkt att det är vanligare att det kommer nya tjejer från Thailand vilket gav mig en trevlig upplevelse häromdagen. Nämligen att jag fick en fyrhandsmassage av två systrar varav den ena bott i Sverige ett par år och av henne har jag fått massage tidigare. Nu undrade hon om hennes syster som precis kommit till Sverige fick vara med och lära sig.[/QUOTE]


Trevligt!
Citera
2011-03-31, 21:13
  #3547
Medlem
Om de lägger en liten handduk över ögonen när man vänder sig på rygg, då är det väl helt kört att bli erbjuden HE?

/C5
Citera
2011-04-01, 16:17
  #3548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Om de lägger en liten handduk över ögonen när man vänder sig på rygg, då är det väl helt kört att bli erbjuden HE?

/C5


har aldrig varit med om det på thaimassage.
Citera
2011-04-01, 19:23
  #3549
Medlem
Någon som har koll på vad Gävles thaimassagemarknad erbjuder?

Litas verkar iaf vara seriösa.
Wannoi likaså.

99ans ser iaf till det yttre ut att vara ett alldeles för fint ställe men aldrig provat..
What about Söder Thaimassage? Där kanske det kan finnas potential, någon som varit där?
Citera
2011-04-01, 22:02
  #3550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Om de lägger en liten handduk över ögonen när man vänder sig på rygg, då är det väl helt kört att bli erbjuden HE?

/C5

Jag har fått handuk över ögonen vid två thaimassager. En i Täby och en i söderort. kan instämma i det du säger, chans/risk för ett lyckligt slut blir nära noll. Jag kan tillägga att detta var mer än 5 år sedan, nu har salongerna anpassat sig mer efter kundernas önskemål.
Citera
2011-04-02, 12:26
  #3551
Medlem
Hej alla whoremongers!!

Mitt sökande efter den ultimata thaimasseupplevelsen fortsätter. Då väldigt få delar med sig av sina guldkorn har jag i princip lämnat denna tråd.. Men, jag gör ett undantag då jag hittat ett intressant lite nytt koncept på sthlms thaimassescen. Kanske kan tilltala någon, vad vet jag.

Efter att ha fått ett tips så är jag på väg,, norr om stan ska jag. Vi snackar tunnelbana, grön linje. Har fått nys om ställe som erbjuder dropin avrunkningar men även the full package.( skriver en del ord på engelska för att klargöra för er hur jävla dum i huvudet jag verkligen är)
Hoppar av tunnelbanan, handlar en tidning på kiosken som ligger i anslutning av tunnelbanestationen.
Mannen i kiosken är ej svensk.
Tar mig till adressen och ringer ett nr jag fått. Får portkod och går in i ett helt vanligt hyreshus, inga thaiflaggor eller liknade signs på Thaimasse. Denna verksamhet drivs tydligen mkt diskret. Det tycker vi om då man lever ett ganska tragiskt dubbelliv.
Ringer på kl och Mamasan öppnar, jag visas omedelbart in i rummet och ser 4 st jättefina thaitjejer.
Jag är nu eld och lågor och min kuk är redan stenhård. I like this.
Jag väljer en tjej runt 20, och nu snackar vi hög jävla kvalite. Thaight kropp. små äppelformade bröst, uppskattar vikten till ca 45 kilo. Klädsel tshirt och små shorts.
Vi går in i ett helt vanligt sovrum, rent och fräscht. Hon frågar vad jag vill ha och jag tar en avrunkning, samt att hon skall slicka och suga på mina pungkulor. Pris 500 kr.
Jag river av mig byxorna och visar upp min stenhårda kuk. Hon stirrar på den och ser helt klart kåt ut.
Hon ber mig byta ställning , jag lägger mi tvärs över sängen så hon kan sitta på golvet.
Nu börjar hon sakta slicka och suga på mina pungkulor, rör ej kuken ännu. Efter att ha gjort detta i ca 5 min, ingen stress what så ever börjar hon även att massera kuken. Jag är riktigt kåt nu och ger henne komlimanger. Hon säger att jag gör henne kåt. Jag frågar nu om det är ok om jag kan få smeka henne lite, jag vill inte komma så snabbt säger ja. Groggy av upphetsning.
Nu händer något skumt, hon tar av sig tshirt och shorts och kommer upp till mig i sängen. Hon har en liten tofs ovanför fittan, jävligt sexigt. Vi kramas lite och sen provar jag att kyssa henne, gensvaret är hundraprocentigt och vi kysser varann ett tag samtidigt runkar hon mig.
Jag märker nu att hon verkligen är kåt på riktigt och bestämmer mig för att jag skall slicka hennes fitta. Jag böjar slicka hennes lår och hon stönar till ibland, jag hetsar henne flera min innan jag börjar slicka fittan som nu är plaskvåt. Jag suger hårt på hennes clitta samtidigt som jag fingerknullar henne.
Efter ca 2 min stoppar hon mig och säger att hon vill komma när jag knullar henne.
Jag hasar mig upp på henne, viker upp hennes ben mot hennes axlar och trycker in min kuk i henne.
Hon är så sjukt kåt nu, jag börjar knulla henne stenhårt och hon masserar sin clitta samtidigt. Hon kommer i princip omedelbart, hon föröker hålla igen sina stön så mkt det går.
Efter att ha sett henne komma , så kan jag inte hålla mig längre, jag drar ut kuken och sprutar över hennes fitta och mage.
Hon frågar ej efter mer pengar men jag dricksar en femhundring.

Bjuds på kaffe och frukt efteråt och alla är mkt glada och trevliga.
Jag kan inte annat än påstå att detta är min bästa thaimasseupplevelse någonsin.
Grön linje rules.

// C
__________________
Senast redigerad av carolina kallur 2011-04-02 kl. 12:29.
Citera
2011-04-02, 12:53
  #3552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Jag kan inte annat än påstå att detta är min bästa thaimasseupplevelse någonsin.
Grön linje rules.

// C

carolina kallur, du är ju för skön...Måste dock få invända att det du betalade för knappast var thaimassage och att gröna linjen inte går norrut...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback