2011-08-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reservgotlanning
Så här ligger det till: Dom flesta thaitjejer har en svensk man/pojkvän som läser svenska, så även jag.
Jag brukar läsa den här tråden för min fru och hon i sin tur berättar för sina kompisar, så nog vet dom.

ja det är klart att de vet när de jobbar eller på något annat vis har kontakter med salonger... de behöver inte läsa här.

men hur är det med svenska tjejer som ni har i er närhet. Känner ni några som brukar gå på massage och som vet om vad som kan hända med manliga kunder som varit där innan eller samtidigt som dem?
Senast redigerad av Mackan09 2011-08-20 kl. 10:16.
Citera
2011-08-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
ja det är klart att de vet när de jobbar eller på något annat vis har kontakter med salonger... de behöver inte läsa här.

men hur är det med svenska tjejer som ni har i er närhet. Känner ni några som brukar gå på massage och som vet om vad som kan hända med manliga kunder som varit där innan eller samtidigt som dem?

Känner en som brukar gå ofta. Hon vet vad som förekommer, bryr sig inte och tycker att det är en typisk sak som män gör...
Citera
2011-08-20, 17:07
Medlem
Har aldrig provat oljemassage på 30 minuter, har bara tagit 60 eller 90 minuters. Är det många här som tar 30 minutare? Blir det hela kroppen eller bara ryggen då och tar ni av er kalsongerna då? Är det vanligt att bli erbjuden HE då eller ska man ta en timmes behandling?
Citera
2011-08-20, 17:12
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har aldrig provat oljemassage på 30 minuter, har bara tagit 60 eller 90 minuters. Är det många här som tar 30 minutare? Blir det hela kroppen eller bara ryggen då och tar ni av er kalsongerna då? Är det vanligt att bli erbjuden HE då eller ska man ta en timmes behandling?

Har heller aldrig tagit mindre än 60..men det händer ju att det bara blir typ 10 minuters massage
Citera
2011-08-20, 18:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Har heller aldrig tagit mindre än 60..men det händer ju att det bara blir typ 10 minuters massage

Jag tror att det räknas som massage även när du masserar
Citera
2011-08-20, 22:42
Medlem
Citat:

Var på ett ställe en gång och beställde en timmas massage av en snygg tjej i kassan. Det var en kombinerad massage och frisörsalong. Jag förstod att det inte var hon som skulle ge massagen men såg att det var ett par andra snygga tjejer i salongen. Blev hänvisad till massagedelen. Där visade det sig att det var en kille som jobbade. Nej ingen ladyboy eller transa eller liknande utan en man eller kille snarare... Då ändrade jag mig och tog 30 minuters massage enbart på ryggen... jag behöll inte enbart kalsongerna utan även jeansen på mig den gången!
Citera
2011-08-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Var på ett ställe en gång och beställde en timmas massage av en snygg tjej i kassan. Det var en kombinerad massage och frisörsalong. Jag förstod att det inte var hon som skulle ge massagen men såg att det var ett par andra snygga tjejer i salongen. Blev hänvisad till massagedelen. Där visade det sig att det var en kille som jobbade. Nej ingen ladyboy eller transa eller liknande utan en man eller kille snarare... Då ändrade jag mig och tog 30 minuters massage enbart på ryggen... jag behöll inte enbart kalsongerna utan även jeansen på mig den gången!

Dags för mackan09 att få lite stock Vilken bögnoja du har!
Citera
2011-08-21, 00:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:

Tycker 30 min är för lite, då hinner man inte bli tillräckligt genomgången och uppeggad!

En enda gång blev det 30 min för min del, fick det eller inget då jag kom sent. Blev rätt ok ändå den gången, så drog hon över lite så det stannade nog vid ca 40 mn.

Vid ett annat tillfälle beställde jag 60 min, vi avslutade vid 40 min, då ville hon bara ha betalt för 30, vilket var ok för mig (Hade för en gångs skull inte pyntat i förskott då.)
Citera
2011-08-21, 02:18
Medlem
EnNyGrejs avatar
När massöserna har väldigt små bröst nästintill obefintliga och är noga med att man inte får röra deras kön kan man misstänka en katoj då? Ansiktet såg kvinnligt ut förövrigt..
Citera
2011-08-21, 14:04
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
När massöserna har väldigt små bröst nästintill obefintliga och är noga med att man inte får röra deras kön kan man misstänka en katoj då? Ansiktet såg kvinnligt ut förövrigt..
Ganska uppenbart känns de som
Citera
2011-08-21, 22:32
Medlem
Har för det mesta låtit ödet styra då jag valt salong. I Stockholm är det som bekant bara gå ett par varv runt ett valfritt kvarter och leta efter den Thailändska flaggan... Känns ungefär 50/50 på att det är en Massagesalong eller Restaurang. Har nu gått igenom samtligen salonger i TMG. Blev förvånad över hur väl den täcker eftersom samtliga salonger som jag varit på under två års tid fanns med där med enbart ett undantag! Det blev 34 salonger. Plus den som inte fanns med samt fyra salonger som inte finns kvar längre. Med andra ord 39 salonger har jag besökt. .

Bland de 34 salonger som jag besökt och som finns i TMG så har jag blivit erbjuden extra på 20 salonger. 12 av dem gav mig erbjudandet på första besöket. Av de 34 så finns 30 i Sthlm och 19
av dem har erbjudit extra.

Med andra ord mer än 50% har erbjudit extra. Då har jag aldrig gjort något sken av att jag vill ha extra. Har blivit erbjuden trots att jag haft kalsonger på mig, blivit överkörd och inte upplevt någon erotisk spänning alls men fått frågan.

Ingen av de fyra som bommat igen erbjöd (mig) extra. Kanske en lite fingervisning om lönsamheten.
Citera
2011-08-21, 23:25
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej

Tror precis tvärt om! Om det nu skulle vara en, vad du kallar katoj, borde han/hon/den inte vara väldigt intresserad av att du skulle röra könet då!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in