2012-04-21, 23:12
Medlem
Någon som vet något bra ställe i Örebro?
ser på bla tmg att de har ca 11st där så borde finnas lite olika att välja bland. nån med erfarenhet av bra/mindre bra?
Citera
2012-04-22, 16:24
Medlem
Nån som provat nya stället på erstagatan på södermalm?
Citera
2012-04-22, 19:22
Medlem
Någon som känner till något ställe i Malmö med kvällsöppet på söndagar?
Citera
2012-04-22, 23:28
Medlem
Många trevliga stunder på massagesalonger här i sthlm, säger som de flesta här, var trevlig surra lite och var ren och lukta lite gott så blir det en trevlig stund för båda, håller med några som tycker att de börjar bli lite väl höga priser, eller rättare sagt mer tjat om 500-600 hundra för ett HE, vi har ju som sagt ganska många ställer att välja på sååå ta en massage och kom inte tillbaka till dem då lär de sig. i sann kapitalistisk anda en fråga på tillgång och efterfrågan, och tillgången är god
Närmsat söder om söder jag varit är i Farsta, men tänkte söka mig ut mot Haninge, någon som kan rekommender, en salong som är bra på "ALLA" sätt
Citera
2012-04-24, 12:01
Medlem
plojboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profy
Många trevliga stunder på massagesalonger här i sthlm, säger som de flesta här, var trevlig surra lite och var ren och lukta lite gott så blir det en trevlig stund för båda, håller med några som tycker att de börjar bli lite väl höga priser, eller rättare sagt mer tjat om 500-600 hundra för ett HE, vi har ju som sagt ganska många ställer att välja på sååå ta en massage och kom inte tillbaka till dem då lär de sig. i sann kapitalistisk anda en fråga på tillgång och efterfrågan, och tillgången är god
Närmsat söder om söder jag varit är i Farsta, men tänkte söka mig ut mot Haninge, någon som kan rekommender, en salong som är bra på "ALLA" sätt
Jo visst är till tillgången god. Men även efterfrågan har ökat avsevärt, efter tv 4:s reportage. Kan ju nästan tro att reportaget var en beställning för att öka intresset Så det är bara att vänja sig vid, att priset för handtrallor har stigit
Citera
2012-04-24, 20:22
Medlem
berra77s avatar
Är marknaden mättad i Stockholm ?
Ökningen av antalet salonger som finns med i thaimassagekatalogen har avstannat vid ungefär 200 och
så har det varit ett par månader.

Är toppen nådd?

Om så är fallet borde det inte bli lite prispress nu?
Citera
2012-04-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Är marknaden mättad i Stockholm ?
Ökningen av antalet salonger som finns med i thaimassagekatalogen har avstannat vid ungefär 200 och
så har det varit ett par månader.

Är toppen nådd?

Om så är fallet borde det inte bli lite prispress nu?

Redan för 1,5 - 2 år sen så fanns det flera salonger som klagade på tröga affärer. Man kunde vara deras första kund för dagen när man kom insläntrande klockan 3 på eftermiddagen. Min gissning är att det planade ut, dvs marknaden var mättad, för ganska länge sen och nu är det kanske t o m överetablering. Däremot verkar thaisalongerna i storstan blivit turistmål (och fällor) för bönderna från landsorten i en allt större utsträckning, TV4 inte minst har ju höjt medvetenheten enormt mycket hos allmänheten om thaisalongerna och deras tjänsteutbud.
Citera
2012-04-25, 21:52
Medlem
Hur vanligt är det med extratjänster i Malmö numera?

Är det bäst i centrala Malmö eller i ytterområdena?

Hur är priserna?
Citera
2012-04-26, 00:27
Medlem
någon som provat nått ställe i Örebro?
Citera
2012-04-26, 01:51
Medlem
Fick några PM för några veckor sen om vilka ställe är 'bra' i Örebro. 8 salonger i stan (och några i omnejd) är inte så många för att kunna testa själv.

Jag kan säga att det finns bra massageställe i Örebro.
Citera
2012-04-26, 08:31
Medlem
Någon som sitter på info om thai massage i söderort? Vore tacksamt! Himla ont i ryggen
Citera
2012-04-26, 09:19
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n18h7m4r3
Fick några PM för några veckor sen om vilka ställe är 'bra' i Örebro. 8 salonger i stan (och några i omnejd) är inte så många för att kunna testa själv.

Jag kan säga att det finns bra massageställe i Örebro.

Håller med om att många av ställena ger riktigt bra massage, men jag har aldrig blivit erbjuden extra på något av ställena :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in